Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 7101 til 7120 af 176851
-
eksamen
Forumindlæghej hej.. jeg står og skal til fysik eksamen på torsdag.. går på adgangskursus til maskinmester uddanelsen.. vi har skrevet en opgave som jeg så skal op i.. men har aldrig prøvet det før, så tænkte om der var en der kunne fortælle hvordan man lige skal gribe det an ? på forhånd tak:) -
Organisk Kemi
ForumindlægHej, Jeg skal skrive SSO inden for organisk kemi, men hvad er der for nogle ting jeg kan komme ind i/skrive om i det ? På for hånd tak. -
Eksamen..
ForumindlægHej skal op i tysk og har fundt ud af at jeg ikke har mange nota.. Vil høre om der er nogen af jer der har læst noget af min Eksamenopgivelser og måske har nogle nota? I så fald vil jeg gerne høre om i vil del dem med mig? Fx. resumer osv. Her min pensum : Frd. Dürrenmatt: Es geschah am hellicht... -
eksamen
ForumindlægNu gælder det lige straks samfundsfageksamen på c-niveau og nervøsiteten breder sig. Har ladet mig fortælle det er vigtigt at kunne relaterer til nutidig politik osv... Jeg er ikke sikker på jeg er nok inde i politik til at kunne gøre det overbevisende og havde tænkt mig at holde mig til teorier.... -
HASTER EKSAMEN
ForumindlægHvorfor er der ikke måneformørkelse, ved hver fuldmåne? -
eksamen
Forumindlæghmm jeg er gået lidt i stå med emnet svingninger... er der nogen der kan give nogle forslag til, hvad man kunne snakke om, hvis man trækker dette emne? -
eksamen!!
Forumindlægkære alle sammen... jeg går i 10. klasse og skal snart op til de mundtlige prøver.. i Engelsk trak jeg World issues så hvis i har nogle gode ideer til hvad jeg kunne tale om så må i meget gerne skrive...?? og det kan være hvad som helst fra en film til et digt.. alt gælder!! tak på forhånd ;) -
EKSAMEN!!
ForumindlægHej Hvordan foregår eksamen? er det en kendt eller ukendt tekst man skal op i? hvis det er begge hvad vægter så mest? -
eksamen
Forumindlæghej jeg skal snart til psykologi eksamen. Hvad er vigtigt at ligge vægt på? -
Vand øvelser til eksamen!
ForumindlægHej. Jeg skal op i fysik og kemi (FSA) på fredag, og et af de emner vi kan trække er vand. Jeg har ikke ret mange øvelser til vand, så jeg har brug for nogle flere. Er der nogen forslag? :) -
Fysik eksamen 9.klasse
ForumindlægHej, jeg kan evt komme op i huset og havens kemi på fredag, men aner faktisk ikke hvad jeg kan lave af forsøg, og hvad det egentlig er? :-) tak på forhånd, er meget ringe til fysik.. -
Dansk skriftlig fremstilling
ForumindlægHej allesammen. Jeg vil lige høre om hvilket emne i har valgt. Jeg valgte 6'eren, men jeg skrev kun navnet på modtageren. Skulle man også skrive dato, adresse osv ? -
HASTER !! HJÆLP TIL EKSAMEN
ForumindlægHello guys, jeg skal virkelig bruge et referat af "i modesalonen" - af Herman Bang .. Jeg forbereder til eksamen og skal op til mundtlig dansk på tirsdag om emnet det moderne gennembrud. hvis i kan give alle facs om det moderne gennembrud, og især en analyse eller bare et eller andet so... -
Eksamen?
ForumindlægHej allesammen. Jeg har engelsk på B og skal til mundtlig eksamen her snart. Jeg er dog bare lidt forvirret, jeg ved ikke hvordan engelsk eksamen foregår? Er der evt. nogen af jer som har været oppe i år eller været oppe før, som kan fortælle mig lidt om hvordan det foregår? Jeg ved at jeg har 60... -
matematik A-niveau, opklarende spørgsmål
ForumindlægHej Kloge-Åge typer! Vi er tre piger der desperat har brug for din hjælp. Vi sidder nemlig i den situation at vi har læst matematik A på et turbo-hold de sidste 3 måneder, og på tirsdag er det den mundtlige eksamens tur.. Da da daaam.! Vi er nu kommet igennem pensum men der er 2 grundlæggende tin... -
Dansk eksamen - reklameanalyse
ForumindlægHej alle Jeg skal snart op til min dansk mundtlige afgangseksamen. Og jeg ville være rigtig taknemmelig, hvis I ville bruge noget tid på at komme med et godt svar. Jeg har trukket reklamer, og jeg har derfor valgt at analysere en reklame fra Smirnoff Vodka (http://www.adverbox.com/media/campaigns... -
Emne til engelsk eksamen? HJÆLP
ForumindlægHej Jeg skal lave en outline i engelsk, hvor overemnet er "Youth culture" ved bare ikke hvad mit emne skal være.Er der nogen som har nogle ideer til hvad det kunne være???? -
Privatlærer - dansk A søges i Aalborg
ForumindlægHej Jeg gar brug for en pålidelig og erfaren underviser til Gimnasiel (HF) og Universitet niveau A i Dansk. Jeg håber,at du kan hjælpe mig at forberede mig til studieprøven i dansk. Hvis tu tror, du kan hjælpe mig så send mig venligst en besked på min email: tutordansk@gmail.com .Skriv lid om d... -
Eksamen
ForumindlægHej. Nu ligger det sådan at jeg skal til eksamen i Old her på tirsdag, og så var det jeg lige ville høre om der er nogen der har været til eksamen og kan sige mig hvad det indebærer, hvordan det foregår m.m.? Og hvis i evt. har nogle gode råd, må i meget gerne komme med dem også :) -
B-niveau. Hvordan gribes eksamen an?
ForumindlægHej! Er der nogen der har været til eksamen B-niveau? Jeg er i tvivl om hvordan jeg skal gribe det hele an.. Hvad skal man særligt lægge vægt på? Og hvordan skal de 30 min. struktures? GODE RÅD? Håber nogen kan hjælpe lidt.. :)
