Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 6821 til 6840 af 176851
-
Analyse af den kortfilm (Life is a bitch)
ForumindlægHej:) Jeg skal op i dansk mundtlig eksamen med kortfilmen "life is a bitch" Nogle der kan hjælpe med at analyse (vigtige ting) Mangler noget om budskabetm, lyd, beskæring og klip Jeg vil være takenemlig hvis der nogen der kan hjælpe mig -
Fysik eksamen, induktion/Lenz lov
ForumindlægHej alle, Jeg skal til mundtlig fysik eksamen, hvor jeg skal forklare omkring induktion og Lenz lov, samt formlen for induktion: induktionsspændingen = ændringen i magnetisk flux divideret med ændringen i tiden. Jeg har slet ikke forstået Lenz lov eller formlen. Jeg skal snakke omkring indukti... -
Mundtlig eksamens aflevering
ForumindlægEn parabel har en ligning y = 0,5x2 - 0,5x - 3, og en ret linie har ligningen y = 1,5x + b. a) Bestem en værdi af b, hvor parablen og linien netop et fælles punkt. Nogen der kan hjælpe mig med den? -
Engelsk mdt. eksame. har virkelig brug for hjælp
ForumindlægHej alle. Jeg skal til mundtlig eksame meget snart, og kan risikere at komme op i alt fra billeder til digte. Er der nogen, som allerede har været til mundtlig eksame B, der kan fortælle lidt om hvordan eksamen foregår. Jeg mangler også ´opskrifter´ på hvordan man analyserer short stories, digte,... -
eksamen
Forumindlægjeg sidder og er i gang med min forbedredelse til historie eksamen, og kommer i tvivl om hvorvidt man må benytte sig af kilder man har gennemgået i undervisningen? Eller skal alt materiale der bruges ift. kilder være noget nyt jeg finder? -
Eksamen
ForumindlægHej allesammen. Jeg har lige et spørgsmål som jeg spekulerer over. Hvis man får et brev hvor der står, at man er blevet optaget på gymnasiet, kan så ens eksamens karakterer påvirke det. Fx hvis man nu får 4 eller 02 kommer man så stadigvæk på gymnasiet ? -
Gode fif. Dansk eksamen :-)
ForumindlægHej jeg skal op i mundtlig dansk her på torsdag. Min klasse er oppe i B-prøven, som vil sige, at du har trukket på forhånd og har de 3 uger op til at forberede dig. A-prøven, hvor du trækker, når du kommer op og har 40 minutter forberedelse. Jeg har trukket ''Kærlighed og den svære kærli... -
opgave 92 side 138 i kemi 2000 B-bogen
Forumindlægnogle der kan hjælpe med denne opgave? ópgave 92, ved fuldstændig forbrænding af PVC dannes CO2, H2O og HCl. a) skriv reaktionsskema for forbrændingen, idet formlen for pvc blot skrives C2H3Cl (denne formel angiver grundstofsammensltningen. b) beregn massen af HCl, som dannes ved forbr... -
Prøveoplæg dansk eksamen
ForumindlægHej Kender I nogen gode steder, hvor man kan finde prøveoplæg til sin danskeksamen? Jeg har trukket "sagprosa om identitet", men jeg synes ikke jeg kan finde så meget godt. Har være inde og kigge på Gyldendal. -
HJÆLP, HAR EKSAME I MORGEN.. ''a message from the Pig-man?''
ForumindlægHejsa Det haster rigtig rigtig meget... Jeg har 24 timers forberedelse i engelsk. Jeg skal op i morgen. Er der nogen a jer, som har haft teksten : A MESSAGE FROM THE PIG MAN ? Syns den er virkelig indviklet.. Evt. nogle der ku hjælpe mig, for syns den er svær .. Og hvordan jeg skal komme igang ... -
vdr. eksamen i samfundsfag på c-niveau
ForumindlægHej er der nogle der ved hvordan sådan nogle samfundsfags eksamens spørgesmål på c niveau er/,formuleret?. har hørt at det er læreren der laver dem jeg ville gerne se nogle eksempler på hvordan de er hvis nogle herinde evt. har deres/tidligerer eksamens spørgesmål så skriv gerne -
Eksamen
ForumindlægEr der nogle, der har lavet en analyse og fortolkning af American Psycho, skrevet af Bret Easton Ellis, og The empty birdhouse skrevet af Patricia Highsmith? -
HJÆLP HJÆLP! EKSAMEN!!!
ForumindlægJeg skal op til matematik mudtlig B, her den 26. Og jeg har virkelig brug for hjælp. Er der nogen der har nogeb notater omkring beviser. Og hvad skal man gøre hvis man ikke kommer op i et bevis, men op i linære funktioner f.eks.??? Skal man så bare gennemgå, hvordan man bruger formelen for linære... -
eksamen
ForumindlægHej Er der nogle herinde der har været til eksamen i samfundsfag c niveau som kan forklare lidt om hvordan en disposition skal være ( jeg har kun været til en mundtlig eksamen i min skolegang) vi har i vores aflevering fået en opgave hvor vi skal lave en disposition og fået et eksempel på et ek... -
Historie eksamen - demokrati
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder lige nu i min 24-timers forberedelses tid, og jeg er gået helt i stå. Jeg har trukket emnet "demokrati gennem tiderne", og jeg synes det er alt for omfattende! der er 8 kilder i mit eksamenssæt, og udfra det + kilder jeg selv finder, skal jeg skrive... -
Eksamens spørgsmål: forstår det ikke
ForumindlægJeg har fået et eksamensspørgsmål jeg ikke helt ved, hvad jeg skal gøre ved: 1.Funktioner og modeller Gør rede for hvordan man bestemmer en matematisk model ud fra et datasæt, gerne med udgangspunkt i et konkret eksempel. Hvad menes der med matematisk model, og hvilket datasæt kan der være sna... -
Eksamen Samfundsfag.. C
ForumindlægHey.. jeg skal til samf eksamen næste uge, og jeg har kigget over alt (inkl. i bogen) om ideologier og velfærdsstater/samfund. Ideologier forstår jeg ikke, der må jo være noget bestemt de går ind forSocialismeKonservertismeLiberalismekan i hurtigt forklare hvad de enkelte går ind for?? og hvilken... -
EKSAMEN!?
ForumindlægHej alle :) Jeg skal til eksamen i Samfundsfag B (2g) HTX nu her på onsdag og jeg er for at sige det mildt - MEGET nervøs. Jeg er forholdsvis god til samfundsfag og har fået et 7 tal på årskarakteren - kunne måske godt have fået et 10 tal men min lærer er simpelthen så skrap og hård hvad angår ... -
Hjælpemidler ved mundtlig eksamen samfundsfag?
ForumindlægHej Jeg går i 3.g og i morgen skal jeg til mundtlig eksamen i samfundsfag, og jeg vil bare lige sikre mig, at det er tilladt at have alle sine noter fra undervisningen med ind til selve eksiminationen også selvom jeg er på den gamle ordning. Jeg skriver fordi, der var en censor i dag, som åbentb... -
eksamens hjæælp
Forumindlægskal snart op til old og så det haster, ville spøger under hvilken tid levede homer og troede han selv på hybris og nemisis og alle gyderne...???
