Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 7521 til 7540 af 25374
-
Fysik B eksamen
ForumindlægSagen er den at jeg skal op i fysik B om et par dage. Jeg har tænkt mig at læse (og prøve at forstå) pensum, og dernæst lave dispositioner til alle spørgsmål. Men mit spørgsmål er så hvordan jeg scorer en høj karakter til eksamen? Nogen der har været til eksamen i fysB der har nogle råd? -
AT forløb - Doping (hjælp til metoder)
ForumindlægHej jeg er i gang med et AT-forløb der omhandler doping i bodybuilding, i vores opgave vil vi beskæftige os med hvad doping er, hvordan ser bodybuildere på sig selv( altså noget om narcassime) også perspektivere vi til andre sportsgrene, og vil snakke om det er bleven en nødvendighed, at bruge ... -
Organisation
ForumindlægHejsa. Hvis man skal tegne et firmas organisation, og direktøren er x, men samme person står også indkøb, og arbejder selv på "gulvet" skal der så laves en passende kasse til hver job stilling eller skal de allesammen sættes under direktøren? Mvh Louise -
ordsprog
ForumindlægHej .. er der nogen der kan hjælpe mig med at finde ordsprog for følgende .?? jeg har virkelig forsøgt selv at komme frem til det, men kan bare ikke komme på det ... - når noget er gammelt - at man skal opføre sig pænt i andre hjem/som gæst tusind tak! -
Kongruens
ForumindlægHej allesammen. Måske er det her et dumt spørgsmål, men i sprog som f.eks tysk retter verbalet sig i person og tal efter sætningens subjekt (kongruens). Hvordan kan det være, at man på dansk ikke mærker så meget til kongruens? -
USA - Præsidentvalget i 2008 ?
ForumindlægHvem tror du vinder præsidentvalget i USA dette år? - og hvem ville du hører med :)? Personligt ville jeg stemme Barack Obama :o) Værsgo at debattere. -Shining-star -
MATEMATIK LEKTIEHJÆLP!
ForumindlægHej jeg er en pige på 16 år. Jeg går i 2.g og har matematik på b niveau og har virkelig brug for lektie hjælp. så jeg ville høre om der var nogle studerende som evt. er interesseret i at tjene lidt ekstra ved at give mig lektiehjælp en gang om ugen, ca. 1,5 time pr. gang. Du skal bo i københavn.... -
mænd lægger sig også under kniven
Forumindlæghej skal skrive et essay om en artikkel der hedder "mænd lægger sig også under kniven" og kunne godt bruge nogle hints til hvad man kan skrive om, når i nu høre titlen... håber i måske kan hjælpe lidt! -
vil I ikke lige tjekke om sætningerne er skrevet rigtigt . PLEASE! <3
Forumindlæg1Was ist einen ausländer? Wie können man einen ausländer kennen? Kleidung 2.kann einem weisse Mann, mit einer Neger zusammen leben? Warum / warum nicht? 3.Sind Rassismus einer Probleme? Können die Mennchen es besser machen? Wie? 4.Sind Die Vollmose eine Kriminalitet Städt? Färlich? Schelckt? ... -
Hvad er illuminati?
ForumindlægHej Er der nogel der kan fortælle mig hvad illuminati er? Er der nogle nyreligiøse bevægelser/sekter eller religiøse livsanskuelser der har noget med intelligente at gøre? -
Produktovervejelse
ForumindlægHey Guys. Så starter projektugen nu på mandag. Det overordnede emne er "Samfundet på godt og ondt" ..Og som underemne har mig og min veninde valgt "Medlidenhedsdrab" bedre kendt som "Aktiv dødshjælp". Men vi har et problem.. Vi mangler et produkt, og vi vil gerne hav... -
religion (buddhisme) - generelt spørgsmål
ForumindlægHej folks! :) Jeg skal lave en perspektivering mht. buddhisme, men også religion generelt, og sige hvorfor buddhisme/rel. er relevant ifht. i dag... Mine egne tanker er at vi har finans krise nu, så religion kan måske gå ind og blive mere populært? Ligesom underholdningsindustrien boomer under fi... -
Konsistens af aksiomsættet for sandsynlighedsregningen
ForumindlægUd fra sandsynlighedsregningens fem aksiomer, kan man ud fra dette konkludere at aksiomsystemet er konsistent eller inkonsistent, altså at der eksisterer teoremer der ikke kan bevises eller modbevises. -
nelson mandela (Haster)
ForumindlægHey alle sammen!! Jeg ville blot hoere om nogl af jer kune hjaelpe mig med at finde ud af hvor man skal placere nelson mendela i forhold til ideologi, altsaa hvilken ideologi foelger Mandela, og i maa ogsaa meget gerne argumentere hvorfor i menet dt i mener. Paa foraand tak!! -
Ide til film. HJÆLP!
ForumindlægHej. jeg skal lave en film på 3 uger. den skal være 7 min lang. min gruppe har valgt den skal indspilles som en stumpfilm. ' kan i ikke hjælpe med ideer til emner som filmen kunne være om? da vi overhoved ikke ved hvad vi skal lave. !!! hjælp søges fra Mathias Kupper -
Hvilke argumentation bruges der her?
ForumindlægDet her er om Galileos faldelov (http://galileoandeinstein.physics.virginia.edu/tns61.htm). Det er to personer der diskuterer om et tungt legeme falder hurtigere end et let legeme. "SALV." = Salviati, som repræsenterer Galileos holdninger. "SIMP." = Simplicio, som fungerer s... -
Gødning - salt?
ForumindlægDer står, at N,P og K er vigtige råstoffer til fremstilling af gødning, men at de findes i kemiske forbindelse. Ex KCl. Vil det så være forkert at sige, at gødning = salt ? 2. Jeg har en kemisk reaktion, som ser således ud : NH3 + H2O --> NH4+ + OH- Er det korrekt at skrive, NH3 (g) H2O (l) ... -
Er FSA-prøverne offentlige?
ForumindlægJeg har hørt noget om, at de mundtlige FSA-prøver er offentlige, altså at enhver kan komme ind og se på. Er den mundtlige fysikprøve offentlig? -
Platon og politik
ForumindlægHej Jeg er lidt i tvivl om hvorfor det er, at Platon går ind i Politik? Kunne det være noget med: - Han synes ikke at demokratiet var retfærdig (ville lave den retfærdige stat)? -
Besættelsen af Danmark
ForumindlægHej nogen der ved hvad årsagerne til besættelsen af Danmark..?
