Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 8061 til 8080 af 176851
  • Forbedring af skriftlig dansk

    Forumindlæg
    Hej, Jeg søger måder, hvor på jeg kan forbedre mit skriftlige dansk, så jeg får et mere korrekt dansk. Er der nogle der har nogle idéer til dette? Eller måder hvor på man kan gøre det? Jeg ved eksempelvis kan læse sig til det, ved at læse en masse bøger..
  • Blir ens gennemsnit ganget hvis man har 5 A FAG' ???

    Forumindlæg
    Blir ens gennemsnit ganget med noget, hvis man har 5 A fag' ??? HHX
  • Uretfærdig Censor til Fysik B mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg skriver herinmde fordi jeg er meget i tvivl om hvordan jeg skal håndtere en uretfærdig censor.. Jeg har lige været oppe i min eksamen i fysik B. Eksamen bestod af to dele, et projekt vi havde 5 uger til og et emne vi trak 24 timer før eksamen. Mit projekt omhandlede kondensator, denn...
  • Bud på min skriftlige studentereksamen i dansk.

    Forumindlæg
    Hey. Jeg tænkte på om nogle var i stand til at læse min stil igennem og give den en nogenlunde bedømmelse? Jeg har skrevet nr. 1 - Kundskaber og dannelse. På forhånd tak.
  • Skriftlig fremstilling 9. klasse afgangsprøve

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle der har været til terminsprøver i fransk, 9. klasse. Hvis ja, kan I/du fortælle mig noget om indhold? Evt billede af siderne med opgaven.
  • Eksaminer i år

    Forumindlæg
    Jeg går i 2g og vil gerne vide, hvor mange eksaminer jeg skal op i i år. Min studieretning er MatA, FysB og KemiB, som valgfag vælger jeg FysA og astronomiC. I 1g afsluttede jeg samf+bk, men var ikke op i nogen eksaminer. I år afslutter jeg old, rel, tysk og kemi B. Eng B kører vist 3-årigt for...
  • Kemi...Help

    Forumindlæg
    Sidder og lave kemi rapport om syre og basetitrering, men der er noget jeg ikke kan finde ud af...Et af spørgsmålene lyder sådan her..Hvad kan være en af grundene il at Ph-værdien stiger så voldsomt...???
  • Kemi biodiesel

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har et problem vedrørende noget i kemi. Jeg har biodiesel - kan ikke rigtig besvar følgende spørgsmål: Hvad er udbyttet ved industriel produktion? Er dernogen der kan hjælpe?
  • Hvis man dumper i skriftlig og mundtligt matematik på C

    Forumindlæg
    Hvis man dumper i skriftlig og mundtligt matematik på C, og består med 02 i musik. kommer man så til at forstsætte til næste år eller får man sparket ud af skolen?? mangler stadig NF som jeg forventer , at jeg får 4-7 ps. går på HF Hilsen Mikkel
  • Matematik A maj 2008 HTX Facitliste?

    Forumindlæg
    Hejsa, Jeg skal bruge en facitliste til skriftlig eksamensopgaven HTX maj 2008. Jeg skal nemlig rettet nogle opgaver. Jeg har opgave sættet fra uvm.dk, men jeg har problemer med at finde facitlisten. Det ville være super dejligt hvis der var nogen der havde facitlisten.
  • Skriftlig opgave om udviklingen af danskernes brug af internettet

    Forumindlæg
    Hey alle Jeg sidder med en skriflig opgave som skal afleveres her inden jul. Vi skal skrive om danskernes internet-vaner og udviklingen indenfor dette. Jeg er dog lidt blank på en indgangsvinkel... Nogen har nogle gode idéer Mvh.
  • Hjælp til matB eksamen søges nær Ringkøbing

    Forumindlæg
    Hjælp søges til mundtlig og skriftlig eksamen i matematik på B-niveau. Jeg går i 2.g på Ringkøbing Gymnasium og skal afslutte matematik til sommer. Det er dog ikke sikkert, at jeg skal op både mundtligt og skriftligt, men det ville være rart, at have en der kunne hjælpe i baghånden. Jeg er se...
  • fysik/kemi

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig. Jeg skal op til folkeskolens afgangsprøve i fysik/kemi. I min fysik/kemibog 'Ny Prisma' hedder kapitlerne som jeg kan risikere at trække, og derfor gerne vil have noget hjælp til: - Jorden salte (om Gødning, nitrogens kredsløb, m.m.) - ...
  • Eksamens spg. til torsdag d. 16

    Forumindlæg
    Hej med jer derude! Hvordan ville i tolke dette eksamens spørgsmål? Gør rede for hvordan forskellige vækstmodeller giver anledning til sammenhænge mellem tilvækst i den uafhængige og afhængige variable, og hvordan man kan skelne mellem vækstmodeller ved regression. Kom gerne med ideer til be...
  • kemi rapport . hvor er genien til at se på den+?

    Forumindlæg
    Har lige skrevet min kemi rapport færdig, Tænkte om ikke en kunne se den igen men kommentar.
  • HJÆLPPPPPPPP---KEMI

    Forumindlæg
    Please er der ikke nogen, der kan hjælpe mig med kemi.. Hvordan kan man forudsige på bestemte stoffer om de vil blandes med vand el. fedt? fx. et stof som propanol-1-ol, ethanal, diethylamin m.fl.
  • Engelsk engelskeksamen

    Forumindlæg
    Er det obligatorisk at skulle op til eksammen i mundlig og skriftlig engelsk, eller er et noget man kan trække?
  • Kemi! prøve

    Forumindlæg
    har kemiprøve. Nogen der vil afstemme denne ligninger for mig? Ag + NO3- --> Ag+ + NO Tak!
  • redox afstemning i kemi

    Forumindlæg
    hej alle :) jeg skal snart til mundtlig kemi eks., men har overhovedet ikke styr på redox afstemningen. en der kan hjælpe med at forklare til en nybegynder?
  • Kemi/fysik

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skriver SRO i fagene kemi/fysik. Mit emne er spektrofotometri, og jeg har lige nogle spørgsmål, som jeg håber, jeg kan få afklaret. Forstår ikke helt hvad monokromatorens funktion i spektrofotometeret er? jeg har også fremstillet to absorptionsspektre af såvel det rene farvestof, der ...