Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 6441 til 6460 af 23765
-
my
ForumindlægHej Jeg sidder lige og laver en fysik rapport om, at finde den statiske og dynamiske gnidningskoefficient som er opgivet i my. Jeg ved bare ikke hvad enheden for my i den her sammenhængen er. Nogen som ved det? Hilsen Mike -
Fremstilling af vand ved hjælp af hydrogen
ForumindlægJeg skal i min Fysik/kemi rapport svare på dette spørgsmål: Fremstilling af vand ved hjælp af hydrogen - Jeg skal derved vise det. Er der nogle der her lyst til at hjælpe mig med dette spørgsmål? -
Æg som katalysator?
ForumindlægHej. Jeg er i gang med en fysik rapport om proteiner i æg, og jeg ville gerne høre, om der nogen der vidste, om æg (primært æggehvide) kunne bruges som katalysator? På forhånd tak for hjælpen. -
Æg som katalysator?
ForumindlægHej. Jeg er i gang med en fysik rapport om nitratets kredsløb og proteiner i æg, og jeg ville gerne høre, om der nogen der vidste, om æg (primært æggehvide) kunne bruges som katalysator? På forhånd tak for hjælpen. -
Watt til Kj?
ForumindlægHejsa står og skal til at aflevere en fysik rapport, men mangler lige at finde ud af hvordan jeg omregner watt til Kj? der er tale om 100 watt håber nogen hurtigt kan hjælpe! :) -
Forklaring på følgende ligninger
ForumindlægHej, er der nogen som vil læse min fysik rapport igennem som handler om " effekt"? - Det vil betyde meget, og vil se hvad jeg mangler måske at uddybe eller forklare På forhånd tak! -
Transformation og magnetisme
ForumindlægHej\nJeg skal skrive en rapport om magnetisme og transformation i fysik, men jeg ved ikke hvilke emner jeg skal tage op og hvilke jeg skal vælge fra.\n -
formlen for epot og ekin
Forumindlægjeg er i gang med fysik rapport. og jeg skal finde ud af hvad epot og ekin's formler er og jeg skal komme med nogle eksempler for det.... der der nogen der kan hjælpe?? -
Emissionsspektrum
ForumindlægHej!Jeg står med en fysik afl. og opgaverne er lavet.Men rapporten skal også indeholde en forklaring af hvordan et emissionsspektrum opstår.Nogen der har en god def. af hvordan et emissionsspektrum opstår?Mvh. Thomas -
Hvilestofskiftet
ForumindlægHey .. Jeg sidder her og skal skrive fysik rapport om bestemmelse af hvilestofskiftet..Og har nu brug for lidt hjælp,Jeg skal forklare hvad stofskiftet er og hvad hvilestofskiftet er. Hvad formålet med denne energi omsætning i kroppen?Nogen der kan hjælpe mig?? -
Atomer spektre
ForumindlægHej, jeg vil meget gerne have hjlæp til mit spørgsmål, da jeg er i gang emd at skrive min fysik rapport Hvorfor har atomerne spektre? Håber virkelig I vil hjælpe for har brug for det -
Hej
ForumindlægHej. Jeg vil lige høre om der evt. er en venlig sjæl der kunne have lyst til, at hjælpe mig med et fysik spørgsmål til min rapport om tyngdeacceleration? Spørgsmålet har jeg vedhæftet som en billede fil. På forhånd mange tak! -
Har brug lidt hjælp ...
ForumindlægNogen der har et eksempel på en fysik rapport (1g niveau c) ...Det er første gang jeg skal lave en og har ikke så meget forstand på det.det må meget gerne være om massefylde af faste stoffer :) -
microsoft office excel
Forumindlægnogle der ved hvor jeg kan få fat i dette program henne? sidder med en fysik rapport hvor jeg skal tegne nogle graffer så er ret desperat..på forhånd tak.. -
Måleenhed for tværsnitsareal
ForumindlægHej, Jeg sidder med en fysik rapport og er kommet i tvivl om måleenhed for tværsnitsareal mht beregning af tværsnitsarealet af et lod nedsænket i vand? er det m2 ? På forhånd tak for hjælpen? -
Lydens fart
ForumindlægHej Jeg er ved at lave en fysik rapport, hvor en af spørgsmålene er Hvilken slags bølger er lyd og hvorfor er lyden hurtigere i en metalstang end i luften? På forhånd tak -
Nogle som kan hjælpe mig med noget pH-værdi..
Forumindlæghej. jeg sidder her og bøvler med en fysik rapport. hvordan bruges pH-værdi skalaen og hvordan skal den tolkes. det kunne bare være rigitgt lækkert hvis jeg kunne få noget hjæp til spørgsmålene.. :D -
Udledning af formler
Forumindlæghejsa, jeg er igang med at skrive rapport om energi i fysik(kinetisk, potentiel og mekanisk) og jeg skal give udledning/bevis af formlerne.... hvad menes der med det? -
reaktionsligninger for chlorid, sulfat, calcium og natrium
ForumindlægHej. Mig og min veninde er i gang med at skrive en fysik rapport, hvor reaktionsligninger skal indgå. Er der nogle af jer der ved hvad reaktionsligningerne for chlorid, sulfat, calcium og natrium er? Tak på forhånd. -
Reaktionsligninger for chlorid, sulfat, calcium og natrium
ForumindlægHej. Mig og min veninde er i gang med at skrive en fysik rapport, hvor reaktionsligner indgår, så vi ville høre om nogle kunne reaktionsligningerne for chlorid, sulfat, calcium og natrium? Tak på forhånd :)
