Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 581 til 600 af 181597
-
kildehenvisning i til skriftlig eksamen
ForumindlægHej ( : Jeg skal op til skirftlig eksamen i afsætning A i morgen. Og i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at vide, om jeg skal lave en kildehenvisning (CTRL+F), hver gang jeg henviser til en model eller begreb? Altså f.eks. hvis jeg nu vil komme bruge smuk-modellen skal jeg så lave en hen... -
Hvordan forbereder jeg mig til mine skriftlige eksamer
ForumindlægJeg er ikke særlig god til ordklasser og komma i dansk og jeg er bare dårlig til matematik Vi skal også op i GEografi og Biologi som jeg er dårlig til også kan i hjælpe mig? -
FSA - Skriftlig fremstilling
ForumindlægHey, jeg var bare interesseret i at høre, hvordan det gik med jer? Personligt valgte jeg nr. 4 om, at flere og flere teenagere fravælger sport. Den primære grund til, at jeg valgte den, er nok at hver gang jeg skriver en artikel plejer jeg at få 12 ;D Men hvordan gik det med jer?? Og hvad valgte i? -
HHX Matematik skriftlig B-niveau 28. maj 2018
ForumindlægHej, Jeg var d. 28. maj oppe til eksamen i skriftlig matematik på B-niveau (HHX). Jeg synes det gik rigtig godt, men tripper lidt over hvordan jeg har klaret den og kan ikke vente på svar. Er der nogen her, der er kyndige og har de rigtige svar til alle spørgsmål? Det ville være en kæmpe hjælp. ... -
Matematik skriftlig
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til op i skriftlig matematik på tirsdag. Nogle gode råd til forberedelserne? Regnede lidt med at jeg ville finde nogle tidligere eksamensopgaver og løse dem. På forhånd tak. Ses! -
Nogen der har været op i Eng A skriftlig eks
ForumindlægNogen der har været op i Engelsk A skriftlig eksamen Hvis ja, hvordan gik det? -
Notater A niveu eksamen
ForumindlægHej er der nogen der har nogen notater til A fysik jeg kan få -
Matematik eksamen point fordeling?
ForumindlægHej Ved at der er afsat nogle point i skriftlig matematik på B-niveau som gives udfra helhedsindtrykket af opgavesættet... Men hvor mange point er det? Nogle siger 10 og andre 5.. Så er blevet lidt i tvivl. Er der nogen som ved det? -
matematik eksamen
ForumindlægHej!Jeg vil spørge om der er nogen, som vil give mig gode råd til matematik mundtlig eksamen, hvad skal man start med at sige f.eks. hvis man kommer op i funktion eller eksponentiel udvikling osv.Vil du give mig nogle eksampler (spørgsmål og svar) for forskellige emner.Jeg håber at I forstår hvad... -
SPANSK STX A skriftlig - hvordan gik det?
ForumindlægHej allesammen, som mange andre har jo også være op i Spansk idag :D så ville høre hvordan det gik? synes selv at opgave sættet var svær :S (og nåede at skrive kun 200 ord :( ) -
Hvordan kan man bedst forberede sig til skriftlig dansk eksamen.
ForumindlægHvordan kan man bedst forberede sig til skriftlig dansk eksamen. -
Jeg har dumpet matematik både skriftligt og mundtlig. Hvad nu
ForumindlægHej folkens. Jeg har desværre dumpet matematik skriftlig og mundtlig. Mundtlig eksamen :-3 Skriftligt :00 Bliver jeg smidt ud af Niels brok eller er der bare få uddannelser. Husker min studievejleder sagde jeg kan dumpe 2 eksemer -
Matematik eksamen
ForumindlægHej allesammen her på studieportalen Jeg sidder her med nogle beregninger som jeg ikke ved hvordan jeg skal forklare De ser sådan ud. (fil er vedlagt) Er der nogle som ordret kan forklare mig hvordan jeg finder både a og b? -
Ikke op i skriftlig fysik???
ForumindlægJeg har netop fået min eksamens plan, og jeg er meget forundret over, at jeg ifølge den ikke skal op i skriftlig fysik...jeg troede, at alle der havde fysik på A niveau automatisk kom op i det skriftligt...er det mig der har misforstået noget eller er der tale om en fejl? Kunne det evt. have noge... -
Skriftlig eksamenssæt
ForumindlægHej Jeg går på HTX, og vil gerne gøre brug af jeres eksamenssæt til at hjælpe en til den skrifligeeksamen, men der er kun for STX og HHX men hvad er så bedst i Dansk A og matematik A på HTX? dem fra STX eller HHX? -
Skriftlig dansk!
ForumindlægHvilke emner var der oppe i skriftlig eksamen for HF 2006. Skriv dem venligst herinde. Det vil være dejligt.På forhånd tak! -
skriftlig dansk
ForumindlægHej.. Jeg er 2 hf er og jeg vil gerne vide mere om hvordan jeg kan være mere end bestået på dansk A niveau..Min lærer har opfodret mig til at lave den analyserende del( opgavetypen er den samme til eksamen bare med et andet emne) så den tager jeg, men da opgavetyperne er det samme, er det så en ... -
Hej er der nogen der vil se min skriftlig engelsk eksamen på A niveau igennem?
ForumindlægThe short story “In the National Gallery”(2007) by Doris Lessing is about an I person and a man in the sixties who is reminded of his unattainable love from his youth when he sees a young French girl who is like the girl he loved. In the text we are dealing with a first person narrative who is t... -
HJÆLP ! Forslag til løsning af matematik A, 24 maj 2013
ForumindlægHJÆLP ! Forslag til løsning af matematik A, 24 maj 2013 -
Endnu et år uden mundtlig matematik-eksamen i matematik til 3g'erne ?
ForumindlægHar lige set listen over de generelle eksamensfag for gymnasielever og for femte år i træk, så skal hverken de som afslutter matematik B eller Matematik A op i mundtlig matematik. Det er utrolig så lavt at ministeriet vægter matematik. Det synes jeg er ret bekymrende. Især som matematiklærer i g...
