Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 7581 til 7600 af 40403
-
Oversættelse fra engelsk til dansk
ForumindlægHej Jeg har fået en tekst der skal oversættes fra engelsk til dansk. Er der en venlig sjæl, der gider læse min oversættelse og komme med respons? Den er på 270 ord. :) -
at tale tysk
ForumindlægJeg går i 2.g og har desværre problemer med at tale tysk. Når jeg skal sige noget på tysk går jeg helt i stå. det gør det sværre for mig at konstruere en sætning på tysk. Jeg kan godt grammatik, men det med at kunne fører en samtale på tysk kan jeg ikke. det ville være rart hvis nogle af jer kunn... -
"Man er" på tysk!!! hjælp!!
ForumindlægHvordan siger man "man er" på tysk. Altså "Man er ... einzig und allein" TAK!! -
Engelsk til tysk
ForumindlægVil i ikke hjælpe mig med de sidste par sætninger i min tyske stil. De står på engelsk her, håber i kan hjælpe :) Mange tak. Auf disem Foto kann man sehen Der Brandenburger Tor im der Jahre 1961. On the picture the wall is around the monument. Back then Brandenburger Tor was on the DDR’s ... -
rettelse af engelsk oversættelse?
Forumindlæghej jeg går i 1g, på HTX. jeg ville høre om der var nogen der ville gennemlæse min oversætelse opg. fra dan-eng. mit niveau ligger på c-b. -
Oversættelse til stil
ForumindlægHej! Jeg troede egentlig jeg havde lagt min oversættelse ind for nogle dage siden, men nu er den væk, Så jeg prøver lige en til gang. \n\nDansk:\nAnne er en ung pige på 17 år. Hun vil flytte hjemmefra, men hendes forældre er bange for, at hun er for ung. De accepterer det dog, da hun fortæller de... -
ultrakort oversættelse- dansk-engl.
Forumindlæghvordan ville i oversætte følgende sætning til engelsk?. har desværre ikke noget godt bud selv "..vil vælte den regering" -
Rettelse af oversættelse tak :I
ForumindlægOversæt: (den danske) George og Martha var lykkelige. De var et smukt par og økonomisk havde de ingen problemer. De færste år arbejdede George Hårdt og seriøst for at bygge sin karriere op. Og Martha Syntes at være en god kone: vidunderlig smuk, sexet og charmerende. Årene gik, som de sædvanligvi... -
HJÆLP! Tysk rettelse
ForumindlægHey Jeg tænkte om i ikke lige kunne hjælpe mig med, at rette disse to tyske tekststykker? De skal afleveres her i aften, så det kunne være lækkert hvis i kunne hjælpe :). Teksterne handler om et tema vi har haft i tysk, "Willkommen in Deutschland". Tekststykke 1: Die Text hand... -
min tysk stil skal rettes(!!!)
Forumindlæghej, har virkelig brug for hjælp til min tysk stil. Nogle kloger hoveder der er gode til tysk og som kan hjælpe? -
Hej jeg er i krise med tysk!
ForumindlægJeg skal til eksamen imorgen i tysk og ville hører om der er en venlig sjæl der vil kigge mit tysk igennem for grammatik fejl. Stort tak på forhånd :-) -
Rette tysk 370 ord
ForumindlægNogen der er gode til tysk og vil rette min tysk stil giver penge men skal være rettet korrekt den er på 370 ord -
Brug for hjælp indne tysk eksamen?
ForumindlægHej, jeg vil gerne tilbyde hjælp til tysk eksamen, både mundtlig og skriftlig. Er selv tysker og havde gennem gymnasiet kun 12 (13) taller. Helst Århus omegn! Hilsen Sarah -
Lille oversættelse
ForumindlægNogle der gider tjekke min oversættelse af nedenstående tekst igennem for fejl ? Har selv rettet det i det som jeg kunne. I 1970'erne fandt en amerikansk læge ud af, at man kunne hjælpe syge ved hjælp af latter. Dengang mente mange, at det var noget pjat, men i dag er hospitalsklovne anerken... -
TYSK STIL HJÆLP
ForumindlægNogen der vil hjælpe mig med at finde flere fejl i min tyskstil? -
Tysk eksamen???
ForumindlægEr det en god idé og tage læsetekst først også høretekst og når jeg er i eksamenitionslokaletstarte på høre tekst og bag efter læsetekst...! Skrive stik ord ned mens jeg forbereder mig...! -
tysk grammatik
Forumindlæghej jeg er pænt lost i en opgave, derfor vil jeg have gode point i grammatik. jeg har brugt mega lang tid på at rette min opgave, men er der ikke nogen der kan rette den igennem pls!!! Der Text ”Die Geige” handelt von einem Mädchen namens Karin, die in dem dritten Reich lebt w... -
Tysk eksamen
ForumindlægHey jeg har i dag trukket en tekst der hedder Die Amis Kommen i 24 timer. Forstår ikke teksten så godt, så tænkte om der var nogen der evt. havde nogle noter der kunne hjælpe eller en opg om teksten til inspiration. er helt på bare bund lige pt. Skal op i morgen tidlig så hvis i vil være så venli... -
Hvad betyder dette på tysk?
ForumindlægHej. Hvad står der her? Er fotografierte, er wollte etwas an diesem Tag festhalten, für sich, für mich, für uns. Er fotografierte, also musste er nicht reden, trinken, lachen. Später habe ich mich oft gefragt, ob er wirklich etwas festhalten wollte oder ob es ihm ganz recht war, in grösseren Ge... -
tysk stil
Forumindlæghej alle sammen.. det er første gang jeg skriver her til men tænkter på om der måske er nogen som kunne tænke sig at læse og rette det her stykke for mig.. ville jeg være meget glad for sophie ist ein 19 jähriges Mädchen und ist aus Tutzig in Bayern Sie erinnern viel an die jungen heute – sie we...
