Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 7781 til 7800 af 19198
-
Beregn det beløb Jørn H. har opsparet efter 10 år
ForumindlægOkay så nu har jeg været igang med den samme opg i snart 20min og får lidt stress over den. Dette beløb indsætter han hvert år på en opsparingskonto, der giver 4,5% p.a(4,5%=0,045). Han spiller fodbold i 10år Beregn det beløb Jørn H.Har opsparet efter 10år -
Spansk Hjælpen.
ForumindlægSidder lige midt i en opgave til imorgen. Kongeklubben Barca Barca Fodbold Forening Barcelona Idrætsforening Kan nogen oversætte dem. Og JA det er en atypisk opgave! -
Mundtlig eksamen - gode råd?
ForumindlægHej.Jeg er en af de heldige der skal op i tysk her inden sommerferien.. Jeg er ikke den skarpeste til tysk.Jeg vil derfor høre om der er nogen der har nogle gode råd til forberedelsen eller selve eksamen....(læse metoder, nyttige sætninger, gode vendninger eller evt. links med lignende)Det vil væ... -
skal afleverer opgaven imorgen...plz
Forumindlægønsker hjælp til den nedstående handelsbrev. Disposition Bekræfter modtagelsen af Götz`s brev. Finder udsigterne lovende. Bestiller de 4.000 værktøjskasser og gentager prisen, leveringsbetingelser og betalingsbetingelser. Levering inden 14 dage fra dato pr. bane. Stor efterspørgsel efte... -
Betydning af opgavens trin
ForumindlægJeg er igang med og terpe til Dansk mundtlig eksamen og læser noter til de forskellige perioder. Jeg fandt en opgave som havde en masse nyttige noter til stil perioderne i litteratur historien , linket er herunderhttps://www.studieportalen.dk/opg/ungdomsopg.php?o=1607Det jeg ikke forstår ved opga... -
Matematik B mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle, Jeg skal på tirsdag til mundtlig eksamen i matematik B.. Jeg har siddet de sidste mange dage og lavet dispositioner til de eksamensspørgsmål jeg har fået udleveret, men der fire dispositioner jeg føler jeg aldrig får lavet. Jeg har aldrig forstået de her emner og selvom jeg læser kapitl... -
Eksamensforberedelse
ForumindlægJeg har brug for en opbygnings/model over en DISPOSITION til mundtlig eksamen i specialfag omhandlende æstetiske udtryksformer. valget blev hiphop kultur. Inden eksamens start skal der afleveres en disposition til lære og censor.. Er der nogle dygtige studerende derude, der har et bud på hvordan ... -
Den dansende dreng - synopsis
Forumindlæg(Dansk mundtlig FSA, prøveform B) Jeg skal aflevere en synopsis den 25. maj. Mit fordybelsesområde er Døden, sorg og krise, og jeg har valgt prøveoplægget Den dansende dreng af Bodil Bredsdorff. Jeg har læst den igennem flere gange og har streget de vigtigste steder i teksten over. Jeg har tænk... -
Fysik Forberedelse
ForumindlægHey, Skal op i Fysik her på mandag, men skal og ved ikke hvad jeg kommer op i, men skal man Lave en disposition inden? for alle emner man kan trække? -
Engelsk teen pregnancy outline
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om hvilke emner man kan komme ind på under teen pregnancy og hvad jeg kan snakke om... Er det nogle der har en disposition til teen pregnancy eller har nogle ideer til det? -
oversættelse :)
ForumindlægHej, vil bare lige hører om nogen havde mulighed for at oversætte det her til tysk. Jeg er selv i tidsknibe, da det skal sendes snart. Jeg har selv oversættet teksten meget hurtigt, og vil se om det egentlig passer. Tak på forhånd :) Hver uge er der mange sportsudsendelser i fjernsynet. ... -
Kort hjælp
ForumindlægHejsa. Nogen der kan hjælpe med noget engelsk? Please det er ikke så meget, ville bare have noget hjælp, det er en disposition. -
Er jeg den eneste som ikke gider at læse mere??!
ForumindlægHejJeg føler bare at jeg IKKE gider at læse mere. Ærlig talt, jeg er endt i en tilstand hvor jeg bare har lyst til at sidde og tude, fordi jeg ikke orker det mere. Jeg bliver student her på tirsdag efter en religionseksamen, men jeg gider bare ikke læse mere... total lort! Jeg ved heller ikke hvo... -
FSA, Mundtligt.
ForumindlægHey, jeg skal til at op i morgen til Fysik 9. Klasse, jeg står og mangler en disposition til Radioaktivitet, og et emne der hedder "Sanser og Målinger", det ikke lige et jeg selv har kunne finde andre indlæg om. Jeg har en email hvis der eventuelt har en der kan maile mig en. Vincent-kr... -
Berlin
ForumindlægHejsa...Jeg skal til Berlin om en uges tid med et par veninder, og så var det jeg lige ville høre om her er nogen der har været der, og evt. kan komme med nogle forslag til hvad man skal lave som ung i den by?!?:) -
Historie eksamen imorgen!!! hjælp
ForumindlægHej hej :) jeg sidder med min sidste eksamen lige nu, en 24-timers Historie A eksamen.. Der er meget forvirring i min klasse om hvor vidt man skal lave en synopsis eller en disposition, så hvis der er nogle der ved det må i meget gerne lige sige til.. tak tak -
engelish
ForumindlægHej jeg skal lave en engelsk disposition. Jeg har trukket american culture. Og min under emne er the civil rights movement.. det er mundtlige prøve... Please jeg har brug for god og kreative spørgsmål men hvad kan det være hjælp . Tak på forhånd -
Trykkræft HJÆLP!
ForumindlægHej alle. Er der ikke en venlig sjæl der kan forklarer mig følgende: 1) Hvad betyder det at man opløser strømkraften i en langsgående drag-kraft og en tværgående lift-kraft. Og hvad er strømkraft for noget? Hvis det er en genstand der bevæger sig i tyngdefeltet, er luftmodstanden så ... -
Kemi eksamen
ForumindlægHej, Jeg står og skal op i kemieksamen og er MEGET i tvivl om HVORDAN jeg ligesom skal bære det an. Vi har fået overskriften på eksamensspørgsmål offentliggjort (24 stk), og jeg overvejede lidt at lave nogle meget detaljerede dispositioner for hver overskrift, derudover har jeg overvejet at la... -
Matematik Målet
ForumindlægNogle der vil hjælpe mig med matematik. 2.6 Når en bold presses mod en netmaske, ændre masken form til en cirkel med samme omkreds som kvadratet. Vis med en beregning, at en fodbold med en diameter på 22 cm ikke kan passere netmaskerne.
