Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 8041 til 8060 af 19198
-
Tyskland i urolighederne i Syrien?
ForumindlægHej jeg sidder med en Tysk aflevering og får et spørgsmål til sidst der lyder således: Søg på nettet efter hvad Tyskland gør i mod urolighederne i Syrien. Jeg har umiddelbart ikke kunne finde noget brugbart :/ Nogen der kan hjælpe.... -
Sandsynlighed
ForumindlægA producere 3 gange så meget som BB´s produktion er fordelt således:1. sortering 80%2. sortering 15%3. sortering 5%Den samlede produktion er fordelt således:1. sortering 72,5%2. sortering 18,75%3. sortering 8,75%Hvad er sandsynligheden for at en tilfældig varer er 3. sorterign fra A?Hvad er sands... -
Hvad må jeg medbringe??
ForumindlægHej Jeg skal til den mundtlig afslutende prøve i dansk i morgen i prøveform B. Jeg kom til at snakke med min veninde om hvad jeg må medbringe til prøven. Må jeg ikke godt medbringe min disposition, hvorpå jeg har tilføjet stikord på min pc samt slettet litteraturlisten?? På forhånd tak -
FSA - Mundtlig engelsk
ForumindlægHej alle :-) Jeg skal op til FSA i mundtlig engelsk tirsdag. Jeg har afleveret et oplæg/disposition om 'Gun violence in the USA'. Og et af mine hovedspørgsmål hedder "why so trigger-happy?", og nu er mit spørgsmål så: Hvor pokker finder man nogle amerikanske holdninger/meninge... -
Eksamen?!
ForumindlægHej. Vores lærer vil lave en prøveeksamen, hvor vi er to og to sammen. Min makker og jeg har trukket strøm, men hvordan skal vi fremlægge. Hun har sagt ar vi ikke skal lave forsøg, dog sige hvilke vi ville have udført, men skal vi lave en disposition eller noget? Og tror i et powerpoint er ... -
Engelsk eksamen
ForumindlægHej allesammen, Jeg sidder her og er lidt i tvivl om min disposition til eksamen. Jeg har valgt Relationships som hovedemne, og Friends som underemne Her vil jeg meget gerne have lidt hjælp til mine problemstillinger, dvs. spørgsmåle som jeg skal gå i dybden under eksamen. Er der nogen der har ... -
fysik eksamen, hjææælp.. :)
Forumindlægheey.. jeg sidder og er ved at lave nogle dispositioner til fysik eksamen på onsdag, jeg er løbet ind i et lille problem.. jeg har om metaller og ioner og jeg har virkelig ikke nogle idé om hvad jeg skal lave for nogle forsøg.. nogle der har nogle forslag.. vil jeg meget gerne høre fra jer.. ... -
en lille øvelse
ForumindlægKære ven . Kære veninde. Kære venner . Kærlige hilsener . Mange kærlige hilsener . Med venlig hilsen . Mange tak .God aften . God rejse. God flyvetur . Lille mand , hvad nu?.Streng frost . Blyfri benzin . Med stor iver studerede man forskellige , interessante bøger om moderne rumfart . Prisen på ... -
HASTER! PLZ!
ForumindlægHvordan siger man: som der ikke findes så mange af her i Danmark! På tysk? -
Hjælp angående engelsk eksamen?
ForumindlægHvordan kan jeg forberede mig bedst muligt, det skal siges jeg kun må have min disposition med. Skal op i morgen, kom med nogle forslag :D!! -
FSA 2007 FYSIK/KEMI EKSAMEN
ForumindlægHi! Jeg har brug for hjælp til afgangsprøven i næste uge i fysik/kemi. Klassen opgiver: - Det periodiske system - Gødning - Magnetisme - Radioaktivitet - Syrer/baser Ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre, hvordan jeg skal stille min disposition op osv. Vi har ikke prøvet en prøveeksamen, så er t... -
Sneewittchen
ForumindlægHej alle jer dejlige mennesker Jeg har tysk stil for til mandag, som lyder "Lav en disposition med stikord og perspektivering. Skriv herefter en sammenhængende præsemtation af eventyret, som du ville præsenteret det ved en evt. eksamen eller et detaljeret referat af eventyret." Je... -
Gøgler
ForumindlægHvad hedder en gøgler på tysk? Ikke en unterhalter. Skal skrive blå bog om en klassekammerat og kan huske at tysklæreren engang kaldte ham "unser Gachler". Men er det rigttigt stavet? Der kommer næsten ikke noget på google når man skriver Gachler. -
Generation Mig - Mig - Mig skal have et spark i røven
ForumindlægHej. Vi er 4 piger, der er ved at lave et Projekt. Vores overemne er "En verden i udvikling" Vi har valgt at dykke ned i "Generation Mig - Mig - Mig. Vi tænker meget på os selv og knap så meget på andre og vi vælger for det meste vores mobil og de sociale medier frem for fodbolde... -
hjælp leet matematik
ForumindlægJens og Ole havde tippet for ialt 20 kr. Jens havde betalt 12 kroner og Ole 8 kroner. De fik 11 rigtige og vandt 828 kr.hvordan skulle gevinsten deles imellem dem? Ved du hvad chancen for 13 rigtige er , hvis man tipper en række( uden at vide noget om fodbold)? Vil nogen hjælpe det er nem... -
AAB College?
ForumindlægHej Studis :) .. Jeg har taget et friår efter min 10.klasses eksamen og min tanke er nu at starte på gym med fornyede kræfter og glæde. Nu er det således, at jeg gerne vil fortsætte med at spille fodbold på højt plan samtidig med at jeg studerer, og derfor er jeg meget interesseret i at høre, o... -
Artikel
ForumindlægArtiklen handler om fodbold...! Er der nogle som kan give råd om hvad man kan sige om en artikel????? -
Korte ord :)
ForumindlægKan følgende oversættes: Kongeklubben Barca Barca Fodbold Forening Barcelona Idrætsforening -
Hjælp tak!
ForumindlægHvor meget kinetisk har en fodbold (0,5 kg) der har hastigheden v=10 m/s? -
Energiomsætning i atom
ForumindlægHjæælp kan ikke finde ud hvad det er og hvad jeg skal skrive i min disposition :)
