Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 6681 til 6700 af 176851
-
hvordan kan jeg ændre på skriften?
ForumindlægHej... Jeg er ved at lave en opgavesamling og i den forbindelse har jeg fået hjælp til at få indrammet opgaveformuleringen. Da det er indenfor matematik ville det være rart hvis den ikke skrev ( det inden i rammen) med kursivt. Hvordan gør jeg det? Her er det der står i preamble: \usepackage{fram... -
Nogle der er gode til skriftlig tysk?
ForumindlægHej. Har en lille tyskopgave på 300 ord (omkring en side), og jeg ville høre om der var nogen som muligvis havde 10 min til at rette de værste fejl? De ville være en kæmpe hjælp! På forhånd tak :D -
Problemer med at udtrykke sig skriftligt
ForumindlægI kompendiet "Mulige segmenteringskriterier på konsumentmarkedet" læser man bl.a. følgende: "..........hvilke religioner i et givent land virksomheden ønsker at ligge fokus på. " Til lykke med Studieportalens beherskelse af dansk." -
Eksamen!
ForumindlægJeg har haft biologi på b-niveau og skal op i det på mandag. Er der nogle, der kan give mig råd til, hvordan jeg kan opnå et 9 tal? -
Valg af emne til fysik eksamen
ForumindlægHej derude, jeg er på mit 3. år på HTX og skal til at vælge et emne samt forsøg i fysik på A-niveau, som både er spændende og kreativt. Er der nogle, der har nogle gode foreslag til, hvad jeg skal vælge? -
Behøves virkelig hjælp - Eksamen snart!
ForumindlægHej Alle. Jeg behøves frygtelig hjælp. Jeg har fået en oversættelse for som stil, og den kommer til at afgøre min endelig karakter i skriftlig tysk på B-niveau. Er der ikke nogen der vil hjælpe mig, behøves virkelig frygtelig meget hjælp. Jeg vil blive så utrolig glad hvis nogen vil hjælpe mig. L... -
Missede en eksamen og bliver smidt ud.
ForumindlægHej studieportalen. Jeg studerer jura på AAU og skulle til at begynde på 2. semester her og nu. Dsv missede jeg min sidste eksamen pga. sygdom i familien. jeg troede jeg kunne søge om reeksamen men det måtte jeg åbenbart ikke og skulle derfor søge om dispensation til deltagelseskravet til AAU stu... -
Skrift På Pc'et !?
ForumindlægJeg skriver det her igen, da der ikke var ingen der svarede..! :( Hej Med Jer! (igen) :) Der er noget galt med min pc, den har nemlig ændret skrift. Altså det vil sige at der er noget andet skrift i det hele, i internettet, på msn, programmernes navn OSV. :( Er der nogen der kan forkla... -
eksamens opgave i matematik 1997 hjælp
Forumindlægfiguren viser et rektangel abcd hvor siden AB = 9,12 punktet E ligger på siden DC således at det for trekant ABE gælder at vinkel E= 110 grader og AE = 4,52 m er midtpunkt af siden AB beregn vinkel B i trekant ABE samt længden af siden EB beregn længden af EM og længden af EC ... -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej. Jeg har trukket emnet: ''At træffe et valg'' og har ingen ide om, hvilken tekst jeg skal bruge. I vores pensum kan jeg perspektivere til “Placebo”, kortfilm “Alt er tilladt”, novelle “Drengen på knallerten”, podcast “To veje&r... -
Eksamen :(
ForumindlægOkay.. jeg går i 1g, skal op til mundtlig engelsk eksamen onsdag.. jeg ville bare høre om der er nogen fra gym, der har nogle fif til mig. jeg er sådan nogenlunde sikker i mine notater og sprog og sådan, men det ku godt være der var nogen der havde et godt råd eller 2.. :) -
Eksamen
ForumindlægGodaften folkens, Da jeg muligvis skal op til biologi eksamen, er jeg meget interesseret i at få nogen informationer om hvordan det egentlig foregår. Skal lige siges, at jeg afslutter biologi på c-niveau. -
Nyt materiale og fokus til AT eksamen?
ForumindlægHej, Jeg skal op til AT eksamen i næste uge, og jeg er lidt i tvivl om hvilke ting, jeg skal komme ind på. Jeg har hørt forskellige ting fra forskellige lærer... Men jeg ville høre om, det er meningen, at man skal komme med nye undersøgelser til eksamenen, som ikke indgik i synopsen. (F.eks. h... -
Eksamen
ForumindlægHejsaNu forholder det sig sådan, at jeg skal til en mundtlig eksamen i dansk.Min lærer har direkte sagt, at man nærmest ikke skal læse op på noget, da vi kun skal op i digte. Dog vil jeg stadig gerne have noget at arbejde med, for at føle mig mere sikker.Indtil videre har jeg tænkt på at læse om ... -
Hvad skal man kunne til mundtlig eksamen i matematik?
ForumindlægHej, jeg skal til afgangsprøve i mundtlig matematik i morgen, i 9. klasse. Jeg vil blot lige høre, hvad man skal have styr på for at snige sig op på en fornuftig karakter. Jeg har lige fået mine skriftlige prøver tilbage, og der fik jeg 7 i problemregning og 7 i færdighedsregning. Jeg håb... -
Skr. Spansk Eksamen 2011
ForumindlægHej. Jeg ville høre om nogen havde lyst til at tjekke min igennem og vurdere nogenlunde hvilken karakter den ligger til? På forhånd tak :) Oversættelse: María: “¿Juana, ha oído decir que Antonio Banderas y Ana Leza ya no están novios, y ella es muy deprimido?&r... -
Problemer med sænket og hævet skrift
ForumindlægJeg oplever ret ofte for tiden at hvis man bruger sænket eller hævet skrift og skriver videre og på et eller andet tidspunkt trykke backspace, så hopper den tilbage til der hvor man lavede sænket eller hævet skrift og sletter et bogstav af det der stod. -
matematik A - mundtlig - Spørgsmål om potensfunktion.
ForumindlægHej Alle. Jeg skal til mundtlig eksamen her snart. Og der er et spg. som jeg har lidt brug for. Overskrift: Potensfunktion Spørgsmål: Gør rede for hvordan man kan finde monotoniforholdene. Er der en bestem metode ved potensfunktioner? -
Matematik eksamens-spørgsmål
ForumindlægHeyyaa:)) Jeg skal til matematik årsprøve, hvor jeg har fået tildelt mine spørgsmål, og jeg kan simpelthen ikke finde hjælp, til de spørgsmål jeg har. 1. Hvad er sammenhængen mellem forskriften for en eksponentieludvikling og graf? 2. Hvad er sammenhængen mellem forskriften for en potensud... -
Eksamen
ForumindlægHejsa! Jeg skal op til eksamen her på mandag d.2/6 i tysk! Sidste år var jeg oppe og jeg fik 6. Men ingen grund til panik. Jeg er optaget på vidergående uddanelse. Men jeg kunne virkelig godt bruge lidt ekstra hjælp. Er der en som er villig til at mødes lidt på msn, og snakke lidt, hm, det er bar...
