Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 7261 til 7280 af 176851
-
eksamen
Forumindlæghej min veninde har lige fået 00i tysk b ... men hun har fået 12 i dine 3 andre afsluttende fag .. kan hun så ikke fortsætte til 3g pga 00 i tysk ... er der en udvej ??? please help -
Eksamen
ForumindlægJeg skal op i resonansfrekvenser og stående bølger i morgen. Hvordan vil i lave en disposition, hvis opgaven lyder: Du skal mundtligt redegøre for stående bølger i forbindelse med strenginstrumenter og blæseinstrumenter. Du skal endvidere fortælle om en eksperimentel undersøgelse af stående str... -
Eksamen hjælp
ForumindlægJeg skal snart op i dansk og mit fordybelses område er lyrik. Jeg har valgt digtet barndommens gade som er skrevet af Tove Ditlevsen. Jeg er sådan set færdig med analyse og fortolkning af digtet. Men de første to vers, kan jeg ikke sætte ord på. Jeg forstår hvad det betyder, man kan ikke fork... -
Eksamen
ForumindlægHej:) Jeg skal op i old imorgen, og er ret nervøs, er forvirret hvordan det foregår? Skal man læse teksten og så analysere det? Min lærer sagde husk at vi ikke skulle referere det, men det kan jeg ikke lade være med. Er ret lost. :( -
EKSAME
ForumindlægHej venlige sjæle, har jeg en ven med et klogt ego som kan hjælpe mig med en opgave? - Opgaven lyder. Find en tekst, der omhandler der blev skrevet i 1970'erne om ''fabriksarbejderne''. Den skal kunne perspektivere til teksten ''Blitbåt'' som er skrevet af Kim... -
eksamen
Forumindlæghej. jeg skal aflevere mit samfundsfag i næste uge og er ikke færdig endnu. jeg skal bruge nogle flere arbejdsspørgsmål, er der måske en der kan komme op med nogle? dette er min problemstilling: Hvordan påvirkes økonomien i ulande når der er økonomisk krise? -
eksamen - Teknologiens betydning for menneskes sundhed og levevilkår
Forumindlæghej jeg skal til eksamen lige som mange andre, jeg skal op i muntlig geo, bio og fysik. jeg kan ikke finde et delemne, mit overemne er "Teknologiens betydning for menneskes sundhed og levevilkår" nogen der kan hjælpe. TAK -
Spansk eksamen sæt 2010
ForumindlægHej. Jeg har lavet opgave b i eksamensættet. Er der nogen der lige hurtige ville kigge det igennem? Jeg ville være meget taknemmelig .En el texto 2 es un chico de 18 años se siente marginado porque no tiene amigos, y por eso pregunta que puede hacer para ser más sociable.... -
Kemi undervisning
ForumindlægEr der nogen kan undervise i kemi? Bor i Odense kan godt være via Skype også -
hjælp til eksamen! haster
ForumindlægHej Har lige et spørgsmål om oldtidskundskab Sofrosyne kan medføre nemesis og hybris kan medføre nemesis. Sofrsyne, når det gælder den apollinske livsholdning og hybris når det gælder dionysiske livsholdning? Er det sådan det hænger sammen? -
Eksamen
ForumindlægHej. Hvad er det etiske dilemma ved embryonale stamceller? Hvad er det etiske dilemma ved fosterdiagnotik? -
At skrive et godt essay? - skr. eksamen
ForumindlægHej! Jeg har efter mange forsøg skrevet essay i mine skriftlige afleveringer, men har ikke fået et tilfredsstillende resultat ud af det.. Så jeg tænkte om der er nogle som har nogle ideer eller andre hjælpemidler til at skrive et godt essay.. Nogle "must have", som hører essayet til, o... -
Nogen som kan hjælpe med kemi? B mængdebergning titering mm.
ForumindlægHej, Er der nogen som kan hjælpe med denne aflevering? Jeg tror at jeg gør nogen ting sværere for mig selv end det er og ønsker defor sparing så jeg ikke er helt galt afsted. Håber der er hjælp at hente. Mvh. -
Kemi i biologi
ForumindlægHej Jeg skal have en prøve i morgen i biologi om KEMI I BIOLOGI. Vi har lige afsluttede emnet økologi så der kan måske komme noget om det. Har I noget bud på hvordan jeg skal forberede mig... -
Guldkorn til 9. klasses mndt. eksamen
ForumindlægMan hører jo at et 13-tal kræver en indsats udover pensum - nogen der ligger inde med gode udregninger som man kan forsøge at komme ind på? -
kemi 2004
ForumindlægJeg skal bruge eksamensættet fra august 2004 i kemi. Den ligger ikke inde på uvm så jeg spørger om der en der har den... -
Eksamens hjælp!
ForumindlægHej alle Jeg skal til biologi eksamen i morgen og er egentlig næsten færdig, men kunne godt bruge noget hjælp til det sidste. Mit emne er evolution og jeg skal sidst "vurder om evolutionens fortsatte betydning ikke er overvurderet". Jeg har trukket en artikel der bl.a. kommer ind på, a... -
EKSAMEN! SOS! Please hjælp
ForumindlægJeg har skal op til fysik/ kemi eksamen på tirsdag, så jeg er ved at forbedrede nogle forsøg i de forskellig ting jeg kan trække. Men jeg er gået kold ved forsøg til Salte (syre og base) Jeg har et forsøg, hvor jeg blande HCL sammen med NaOH så jeg får en ph. på ca 7. Derefter vil jeg koge alt v... -
Fysik/kemi
ForumindlægHej er der ikke en der kan hjælpe mig? Det er en Fysik/Kemi aflevering, hvor jeg ikke kan finde svaret på spørgsmål 2 :( Den hedder: 2. I atomer er der én partikel, der ikke kan påvirkes i et magnetfelt. Navn? Forklaring! Jeg ved godt nok at det er Neutroner, men hvordan skal jeg forklare det???... -
Eksamen
ForumindlægHej.. Jeg fik gode årskarakter men langt fra gode karakter til eksamen.. Jeg tænker på om jeg skulle have brugt Powerpoint til at fremlægge med også gør i alle fag ligesom ham her i den her video ?? bare om de emner jeg har haft om.. http://www.youtube.com/watch?v=-yU46tB0PkM
