Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 6801 til 6820 af 23765
-
Mat program.
ForumindlægHi allHvilket program er godt at bruge til at skrive mat opgaver ind med, ud over Excel..Thx :D -
Faldetiden for en kugle
ForumindlægHvis man måler en kugles faldetid og måler afstanden den har faldet så skulle man gerne finde ud af at jo tættere kuglen er på jorden jo hurtigere er den om at falde til jorden.Men hvis man tegner udviklingen ind på et enkeltlogaritmisk, milimeter, og dobbeltlogaritmisk papir, på hvilken af de pa... -
studieretning
ForumindlægNæste år skal jeg starte på gym, og vil lige vide hvordan det er at gå på stx. Lige nu står jeg imellem hvad der er bedst at vælge som studieretning: Naturvidenskabelig eller Samfundsvidenskabelig, og vil lige spørger hvad forskellen og fremtidigt kan med disse to hovedretning? -
Forslag til ændringer?
ForumindlægHej,Vi kunne godt tænke os noget feedback på det nye design. Er det noget som efter jeres mening bør ændres? -
Kemieksamen??
ForumindlægHej...Jeg skal op til mdt. eksamen i kemi HN på fredag, og tænkte om der var nogle der ville fortælle lidt om hvordan det foregår? Ved godt at man først skal gennemgå noget teori og derefter en rapport, men hvordan er det smartest at fremføre teorien? Er bange for at det blir for refererende... V... -
Er det hårdt at gå på HHX i forhold til 9.klasse?
ForumindlægHej alle, er der nogen herinde der går på HHX, og kan fortælle mig om hvor hådt er det at gå på HHX i forhold til almindelig 9. klasse på en privat skole? -
Spørgsmål om Big Bang - Forklaring!! :-)
ForumindlægJeg har skrevet om Big Bang, og tænkte på om det var korrtekt, det jeg havde skrevet. Niveauet er 8 klasse. Big Bang er en teori om hvordan universet blev dannet. Ifølge teorien blev universet skabt ved en tilstand af enorm høj tæthed og temperatur for cirka 13,7 milliarder år siden. Siden da har... -
fysikrapport lys.............
Forumindlæghej skal skrive en rapport om lys men ville spg om nogen hvordan man skriver en god fysikrapport for for en nederen karakter og er pga jeg ikke har specielt erfaring med rapporter ville blive glad hvis i sender nogle råd og nogle hjemme sider som er lette at forstå om lys............. -
1.g
ForumindlægHvad lærer man generelt i 1.g altså fysik/kemi. -
Kun 6 timer til at rette denne oversættelse, da den skal sendes til min lærer, plz hjælp mig
ForumindlægHjælp please, jeg har en meget haste opgave for til imorgen skriftlig, jeg skal oversætte en dansk tekst til tysk. Vil i ikke nok hjælpe mig, jeg lover jer at dette bliver første og sidste gang jeg beder, andre om at lave mine lektier. Jeg kan bare ikke nå at lave det selv fordi jeg også har en f... -
molekyler og kemiske forbindelser ? :S !!
ForumindlægHeeej...jeg sidder og repetere lidt kemi..og er blevet lidt i tvivl :S hvad er forskellen imellem et molekyle og en kemiske forbindelse ?? -
Fag
ForumindlægHej Studieportal! Kan man nu hvor man har afsluttet Fysik A, læse fysik B på enkeltfag for at forbedre kvote 2 ansøgning? -
Bibtex - Win og Mac
ForumindlægHej Vi sidder i en gruppe og arbejder på en rapport som skrives i LaTeX. I den forbindelse udarbejdes der på windows pc´ere en biblioteksfil med data om vores kilder (De bruger TeXnicCenter) - Vi sidder to med mac og bruger TeXShop - vi kan ikke referere til denne bibtex fil, dvs vi kan ikke få... -
Supplering
ForumindlægHej, er det nogle der ved, om man kan supplere følgende: MAT A på sommerkursus Fysik B på et efterårskursus Kemi 0-B på et forårskursus ? Tak på forhånd :) -
AT, AP og NV
ForumindlægHej, jeg håber virkelig, der er nogle, der ved noget om det her eller kan henvise til et oplysende link.Vi har AT1 i denne uge (alkohol - kemi, idræt og his), og vores lærer har sagt noget om, at vi afsluttende skal skrive en rapport på 2 sider. Vi skal aflevere den på fredag. Er der nogle, der v... -
Spændingsrækken - Bioteknologi
ForumindlægHej Venner. Jeg har lige et spørgsmål. Jeg har lavet et forsøg i min klasse, hvor vi skulle teste nogle metallers virkning på forskellige opløsninger. Ud fra dette forsøg skal der så nu laves en Journal. Der er her til Journalen nogle efterspørgsmål som skal besvares, det er det jeg er lidt i tv... -
Elektrolyse
ForumindlægJeg håber nogen kan hjælpe. Tak på forhånd!! Jeg har læst på nettet, at man bruger elektrolyse til at elektrogalvanisere jern og at man forsølver bluffe metaller, så det ikke let ruster. Ny er mit spørgsmål ... -
[VIGTIGT!!!!!!!!!!!!!!!]2 Spørgsmål Om Affald
ForumindlægHej Derude ;) Jeg har 2 spørgsmål. Jeg skal lave et projekt som skal afleveres imorgen, men mangler lige prikken over i'et hvis I forstår hvad jeg mener, heh;)? Når men nu til sagen, jeg har lavet hele projektet og mangler at skrive om fremstilling af farvede glas og metallers forekomst i nat... -
Historierapport om Nelson Mandela - Helt blank!
ForumindlægHej folkens! Jeg skal skrive en rapport om Nelson Mandela, den skal afleveres fredag d. 19/12 dvs næste uge. Jeg er slet ikke gået igang og jeg ved ikke hvordan jeg skal stille rapporten op. Jeg har hellere ikke et så godt ordforråd og jeg frygter at det måske kunne trække ned i karakterne. Værst... -
Ioner
ForumindlægHej, håber virkelig nogen kan hjælpe. Skal til eksamen i morgen. Og i vores spørgsmål under ionforbindelser og elektrolyse, er et underpunkt der hedder "ionforbindelsers navne". Hvad er det for nogle navne? på forhånd tak! :)
