Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 7201 til 7220 af 23765
  • Oversættelse hjælp

    Forumindlæg
    En der kan hjælpe mig med og oversætte det her til engelsk ? Security: Når vi arbejder sørger vi altid for og have det rigtige sikkerhedsudstyr. På føderne går vi med sikkerhedssko hvor der er metal i så hvis man sku tabe noget nedover dem gør det ikke ondt. Bukserne og trøje går vi altid med no...
  • Stående bølger

    Forumindlæg
    Goddag..Hvad er diff. på en stående bølge? altså hvordan forklarer man hvad det er?
  • Journalskrivning

    Forumindlæg
    Hej alle venner derude!Jeg er igang med at skrive en journal i biologi ud fra nogen forsøg vi har lavet med celler.Den skal være så kort som mulig.Ville så høre om I vidste om man skal indlægge indholdsfortegnelse med i opgaven?På forhånd takStefo, 1.G HTX
  • Analyse

    Forumindlæg
    Hjælp til start af en analyse, hvad er vigitgt?
  • HJÆLP! DET HASTER!!!

    Forumindlæg
    hej:) jeg ska beregne den teoretiske masse, praktisk udbytte og udbytte i procent af Ca3(PO4)2 hvordan det?? jeg har molarmassen til 310,18 g/mol og massen til 181,514 hilsen ATM
  • Sekundære antistoffer

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan give et forslag til hvordan man har fremstillet de sekundære antistoffer (anti2) ?
  • opvarmning af vand

    Forumindlæg
    hej der står i min opg hvad kræver mest energi : opvarmning af is eller opvarmning af vand er det ik opvarmning af vand
  • øl

    Forumindlæg
    Hej. Jeg vil meget gerne vide om der nogen af jer der har lavet øl før? Hvis i evt. har en masse teori. :)
  • HJÆLP TIL IDRÆT

    Forumindlæg
    hej... jeg skal til skriv raport over min træningsprojekt... mit valgte emne er kondition.. jeg har bare svært ved at kom igang... hvordan skal jeg igang med skriv den raport? hvad skal med i det???
  • spørgsmål angående stx..

    Forumindlæg
    Jeg skal på stx efter sommer..Jeg er lidt nervøs for hvad der skal ske, og hvordan deres prøver/prøveforløb er lagt..er der nogle der kan fortælle mig om 1.g
  • Nogle som har haft fjernundervisning?

    Forumindlæg
    Hej folkens.. Er her nogle som har haft fjernundervisning/flexfag før, i så fald hvilke fag og niveauer?
  • Ingeniør

    Forumindlæg
    Kender nogen af jer til ingeniøruddannelsen og dens eksamener? Jeg er mest interesseret i bygningsingeniør på DTU. Jeg ville gerne vide lidt om, hvor hårdt det er, hvor tit der er eksamener (hvor mange om året) og hvordan de foregår osv. Ja, alt viden herom bygningsingeniør er faktisk spændende. ...
  • Resume?

    Forumindlæg
    Normalt skal et resume være rigtig kort, altså 2-3 sætninger! Men er det ikke noget med i en rapport, skal det være langt og uddybende? :D
  • karen blixen

    Forumindlæg
    hejsa jeg ville bare lige spørge om der er nogen der har lavet en stil eller rapport omkring karen bilxen. hvis du har så skriv til mig og send den via email. TAK.
  • Samfundsfagsrapport??

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg skal skrive en samfundsfagsrapport for første gang, og har absolut ingen erfaring!! Så jeg har virkelig brug for lidt inspiration og hjælp fra alle der har prøvet det før! Emnet er Sociologi, Ung i dag, med udgangspunkt i moderne identitet, og hvorledes ungdommen i dag opvokser i de...
  • Mexico

    Forumindlæg
    Jeg er igang med en 8. klasses geografi rapport om Mexico og har brug for hjælp med nogle spørgsmål: 1. Hvilke jernbaner og veje er vigtigst i Mexico? </o:p> 2. Hvordan er transport systemet udbygget?</o:p> 3. Hvor ligger de største byer i Mexico?</o:p> 4. Hvordan er befolkning...
  • Spøgelser?

    Forumindlæg
    Har I nogen anelse om, hvorfor fysikere er skeptiske over for spøgelser?
  • Mistænkelig indlæg

    Forumindlæg
    Under fysik er der to indlæg hvor der tilbydes køb af pas og kørekort
  • Byggeri og Energi

    Forumindlæg
    Er der nogen som har en rapport det man på fagsprog kalder en tung ydervæg?? På forehånd tak.
  • Farmaceut studiet

    Forumindlæg
    Jeg skal starte på farmaceut-studiet på Danmarks Farmaceutiske Universitet efter sommerferien og vil meget gerne høre fra nogen der læser til farmaceut.Jeg er lige blevet student og er lidt bange for at det bliver for svært på universitetet. Jeg er interesseret i kemi, hvilket også er grunden ti...