Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 6601 til 6620 af 14598
-
"Expand" på dansk
ForumindlægEr der et fancy matematikudtryk for "expand"? Er det bare "expandere" (hvilket lyder ufatteligt dumt)? Expand på en TI-89 er expand((3*x*y)^2) -> 9*x^2*y^2 eller expand((a+b)^2) -> a^2 + 2ab + b^2 osv. -
4 evangelister
ForumindlægEr der nogen der ved de 4 evangelisters syn på Jesus? -
rel. eksamen?
ForumindlægBuddhisme: Er der nogle der evt. kan forklare mig hvad forskellen på Buddha og Budhisattvaer er? -
Enhedskultur?
ForumindlægHvad betyder enhedskultur? much love - Ceren -
Lineær programmering
ForumindlægHej alle sammen:D Jeg sidder, denne solrige lørdag morgen, og skal skrive en emneopgave om lineær programmering. Der er blot 1 spørgsmål som volder mig lidt problemer, fordi jeg ikke ved hvordan jeg skal forklare det, selv om jeg godt ved hvad det er. Spørgsmålet lyder på at man skal fork... -
skæbne
ForumindlægHvorledes forholdte grækerne sig til skæbnen? og hvordan så man på, hvis nogen prøvede at ændre den? -
NY ALLIANCE???
ForumindlægHej Har brug for lidt hjælp, skal til årsprøve i samfundsfag A niveau i morgen, og har trukket emnet "Ny Alliance - ny politik", og ville lige hører de forskellige meninger omkring nedenstående problemstillinger jeg har lavet: ? Hvilken indflydelse vil Ny Alliance få på udviklingen af... -
Den sociologiske model
ForumindlægHej, har jeg forstået den sociologiske model rigtigt? : Den sociologiske model sætter vælgeradfærden sammen med de grupper i samfundet, vælgeren tilhører. Det vil sige, at ens vælgermønster afspejler den økonomiske og sociale postion, man har. Her handler det ikke om et psykoligisk tilhøresforho... -
Gange snit hvis søge ind indenfor 2 år
ForumindlægHej folkens, Tænkte på, om der var nogen, som kunne fortælle mig, hvor meget man må gange sit snit med, hvis man søger ind, indenfor 2 år... Jeg mener at det er 1,08, men min veninde siger at det er 1,12? Er det egentlig muligt at ændre på sit snit når man har fået sit eksamensbevis? Der er nogen... -
Perspektiveringen!
ForumindlægHvor slemt er det, hvis man ikke kan perspektivere til en tekst fra samme religion, men kun til religionen i sig selv? -
Jeg skal skrive om min mormor.
ForumindlægJeg skal skrive en stil om min mormor, men jeg ved ikke hvordan jeg skal starte og hvad jeg skal fortælle. Hvis der er nogen der har gode råd, så må i endelig gerne fortælle det. Tak på forhånd :) -
øjenlæge
Forumindlæghi alle! jeg har været inde på ug.dk for at finde mere om det at være øjenlæge, men det er dog ikke lykkedes mig. er der ingen uddanndelse der hedder øjenlæge? Hvis ikke hvad studerer man så for at blive det? tak på forhånd! ;) -
Projektopgave produkt?
ForumindlægHej allesammen. vi har projektopgave i denne uge. Jeg har underemnet identitet, om hvad vores identitet er, og om vores omgivelser sætter rammer for vores identitet. Jeg er tømt for ideer plz hjælp. -
windows
Forumindlægjeg vil gerne betale på nettet, det skal være billigt, men ved ikke hvor henne. der er ikke noget der hedder gratis i verden, folk skal betale for alt, man skall da betale hvis man skal på wc, altså -
Sociologi
ForumindlægHej Når man skal "diskutere med udgangspunkt i sociologisk teori, hvorfor der er ulighed I Danmark", hvad menes der så med sociologisk teori? Hvad kunne det være fx? Er helt blank -
Lektiehjælp
ForumindlægHej. Jeg skal være lektiehjælp i engelsk for en elev i 8. klasse (Går selv i 9.) Jeg ville spørge om i kunne give nogen råd til, om hvad man kan gøre og hvordan man skal håndtere det? Er heller ikke specielt TOTAL god til engelsk, såå. Hehe :D ! -
Sundhedsforslag
ForumindlægHvad synes I om det nye sundhedsforslag af Ny Alliance, der blandt andet ønsker at nedsætte prisen på frugt og grønt på bekostning af alkohol og cigaretter? Preben Rudiengaard fra Venstre udtalte i TV avisen af danskerne, på grund af deres livsstil, bliver til "kubikmetere på to ben", m... -
En tanke.
ForumindlægI 2.g vil jeg kun få 2 eksamener, fordi jeg vælger 5 højniveausfag. Jeg har tænkt mig at afslutte tysk på b-niveau. Ville jeg på nogen måde kunne få lov til at få en ekstra eksamen? Her tænker jeg på at skrive skriftlig tysk med tredje g'erne. Jeg vil stadig blot afslutte tysk mundtlig på b-n... -
Rettelse af engelsk oversættelse
ForumindlægHej folkens .. Vil i ikke gerne hjælpe mig med at rette fejlene i nedenstående tekst? Byer er levende. Som man kan tegne portrætter af mennesker, kan man tegne portrætter af byer. Som hvert menneske har sine evner, sin lugt og udstråling, har også hver by de træk og de ting, der gør den enes... -
Tanker før søvnen....
ForumindlægJeg synes tankerne der passerer en, før man går i seng om aftenen er interessante, de er ikke magen til dem vi har om dagen. Man tænker mere på fremtiden og hvad ddet er man skal forløbigt.. Osv.. Har i det på samme måde? Hvad synes i om tankerne før indgangen til fantasiverdenen.
