Søgning på: dan turell gennem byen en sidste gang. Resultater: 7401 til 7420 af 127115
-
Jeg har brug for en der vil rette min dansk stil
ForumindlægJeg skal bruge en der vil rette denne stil for min da jeg selv har rettet den men jeg ikke er så god til det med komma og punktum tak på forhånd :D ”Claus du er sent på den igen” lød det fra den anden side af døren. Jeg åbnede øjnene og så op på loftet i få sekunder før der kom en ... -
Biologi
ForumindlægHey folks, jeg er ved at lave SRP og ville høre om i ku hjælpe med et spørgsmål, så her kommer det! Redegør for sammenhængende mellem iltoptagelse, puls og arbejdsindsitet? Forklar herunder hvilke energiomsætninger der foregår i musklerne gennem arbejdsperiode? mvh mig -
Skuffet :(
ForumindlægJeg er total skuffet. Vi havde en fysik prøve sidste uge.. Jeg synes jeg klarede en godt, og regnede med at få 10. Jeg får den så tilbage, så står der at jeg har fået 7 .. jeg blev så trist. Fordi jeg har virkelig knoklet, knoklet og knoklet. Jeg har skrevet rigtig rigtig mange noter.. De fleste ... -
om ting i en sø (HJÆLP)
ForumindlægHejsa :P Jeg har nogle spørgsmål omkring nogle ting i søen, og jeg har det til IMORGEN så HJÆLP!: 1. Beskriv, hvor i fødenettet man har grebet ind 2. Hvilke følger har indgrebet for de smådyr, der æder alger? 3. Hvilke følger har indgrebet for algerne i søen? 4. Hvilke følger har indgrebet for d... -
At være pervers
ForumindlægHvornår er man pervers, hvor ligger grænsen både hos piger og mænd? Er det forkert at man på date hygger sig lidt, tager hjem til hende og man sidder i sofaen, at man så vil have at hun lige sutter den af? Eller at man bare siger noget frækt til hende og spørger om hvad hun kan lide af seksuell... -
Protein
ForumindlægHejJeg har i en aflevering i biologi fået stillet en opgave der lyder: Forklar KORT hvordan et protein normal syntetiseres!Er der nogle af jer der kan hjælpe mig med det? En kort og korrekt forklaring måske???På forhånd tak -
Kommunikationsmodel
ForumindlægHej Jeg sidder og skal til eksamen, og får stillet en opgave der hedder : - Breskriv en kommunikationsmodel og beskriv hvordan der kan opstå støj i kommunikationen. Jeg ved vi har arbejdet noget med - Forespørgsel – Tilbud – Ordre – Ordrebekræftelse Men jeg kan ikke finde noget... -
Nogen der vil lave en uni login så jeg kan logge ind i gyldendal retskrivning & læseprøver ??
ForumindlægNogen der vil lave en uni login ? -
Hjertets Funktion
ForumindlægHej derude. Er der tilfældigvis nogen af jer som ved noget om Hjerten ? Hvis skriv venligst. Skal bruge det til imorgen. -
Påvisning af CO2?
ForumindlægJeg har fået til opgave at finde tre forskellige måder at påvise CO2 på... Jeg er virkelig ikke særlig god til fysik, så jeg håber, at nogen vil hjælpe mig med at vurdere, om følgende forsøg rent faktisk ER påvisninger af CO2: 1. Et bægerglas med vand, hvori der hældes CO2 - indikatorpapir dy... -
Tid
ForumindlægHej Jeg har brug for en god ide til et projekt. Overemnet er TID! Tak på forhånd Hilsen Rumle og Freja -
hurtig hjælp. :D
Forumindlæghvad er søjlekromatografi?? Jeg kan ikke finde noget helst om det? -
Rammefortælling?
ForumindlægHeej allesammen (: Vil vil det sige når en film er en rammefortælling? Mvh Hornung -
a afledet?
ForumindlægHvad bliver a hvis man differentiere det ? -
OVERSÆTTELSE HJÆLP!
ForumindlægHar lidt problemer med de her sætninger, vil høre om der er nogen som vil give nogle bud på dem? De skal oversættes..1. De spiser sig mætte i slik og hænger foran fjernsynet hver dag i et par timer.2. Op mod 40 % ryger regelmæssigt, og tests har vist en klar sammenhæng mellem hvor mange cigarette... -
vand
Forumindlægjeg forstår ikke vand kredsløb. er der nogler der kan forklare med nemme ord??? -
formel hastighedskonstant, k
ForumindlægJeg skal regne hastighedskonstanten ud, k, men kan simpelthen ikke huske formlen. Nogle der kan huske den -
Forhæng i brusebad
ForumindlægJeg har undret mig over, hvorfor forhænget på brusebadet suges indad (dvs. mod personen i badet), når der tændes for vandet. Det er ret irriterende. Men hvad skyldes det, og er der noget man kan gøre ved det? -
Tegneprogram
ForumindlægHej derude :) Sidder og kæmper med en kemirapport og jeg skal lave nogle molekylemodeller, struktur, stregformler osv.. Men er der ikke et program man kan lave disse i ?? Jeg har Chemsketch, men synes det er meget uoverskueligt, så håber at der er nogen der kan hjælpe mig ;) Tak på forhånd ! -
SYnapse!
ForumindlægHvilke faser finder sted i synapsen? Jeg ved at der er 4 faser, men hvilke? Er der ingen der kan hjælpe!?
