Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 7201 til 7220 af 23765
-
Oversættelse hjælp
ForumindlægEn der kan hjælpe mig med og oversætte det her til engelsk ? Security: Når vi arbejder sørger vi altid for og have det rigtige sikkerhedsudstyr. På føderne går vi med sikkerhedssko hvor der er metal i så hvis man sku tabe noget nedover dem gør det ikke ondt. Bukserne og trøje går vi altid med no... -
Stående bølger
ForumindlægGoddag..Hvad er diff. på en stående bølge? altså hvordan forklarer man hvad det er? -
Journalskrivning
ForumindlægHej alle venner derude!Jeg er igang med at skrive en journal i biologi ud fra nogen forsøg vi har lavet med celler.Den skal være så kort som mulig.Ville så høre om I vidste om man skal indlægge indholdsfortegnelse med i opgaven?På forhånd takStefo, 1.G HTX -
Analyse
ForumindlægHjælp til start af en analyse, hvad er vigitgt? -
HJÆLP! DET HASTER!!!
Forumindlæghej:) jeg ska beregne den teoretiske masse, praktisk udbytte og udbytte i procent af Ca3(PO4)2 hvordan det?? jeg har molarmassen til 310,18 g/mol og massen til 181,514 hilsen ATM -
Sekundære antistoffer
ForumindlægEr der nogen der kan give et forslag til hvordan man har fremstillet de sekundære antistoffer (anti2) ? -
opvarmning af vand
Forumindlæghej der står i min opg hvad kræver mest energi : opvarmning af is eller opvarmning af vand er det ik opvarmning af vand -
øl
ForumindlægHej. Jeg vil meget gerne vide om der nogen af jer der har lavet øl før? Hvis i evt. har en masse teori. :) -
HJÆLP TIL IDRÆT
Forumindlæghej... jeg skal til skriv raport over min træningsprojekt... mit valgte emne er kondition.. jeg har bare svært ved at kom igang... hvordan skal jeg igang med skriv den raport? hvad skal med i det??? -
spørgsmål angående stx..
ForumindlægJeg skal på stx efter sommer..Jeg er lidt nervøs for hvad der skal ske, og hvordan deres prøver/prøveforløb er lagt..er der nogle der kan fortælle mig om 1.g -
Nogle som har haft fjernundervisning?
ForumindlægHej folkens.. Er her nogle som har haft fjernundervisning/flexfag før, i så fald hvilke fag og niveauer? -
Ingeniør
ForumindlægKender nogen af jer til ingeniøruddannelsen og dens eksamener? Jeg er mest interesseret i bygningsingeniør på DTU. Jeg ville gerne vide lidt om, hvor hårdt det er, hvor tit der er eksamener (hvor mange om året) og hvordan de foregår osv. Ja, alt viden herom bygningsingeniør er faktisk spændende. ... -
Resume?
ForumindlægNormalt skal et resume være rigtig kort, altså 2-3 sætninger! Men er det ikke noget med i en rapport, skal det være langt og uddybende? :D -
karen blixen
Forumindlæghejsa jeg ville bare lige spørge om der er nogen der har lavet en stil eller rapport omkring karen bilxen. hvis du har så skriv til mig og send den via email. TAK. -
Samfundsfagsrapport??
ForumindlægHej alle! Jeg skal skrive en samfundsfagsrapport for første gang, og har absolut ingen erfaring!! Så jeg har virkelig brug for lidt inspiration og hjælp fra alle der har prøvet det før! Emnet er Sociologi, Ung i dag, med udgangspunkt i moderne identitet, og hvorledes ungdommen i dag opvokser i de... -
Mexico
ForumindlægJeg er igang med en 8. klasses geografi rapport om Mexico og har brug for hjælp med nogle spørgsmål: 1. Hvilke jernbaner og veje er vigtigst i Mexico? </o:p> 2. Hvordan er transport systemet udbygget?</o:p> 3. Hvor ligger de største byer i Mexico?</o:p> 4. Hvordan er befolkning... -
Spøgelser?
ForumindlægHar I nogen anelse om, hvorfor fysikere er skeptiske over for spøgelser? -
Mistænkelig indlæg
ForumindlægUnder fysik er der to indlæg hvor der tilbydes køb af pas og kørekort -
Byggeri og Energi
ForumindlægEr der nogen som har en rapport det man på fagsprog kalder en tung ydervæg?? På forehånd tak. -
Farmaceut studiet
ForumindlægJeg skal starte på farmaceut-studiet på Danmarks Farmaceutiske Universitet efter sommerferien og vil meget gerne høre fra nogen der læser til farmaceut.Jeg er lige blevet student og er lidt bange for at det bliver for svært på universitetet. Jeg er interesseret i kemi, hvilket også er grunden ti...
