Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 6381 til 6400 af 176851
-
eksamen - hvordan?
ForumindlægHej På den nye reform i matB, trækker man sit emne dagen før man skal til eksamen? Uanset hvilke af to eksamensformer skolen vælger? Det er Hf enkeltfag Hilsen Sam -
Hjælp (eksamen)
ForumindlægEr der nogen der ved hvornår "Weg mit der Grenze" af Gudrun Pausewang er skrevet..? Det haster (er midt i min 24 timers eksamen i tysk) Møzzer -
Eksamen HJÆLP
Forumindlæghej jeg skal til eksamen imorgen og jeg vil gerne ved om nogen kan hjælpe mig med at fortælle mig hvad er forskellen på pigebande og drengebande.... hilsen Zahra på forhånd tak -
matematik skrift karakter på eksamensbevis
ForumindlægHej! Jeg går i 3.g og har haft mat1-årigt højniveau. Det er jo sådan at ens skriftlige karakter fra 2.g tæller 1/3 at ens samlede matematik skriftlige karakter. Mit spørgsmål er så om der kommer til at stå de to forskellige karakterer på beviset, og de bliver regnet sammen i snittet, eller om de ... -
Mundtlig fysik eksamen hjælp(reaktionsligninger)
ForumindlægHar et par spørgsmål til mundtlig fysik eksamen: 1. H2SO4 + Mg ---> ? 2. C6H8O7 + Mg ---> ? 3. CH3COOH + Mg ---> ? På forhånd tak! -
HJÆLP INDEN MAT B EKSAMEN
ForumindlægHVORDAN LØSES DISSE MED LOMMEREGNER OPG A To funktioner f og g er givet ved f(x)=4x+5 og g(x)=-2x+12 a) løs f(5) og løs ligningen g(x)=16 B) bestem koordinatsættet til skæringspunktet mellem graferne for to funktioner ??????????? OPG B en funktion f er givet ved f(x)=5/x +6x2 , x>0 bestem de... -
Religion: Notater og Eksamen generelt
ForumindlægVær hilset, O teologiske vidunderbørn!Jeg skal op i religion om nogle dage og ville være ENORMT taknemmelig hvis der var en venlig sjæl eller to iblandt Jer, der ville velsigne mig med nogle guldkorns notater i:1) Kristendom2) Jødedom3) IslamJeg har downloaded dem der er tilføjet her på studiepor... -
Skriftlig dansk karakter
ForumindlægHej med jer :) Jeg har lige været oppe i skriftlig dansk og synes at alle valgmulighederne var virkelige dårlige. Jeg er i tvivl om hvilken karakter jeg vil få for den? Er der nogle som har et bud? :) den er vedlagt nedenfor -
linjens ligning - mundtlig eksamen
ForumindlægHey there jeg sidder og pusler lidt med mine a-niveaus eksamens spørssmål og gik lidt død på spørgsmålet: " Du skal gøre rede for liniens ligning, bevise formlen for hældningskoefficienten, og gøre rede for skæring mellem linier" hvad er det man kan sige om linjens ligning, altså g... -
Eksamen
ForumindlægVil bare lige høre om det er tilladt at bruge alle de formelsamlinger man har lyst til, i problemregning for 9. klasse? -
eksamen
Forumindlægkan jeg få nogle links til matB tak på forhånd -
Skriftlige karakter på nettet?
ForumindlægHey allesammenEr der nogen som ved om man kan få sine skriftlige karakter at se på nettet... tror nogen nævnte det på et tidspunkt men er ikke helt sikker...- Sara -
større skriftlig opgave
Forumindlæghej alle sammen, jeg går på 2.hf. Jeg vil gerne skrive større skriftlig opgave i historie og samfund. Er der nogen som har nogle gode ideer og råd?? -
Offentliggørelse af skriftlige karakterer STX
ForumindlægDer står på Lectio, at der er censormøde på tirsdag d. 14. Hvornår kan vi så regne med at vi kan se de skriftlige karakterer? Er det først til dimissionen? -
KS-intern eksamen
ForumindlægNogen der har styr på den fællsfaglige KS-eksamen (samf + religion + histotie), hvortil man skal udarbejde en synopsis? Er i tvivl om de bilag jeg får givet, er det ud fra dem, at jeg skal udarbejde tre problemstilling, som jeg så I BILAGENE FÅR SVAR PÅ?? Eller hvor får jeg svarene henne? Håber ... -
Haster!! Mat B. Mundtlig eksamen i morgen.
ForumindlægHej jeg ville høre om man må tag maskine skrevet notater med ind til den mundtlig eksamen i matematik B. Da alle mine notater er maskine skrevet, er det nemmer for mig at printe det ud? -
EKSAMEN SPØRGSMÅL MATEMATIK
ForumindlægJEG HÅBER DER ER NOGEN AF JER DER KAN HJÆLPE MIG MED AT FINDE EKSEMPLER PÅ DEM ALLE, JEG HAR EKSAMEN OM FÅ DAGE SÅ JEG HAR VIRKELIG BRUG FOR HJÆLP!!!!!! Ligninger og formler: Gør rede for løsning af ligninger af forskellig type, herunder omformingsreglerne. Procent- og rentesr... -
Skriftlig dansk, hjælpemidler??
ForumindlægHej! Jeg har en årsprøve i skriftlig dansk i morgen, derfor haster det lidt. Jeg er i tvivl om man må have hjælpemidler med til prøven, altså f.eks litteraturens veje, noter etc. Det er 2.g på STX. På forhånd tak! -
Virksomhedsøkonomi Niveau A HHX 2009
ForumindlægHej. Jeg sidder og er igang med en eksamen opgave fra sidste år. Er der nogle som sidder inde med den, som har mulighed for at sende den til mig? M.V.H. Niels -
HJÆLP! eksamen imorn pleas
ForumindlægHey jeg har brug for hjælp vedr. min bevis: T^2=r*r1*r2*r3. Jeg mangler eksampler på udførte opgaver med dette bevis. Hjælp jeg er desperat pleas så har du gjordt dagens gerning. På forhånd tak !
