Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 6461 til 6480 af 23765
-
fysikrapport - blandingers densitet
ForumindlægSkal skrive en fysik rapport om blandingers denitet, og har lavet et forsøg med ethanol, og så står der at vi skal skrive forsøgsopstillingen og forsøgsgangen. Men hvad indebærer det? Altså hvad skal det indeholde? -
Hjælp..
ForumindlægHej.. Jeg skal skrive en fysik rapport om svingninger. Jeg ved ikke hvordan jeg skal starte jeg er ikke sikker på hvad det er jeg skal finde ud af.. Håber her er nogle der vil hjælpe mig. Jeg har vedhæftet opgaven. -
Forklaring på transformer ligningen
ForumindlægHej! Jeg er igang med en fysik rapport om transformation og skal uddybe transformerligningen, men jeg forstår den simpelthent ikke. Det eneste jeg kan er dette: Up*Ip=Us*Is Håber i vil hjælpe :) -
Krater forsøg HEELP
ForumindlægHeej jeg skal lave en fysik rapport om krater forsøg. jeg skal forklare denne formel Epot(A) =Ekin V= kvadratrod af 2*g*h TAAAK :D -
Naturlig induktion
ForumindlægHej! Jeg har en fysik rapport for, hvor i jeg skal snakke om induktion. Har fundet ud af at der er en naturlig induktion, men kan ikke helt finde ud af hvad det er. Er der nogen der kan hjælpe mig med det? Og ved I om der er nogen sundhedsfare ved induktion? Tak på forhånd:) -
Karakteristik for diode
ForumindlægHej Jeg sidder med en fysik rapport, og skal forklare hvorfor en karakteristik for en diode altid ser ud som den gør. Er der nogen som kunne hjælpe, jeg har prøvet at søge på nettet... På forhånd, tak. -
TID???
ForumindlægHej alle søde hjælpsomme mennesker. Jeg ville høre om i ville tjekke min rapport igennem i fysik. Og NEJ i skal ikke redigere , eller lave den for mig. Men blot bedømme den. Og vurdere hvad jeg kunne gøre bedre. :-) -
Brintspektrum
ForumindlægHej alle Jeg er igang med en fysik rapport som omhandler brintspektrum. Jeg kan bare ikke huske én ting. Når en elektron hopper fra den ene skal til den anden, hvordan var det så at man beregnede bølgelængderne? -
Simpel kapacitor
ForumindlægHey derudeJeg har om kapacitorer i Fysik. Jeg skal kunne måle en spændingsforskel. Nogen som har en ide til at lave en simpel kapacitor, og skrive en rapport om det. Har brug for jeres hjælp.Tak -
Linjespektrum
ForumindlægHej Jeg skal lave en rapport i fysik omkring grundstofspektre, og skal i den sammenhænd forklarer hvad begrebet linjespektrum betyder, er der nogen som kan hjælpe??? Det ville virkelig hjælpe. På forhånd tak :) Hilsen Anne. -
Ohms lov
ForumindlægHej Jeg skal til at skrive en fysik rapport om Ohms lov, og vil blot dobbelte tjekke at jeg formulerer og siger det rigtige. Bemærk vedhæftede -
Fortætningensvarme ?
ForumindlægHej ... Jeg skal snart lave en fysik rapport om "Vands specifikke fortætningsvarme" . Men er "Vands specifikke fortætningsvarme" samme som vands varmekapacitet? ... Og hvis jaa, Hvad er så Forskellen ? -
Bohrs generelle model
ForumindlægHej derude Jeg skriver en fysik rapport om atomfysik, og jeg skal bare lige sikre mig at jeg svarer korrekt på spørgsmålet. vil nogle lige dobbelttjekke? Bemærk vedhæftede -
(t^2,s)-graf
Forumindlæghej jeg har et fysik rapport håber i kan hjælp Forklar hvorfor en (t^2,s)-graf bør give en ret linje ifølge Galileis faldlov. kan i forklar mig hvorfor??? -
Oplade metalplade
ForumindlægHej Jeg skal lave et forsøg, hvor jeg skal påvise, at lys opfører sig partikler. Jeg skal sende kortbølget lys mod en negativt ladet metalplade, og idet dette sker, skal det tilkoblede elektroskop give udslag. Jeg er dog i tvivl om, hvordan jeg oplader en sådan metalplade og om hvilket metal,... -
Radioaktivitet
ForumindlægHej, jeg skal afslutte Fysik på B-niveau og jeg vil gerne gøre mit bedste i mine rapporter derfor vil jeg gerne spørge om I herinde kan komme med nogen gode tips om Hvad og Hvilke emner jeg skal skrive om og fokusere på... Det ville være en stoor hjælp, hvis I ville svare mig :-) På forhånd t... -
Hjælp, til biologirapport...
ForumindlægHej alle... Sidder lige og skriver en rapport om vandløbsundersøgelse.. Er sådan gået lidt i stå ved diskussion parten... Er der nogle som har lavet forsøget for, ville det være super hvis I ville komme med nogle indputs.. Eller bare hvis I har gode ideer.. Tak :D -
Stearin
ForumindlægHvilke fejlkilder er der ved forsøget "Brændværdien af stearin" ? Nogen, der evt. ville sende mig deres journal eller rapport over forsøget? Jeg sidder og læser alle mine rapporter igennem, da jeg skal til fysik eksamen om et par dage. Men denne rapport er den eneste, jeg mangler. Er ... -
Stærkt dæmpet svingning
ForumindlægIndlægget er flyttet til fysik -
Artikel genrer
ForumindlægHej, jeg sidder med noget her, jeg godt kunne bruge lidt hjælp til. Er rigtig at denne artikel er en opinion?. Og i såfald ''kommentar'' eller andmeldelse? eller hvordan? :) Hilsen alexander. https://www.altinget.dk/artikel/181680-forskere-skyder-central-rapport-om-parallels...
