Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 7521 til 7540 af 181598
-
bestem tallene a og b
ForumindlægOm en lineær funktion y=ax+b oplyses det, at grafen går gennem punktet (1,5), og at y-værdien vokser med 6, når x-værdien øges med 2. Bestem tallene a og b. Please hjælp, matematik er ikke mit stærkeste fag -
HJÆLP! Matematik C.
ForumindlægNogen der har svaret på opgave 4 s.259 i matematik c 2.udgave fra systime? Eller en som kan regne det ud for mig? ANTAL GANGE ANTAL ELEVER 0 40 1 20 2 20 3 10 4 ... -
Privat undervisning i Matematik
ForumindlægHejsa jeg kunne godt tænke mig privatundervisning i matematik kender i nogen eller en hjemmeside... -
Matematik C og B på eksamensbevis?
ForumindlægKommer begge karakterer til at stå på eksamensbeviset, hvis man har valgt matematik B som valgfag på hhx? Vh Jeppe -
Skriftlig fremstilling!!!
ForumindlægI dag lavede vi skriftlig fremstilling, og vil lige gerne høre nogens mening omkring min skriftlig fremstilling. Vi have 3,5 time til det. Jeg valgte blogindlægget med underemnet, "skøre traditioner" "Skriv et blogindlæg, hvor du fortæller om en skør episode ved en bestemt højti... -
Trådløst internet til eksamen?
ForumindlægHej. Jeg har tit undret mig over... Når nu vores rektor gør os opmærksom på at eksamessnyd og trådløst internet er strengt forbudt og i tilfælde af nogen prøver at gå på internet, så er gymnasiet medlem af en orginisation der overvåger internet trafik over skolerne - er det så bare trusler eller ... -
1. semester eksamen på socialrådgiveruddannelsen.
ForumindlægHalløjsa! Er der nogen der kan oplyse mig om, hvor mange eksamener man skal til på 1. semester af socialrådgiveruddannelsen? Jeg har hørt lidt forskelligt, nogle siger at vi både skal op i vores gruppeeksamen og jura, men det mener jeg ikke at vi har fået fortalt af vores jura-undervisere. -
Hjælp til skriftlig spansk
ForumindlægHej allesammen Jeg skal op i skriftlig spansk afgangseksamen her d. 29 maj, og jeg vil høre om I har nogle gode tips til, hvordan man skriver en god og så godt som fejlfri tekst? Ved alle mine tidligere prøver har jeg det som vane, at skrive min tekst på dansk og derefter oversætte det til ... -
Udtrækning til eksamen
ForumindlægEr sgu lidt forvirret over hvordan det nu lige er det fungerer når der udtrækkes hvad man skal op til i eksamen her snart, så jeg håber der lige var en herinde der kunne give et hurtigt svar. Nu har jeg 5 fag på A niveau og et enkelt fag på C niveau, så sådan som jeg har forstået det så kommer ... -
Dansk eksamen i morgen! HJÆLP!!!
ForumindlægHjælp! Hvordan ved man i skriftlig dansk, hvordan layoutet på en opgave skal være? -
En som har en teknologirapport for A niveau?
ForumindlægJeg har ledt alle steder, men jeg kan ikke finde et sted hvor jeg kan se en færdig teknologirapport for A-niveau. f.eks. eksamens opgave. -
Mat b - statistik eksamen
ForumindlægJeg skal mandag op i mundtlig matematik b og 2/15 spørgsmål er om statistik! Ville høre om der var nogen af jer der ved hvordan man gør når man kommer op i statistik, altså hvordan man skal bruge tavlen, om man skal beregne noget eller om man blot skal stå og forklare en masse og så ellers tegne... -
Hjælp til Roden af Martin A. Hansen
ForumindlægJeg har trukket "Ungdom" til fordybelsesområde i dansk eksamen. Jeg har derfor valgt teksten "Roden" af Martin A. Hansen. Den handler om kraften, der går fra far til søn. Jeg har lidt svært ved at fortolke den.... Er der nogle, der evt. kan hjælpe mig med det????? Tak på forh... -
Pædagogpakken med matematik. HJÆLP!
ForumindlægHej alle! Jeg er ved at være færdig med pædagogpakken på hf (Dansk A, Engelsk B, Psykologi C og Samfundsfag C). Jeg har søgt ind på seminariet, og det starter først op til September, det vil sige, at jeg ikke får SU i sommerferien, og er dermed "tvunget" til at gå på kontanthjælp.... -
Samfundsfag og matematik - hjælp
ForumindlægHej! Jeg har valgt at skrive i samfundsfag og matematik til min SRP. begge fag som jeg har på A-niveau. Jeg ville gerne have skrevet om folkesundhedens udvikling i Danmark, men mine vejledere sagde det var for uspecifikt. Så de kom med et forslag, om at jeg kunen skrive om unge der får spisefors... -
Anvendt og teoretisk matematik?
ForumindlægHej Jeg kan godt se ideen i anvendt matematik, hvor man bruger matematikken til at beregne på størrelser, løse problemer eller lign. Men hvad er teoretisk matematik for noget, og hvad er ideen bag det? På forhånd tak -
Mangler analyse af Eksamen (Kortfilm)
ForumindlægHej Er jeg mangler en analyse af kortfilmen eksamen hvis der har sådan en vil jeg gerne have den. På forhånd tak hilsen lars i kan sende den til casebedst1@hotmail.com -
Fjederforsøg:O?! Eksamen HJÆLP
ForumindlægHej Jeg skal snart til eksamen. Og er lidt i tvivl om hvorfor man skal gange med 1/3 af fjedermassen, når man udfører et forsøg med en fjeder, der bevæger sig (med et antal lodder på). Tak på forhånd! -
spørgsmål vedrørende matematik
Forumindlægdet årlige antal tilfælde af kogalskab (BSE) i storbritannien i perioden 1993-2000 kan beskrives ved f(x)= 34800 * e^-0,4429*x hvor f(x) er det årlige antal tilfælde af kogalskab er x antal år efter 1993 a) kommentér udviklingen når det oplyses, at antallet af tilfælde af kogalskab i storbritanni... -
Mundtlig eksamen, B-niveau
ForumindlægJeg skal til mundtlig eksamen i matematik, HHX, B-niveau om en uge. Jeg ved at nogle hold, får spørgsmålene udleveret før eksamen, men så heldige har vi desværre ikke været, og jeg synes derfor det er helt uoverskueligt, hvad jeg skal kunne og hvor jeg skal begynde, selvom vi selvfølgelig har få...
