Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 7921 til 7940 af 152757
  • Reaktioner i organisk kemi - opg.88,s.133,Basiskemi B

    Forumindlæg
    Ved reaktionen mellem methan og dichlor dannes lidt ethan. Hvordan kan det forklares?
  • Fysisk Kemi Opgave (ΔrH og ΔrG)

    Forumindlæg
    Reaktion: XO (s) -> X (s) + 1/2 O2 De informationer jeg kender: ΔrH og ΔrS er uafhængig af T I ligevægt er P (O2) = 0.9 Bar ved 373.15K I ligevægt er P (O2) = 0.26 Bar ved 273.15K Frihedsgraden = 1 1 mol of XO (s) er anbragt i et reaktions kammer. Beregn: ΔrH0 og &...
  • Kemi-beregninger om Quinoa og solanin (eksamensopgave)

    Forumindlæg
    Er der nogen, som kan hjælpe med nedenstående eksamensopgave? Jeg har styr på det meste af besvarelsen, men ved ikke helt hvordan jeg skal løse opgave 2? Jeg tænker det må være noget med nogle mængdeberegninger
  • Kemi-beregninger om Quinoa og solanin (eksamensopgave)

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg har fået denne bioteknologi-eksamensopgave. Er der mon nogen, som kan hjælpe med opgave 2? Tænker der skal nogle mængdeberegninger til i hvert fald.
  • Biologi, kemi geografi emne, hvor alle tre fag kan indgå?

    Forumindlæg
    Hej Er der nogler, der kan hjælpe mig med at finde et emne, hvor kemi, geografi og biologi kan indgå. Fx fedme eller lign. På forhånd mange tak.
  • a-niveau eller b-niveau???

    Forumindlæg
    hvilken af disse tekster er ment til a-niveau ektemporalteksteR???Den tyske ingeniør Wagner er i bil med chauffør på vej til sin nye arbejdsplads i den bolivianske jungle. Am späten Nachmittag erreichten sie die Stadt. Wagner hatte fast vier Stunden geschlafen. Als er aufwachte, fuhren sie dutch ...
  • Eksamensspørgsmål til Biologi A

    Forumindlæg
    hej er der nogle der kan hjælpe mig med følgende ? :) 1. Kostens bestanddele og sundhed Med udgangspunkt i vedlagte materiale, skal du holde et kort oplæg. I dit oplæg skal du bruge og forklare figurer, samt eventuelt inddrage elementer som metoder, resultater og databehandling fra egne øv...
  • skrives som en lineær funktion

    Forumindlæg
    2016 2017 7253 6002 fald på -17% i forhold til det forrige år hvordan skal tallene fra 2016 til 2017 skrives som en lineær funktion?
  • Bevis at exp(a+b)=exp(a)exp(b)

    Forumindlæg
    Hvordan vises det matematisk at exp(a+b)=exp(a)exp(b) hvor a,b er komplekse tal.
  • D={2x|x er element i A)

    Forumindlæg
    A={1,2,3,4,5,6}D={2x|x er element i A)D={2*1,2*2,2*3,2*4,2*5,2*6}?? eller hvad?
  • fysiske betydning af konstanterne a og b?

    Forumindlæg
    Hvad er den fysiske betydning af konstanterne a og b?
  • JYSK A/S

    Forumindlæg
    Nogen der har case om Jysk i deres SRP i såfald kunne det være genialt at dele sit materiale og informationer om virksomheden. Hvis der er nogen der har lavet opgaver, eller er villige til at hjælpe vil det være kanon, i skal være velkommen til at bidrage med at hvad i har. På forhånd tak
  • Samfundsfag A, studentereksamen 2014

    Forumindlæg
    Hej derude! Er der en som ligger inde med en besvarelse af studentereksamen maj 2014 i Samfundsfag? Har kigget alle vegne, desværre uden held.
  • engelsk stil - A-niveau

    Forumindlæg
    Hej...Er der nogen der har tid til at læse min stil i gennem?Der er nok ikke ret mange fejl, da jeg har brugt meget tid på den. Smid mail adressen her hvis i vil
  • AKUT HJÆLP Samfundsfag A aflevering

    Forumindlæg
    Skal lave Delopgave C: uddannelse og konkurrenceevne, er der nogen som har den, jeg er helt lost. Det er fra Eksamen 30 Maj 2012
  • PARKEN A/S

    Forumindlæg
    Hej Alle Er igang med et prjekt som omhandler parken sport & entertainment. Jeg skal uddybe Parkens omverden, er der nogle som har skrevet lidt om hvordan Parkens omverden er iforhold til faget organisation? På forhånd tak.
  • ENG A aug-2008

    Forumindlæg
    Kan nogen af jer huske hvad titlen på novellen man skulle analyser hed?
  • Opgradering af samfundsfag på a-niveau

    Forumindlæg
    http://hs-gym.dk/om-skolen/ledelse Anna Kathrine Høg Eriksen AE Uddannelsesleder a[email protected] 27775014
  • Opgradering af Samfundsfag på A-niveau

    Forumindlæg
    Anna Kathrine Høg Eriksen AE Uddannelsesleder a[email protected] 27775014
  • til dem der har valgt tysk A

    Forumindlæg
    hey...er der nogen derude som har valgt tysk på højt niveau og evt. kan fortælle mig noget om hvordan det er med hensyn til sværhedsgraden, antal opgaver og hvor meget der forventes af en for at kunne få 10-11...på forhånd tak:)