Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 6001 til 6020 af 14598
-
Metaforer
ForumindlægHej :-) Nu ligger det sådan at jeg snart skal op i mundtlig dansk, og jeg har været så uheldig at trække ungdom og lyrik... Ud fra det emne har jeg valgt Michael Strunge, Livets hastighed. Knuser uret med mine tanker ? jeg lever kun med livets hastighed Skifter hurtigt til ny forklædning ? jeg b... -
teenagere i Alaska!
Forumindlæghej allesammen!! jeg er i gang med et engelsk projekt hvor jeg skal fortælle om nuværende og fortidig teenage liv i Alaska!! så jeg håber i kan hælpe mig for ellers er jeg så godt som død og det må helst være fra andet www.wikipedia.com tak på forhånd :D -
Dumpe?
ForumindlægHvis man dumper et enkelt fag som f.eks. Dansk (A) i Gymnasiet . er der så mulighed for at tage det om igen som et supplerende fag senere hen i livet som et slags GSK hold eller lignende .. ? Håber i kan hjælpe og tak på forhånd -
Uddrag
ForumindlægHvad er et uddrag? "Skriv et uddrag af pigens erindringer, hvor hun fortæller om mødet og den betydning, der har fået i hendes liv." Jeg jeg desværre ikke hvad et uddrag er.. Er der nogen der kan hjælpe mig med det? -
En køkkenscene - Hjæælp!
ForumindlægHej, allesammen :) Nogen der kender maleriet "En køkkenscene" af Michael Kvium?? Jeg har fået en opg. hvor jeg skal skrive om hovedpersonen og vedkommenes liv ud fra billedet.. Og jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal skrive!!! Hjææælp!! Jeg har vedhæftet maleriet... -
Hvorfor planter har behov for at udføre primærproduktion
ForumindlægHej derude Sidder lige i skrivende stund og kæmper med en økologirapport. Mit teroriafsnit skal b.la. besvare spørgsmålet: hvorfor har planter behov for at udføre primærproduktion? Er det fordi, at resten af 'livet' i økosystemet afhænger af planten eller hvordan? På forhånd ta... -
Teori
ForumindlægHej derude. Jeg er igang med at lave en biologi opgave/rapport, så jeg vil spørge jeg om hvordan man kan skrive om teori og praktisk. Jeg skriver en opgave om livets byggeklods, altså om celler, DNA osv. -
Buddhisme & Kristendom
ForumindlægHej Jeg har lidt problemer med et par enkelte spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe med :) 1. Hvilken forskel er der på den betydning Jesu lidelseshistorie tillægges i kristendommen og lidelsen i buddhismen? 2.Hvorfor opfatter buddhisten livet som en lidelse? På forhånd tak :) /Mette... -
Lille sætning
ForumindlægHej alle :-) Jeg skal skrive en sætning med konj. Jeg skal derfor oversætte den lille sætning: Hvis ferie ikke eksisterede, ville livet være stressende. Jeg har oversat det til: Si les vacances n'existait pas, la vie serait stressante. Er det helt forkert? :-) -
Hjælp til en sætning
ForumindlægHej! Hvordan siger jeg; "tilskuerne får et indblik i hovedpersonernes liv på både godt og dårligt" (altså at de både følger de gode ting der sker og de "dårlige" ting, såsom skuffelse osv) -
Æske (udtrykt ved x)
ForumindlægHej, jeg har den her opgave, som jeg er meget i tvivl om. Please hjælp asap. I må gerne lave opgaven, da jeg har givet op på livet opgave A har jeg dog fået til at være rumfang: 2880cm3 overfladeareal: 1296cm2 -
Underemne
ForumindlægHej, Vi har fået overemnet "Pris på livet - På godt og ondt". Til det skal vi selvfølgelig finde et underemne hvor vi kan lave en præsentation og et kreativt produkt, men vi har ikke fundet et godt underemne som vi kan bruge. Nogen der har et forslag til hvad vi kan skrive om? På for... -
sætningsanalyse
Forumindlæghvordan sig man disse sætninger på tysk. - det ville være rart- -Jeg har boet i Danmark i lang tid. -ikke alt ting kan gå efter planen. Nogle gange må man komme med andre løsninger. - livet har meget at byde, man skal bare gribe dem. -
1 tysk sætning
Forumindlæghej, er der nogen der lige vil tjekke om denne sætrning er korrekt ? :) Historien handler om når man ikke kann finde meningen med livet. Die geschickte dreht sich um, wenn man nicht den Sinn des Lebens zu finden kann. -
Nordkraft film - inspiration
ForumindlægFilmen Nordkraft. Jeg skal skrive om hvordan Marias liv er op til man møder hende i filmen, men jeg mangler lidt inspiration til hvordan hun levede, hvordan hun var og sådan. - Nogen der har set filmen, og har nogle muligheder til min opgave? :-) -
God Tysk serie, til bedre forståelse af sproget.
ForumindlægHej, jeg vil gerne spørge om nogen kender en god, men nem at forstå, tysk serie. Vores lærer råder os til at se tyske ting i daglig livet. Har nogen så en god en jeg måske kan komme ind i? -
Egenvektor
ForumindlægEr vi enige om, at egenvektoren for nedenstående matrice er x1=-1 , x2=1 , x3=0 ? 1 1 0 0 0 1 0 0 0 Hvis ikke, så giver livet ingen mening! -
Økosystem regnskov
ForumindlægHej! Nogle som vil forklare lidt om dyre- og planteliv ved det valgte økosystem (regnskoven) og hvorfor der netop er den type liv (evolution?) Og hvordan økosystemet ændres/påvirkes ( bliver mindre eller større/anderledes) pga fx klimaændringer eller menneskelig indgriben? Det ville være en hjæ... -
Oversættelse til latin
ForumindlægHej, jeg står og skal have denne sætning oversat til latin. Så jeg håber virkelig der er en som kan hjælpe mig :-) "Livet er nu skønt" Jeg ved godt, at det ikke direkte kan oversættes. Hilsen Patricia -
High school i UK
ForumindlægHej Jeg overvejer at tage et år til England. Tror I at det er et problem, at jeg ikke er verdensmester til engelsk. Og kommer jeg til at kunne klare det? Hvordan er livet som udvekslingsstudent? Er det bedre at tage til USA? Gode organisationer ? :-) Mange tak for hjælpen
