Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 6601 til 6620 af 176851
-
EKSAMEN I ENGELSK IMORGEN
Forumindlægjeg har trukket en engelsk tekst, en historie på 5 sider, som jeg skal op i imorgen. Jeg ville spørge om hvad synes i der er vigtigtst at have med i min fremlæggelse, der er så meget man kan få med, men dér er ikke nok tid til at fort&#230... -
Eksamen!
ForumindlægHej! Har et spørgsmål her til eksamens som jeg ikke helt kan løse: Hvordan beskrives Kroisos hos Herodot, på vasemaleriet og i Bacchylides? Håber nogen kan hjælpe:) -
Eksamen?
ForumindlægJeg skal op til samf. eksamen her snart, og ved ikk hvad jeg bl.a. skal læse til? Har det på C-niveau . hvad kan man komme op i? hvad skal man kunne? :) -
Eksamen
ForumindlægHej Jeg har trukket skæbnefortællinger i dansk... Er der nogle som kan komme med nogle bud om hvad jeg kan bruge som eksamens tekst.?..?? -
eksamen
ForumindlægNogen der har været til historie eksamen og ved om man må vise en video under fremlæggelsen?? (ikke som produkt) skal op imorgen, svaarr ;/ -
EKSAMEN I MORGEN! HAR BRUG FOR HJÆLP TIL DET HER SPØRGSMÅL:
ForumindlægRedegør for begreberne fænotype og genotype samt hele problemstillingen omkring betydningen af arv og miljø. Please, håber virkelig nogle kan hjælpe mig!! -
Tyske hjælpesætninger til eksamen
ForumindlægHej.. Jeg skal til eksamen i tysk og har brug for en der kan oversætte nogle sætninger, som jeg sikkert får brug for. Håber der er en der vil hjælpe mig, enten med dem alle eller nogle af dem. Sætnigerne: Kan du uddybe det lidt tydligere? Det er jeg lidt i tvivl om, men ... Der er et eksemp... -
STX A 27 Maj 2016
ForumindlægHej Jeg har lige været til Matematik A eksamen. Den gik ikke så godt, og jeg ligger nok i den meget lave ende karaktermæssigt... Jeg ved godt, at det er ulovligt at offentliggøre eksamenssæt, og derfor kan jeg sende sættet som privatbesked til den, som gerne vil rette min opgave igennem. Kan ikk... -
Hvordan får man gode karakterer i matematik A?
ForumindlægHej SP Jeg har matematik på A-niveau (STX), og vil gerne vide hvordan man mest effektivt udvikler sig og bliver god til matematik? Jeg ved, at det er vigtigt at øve sig rigtig meget - men har I mere specifikke råd? Hilsen Aspiranten -
Hvor meget skriftlig fravær må man have
ForumindlægHej Jeg er næsten færdig med 1.g og skal skifte gymnasie efter sommerferien. Jeg mangler at aflevere to skriftlige opgaver. Jeg er dog i tvivl, om hvorvidt jeg behøver at lave dem, da jeg ikke længere skal gå på skolen. Jeg ville helst slippe for at lave dem, men jeg har en svag erendring, om at... -
Fysik/kemi
ForumindlægHej Vil bare lige spørger om hvad forskellen er på en rapport og disposition? (F/K) Tak -
Organisk Kemi
ForumindlægHejsa, jeg har nogle opgaver her, som driller mig, håber der er en der kan hjælpe mig :) - Hvilke alkener kan tænkes dannet ved elimination af vand fra stoffet CH3CH2CHOHCH3? - Skriv strukturformler for følgende stoffer: 1-penten, 3-methyl-1-hexen, 2-methyl-2-penten og methylpropon? - Skriv re... -
Lineær variabelsammenhæng - eksamen
ForumindlægHej alle! Jeg skal op til mundtlig matematik c på HF og har problemer med at finde ud af et af spørgsmålene jeg kan komme op i. Spørgsmålet lyder: Gør rede for den lineære variabelsammenhæng y=ax+b Du skal komme ind på grafens forløb, metoder til bestemmelse af a og b samt ligefrem proportionalit... -
Hjælp til spansk - eksamens opgave!
ForumindlægHLÆLP - Nogen der gider at vejlede mig eller bare kigge det igennem, for er helt på bunden!!!!! :/ Jeg skal lave del 2 - det er en oversættelse og jeg skal så oversætte følgende: Mange danske forældre har ingen værdier, som de kan give til deres børn. Andre har travlt med arbejde og fritidsak... -
Lydoptagelse af mundtlig eksamen
ForumindlægHvad er en erhvervsrettet videregående uddannelse? Og hvad er en erhvervsrettet grundlæggende uddannelse? Jeg spørger, fordi jeg læser om reglerne for lydoptagelse af en mundtlig eksamen. Som jeg har forstået det må man godt foretage en lydoptagelse af sin mundtlige eksamen, hvis man går ... -
Eksamen
ForumindlægJeg ved ikke om det er det rette sted at ligge det her indlæg, men da jeg skal til eksamen her til sommer og jeg har muligheden for at komme op i tysk - søger jeg derfor noget hjælp. Jeg bor i odense. Håber at høre fra nogle :) På forhånd tak. -
Eksamen
ForumindlægJeg er igang med at læse til eksamen.. lige nu drejer det sig om diferentialregning, som jeg ikke er særlig god til.. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at lære et bevis for en af differentialfunktionerne, helst et der er rimelig let..:-) er der nogen der kan hjælpe mig med det...? -
Sammen eksame 2 gange?
ForumindlægHej Alle. Jeg har et lidt tricky spørgsmål. Jeg er igang med Engelsk B på hold som HF enkeltfag, og skal op til eksamen her til sommer. Da mit skriftlige er meget dårligt og vi næsten aldrig har nogle skriftlige opgave for, overvejer jeg at tilmelde mig Engelsk B som e-learning (flex), for at få... -
Mundtlig mat eksamen - hjææælp
ForumindlægHar trukket mundtlig matematik eksamen, og er derfor igang med at forberede de der dispositioner. :) I en af eksamensspørgsmålene står der så: Peter står over for disse muligheder: - 100kr. nu - 200kr. om 10 år Forklar fremskrivningsformlen og argumentér for, hvilken af mulighederne du syne... -
Naturfagpakke eksamen på HF
ForumindlægKære venner. jeg går på HF. 1år. til sommer skal jeg til naturfagpakke eksamen. dvs.kemi biologi geografi er kombineret sammen til en eksamen. Jeg er generalt dårlig til kemi , jeg forstår ikke noget af det kemi. men jeg kæmper meget hårdt. er der nogen som har været til den eksamen , hvordan fo...
