Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 801 til 820 af 181597
-
Matematik
ForumindlægEr der nogen, der har facitliste til matematik-eksamen (A) fra (august) 2008? -
HTX Fysik A eksamen
Forumindlæger der nogen som ved hvordan eksamen til Fysik A kommer til at forgå? er det 24-timers, eller har man en 30 min til at ordne et spørgsmål, eller hvordan? -
HF Skr. Eksamen Matematik B - 31.05.2013
ForumindlægHej :) Jeg har været til skriftlig eksamen i dag (HF B niveau) og jeg vil i den anledning høre om der er nogle der kan se åbenlyse fejl i min aflevering. Kunne være lækkert med lidt feedback :) -
Matematik A eksamen i dag fredag d. 11 December?
ForumindlægEr der nogen der lægger inde med (de rigtige) besvarelser til STX Matematik A eksamen i dag d. 11 December? Jeg syntes godt nok den var svær, men tror alligevel det er gået OK. Det ville være rart at se om jeg skal være bekymret eller bare kan slappe af :) -
Mundtlig Matematik A niveau!!
ForumindlægHej folkens. Jeg skal snart op til mundtlig matematik (A) eksamen, men jeg har aldrig før været op til en mundtlig matematik eksamen, derfor ved jeg heller ikke hvordan jeg skal forberede mig og hvad der er godt at tage med til eksamen osv. Hvordan skal ens talepapir bygges op? Er der nogen der k... -
Eksamen A Mat.
ForumindlægDa jeg åbenbart ikke hører særlig godt efter i engelsk timerne, er det gledet forbi mig, hvordan selve eksamenen skal foregå i detaljer. På Eng A for matematikere. Kan forstå, at man skal analysere, læse op og oversætte. Nogen der ved mere præcist, hvordan det hele foregår? -
Skriftlig eksamen - hvilken tekst?
ForumindlægEr der nogen som ved hvilken tekst der vil blive brugt til skriftlig eksamen på HH? -
Fysik A mundtlig eksamen
ForumindlægJeg har ca to uger til min mundtlig fysik A eksamen på stx. Er der nogen der har gode råd til hvordan man mest optimalt læser op og også hvordan man bedst bruger forberedelsestiden og laver eksamen.? Kunne virkelig godt bruge nogle råd! eller forklaringer på hvordan andre har gjort det. Tak... -
engelsk skriftlig eksamen 24 maj 2017
ForumindlægHej amigos fra studieportalen! Jeg har været oppe i engelsk eksamen idag, hvor jeg valgte at besvare A, en analyse af "Smile" af Roddy Doyle. Jeg følte virkelig det gik dårligt og vil gerne bekræfte om jeg var helt galt på den eller om det er noglelunde ellers stresser det mig bare!! Så... -
Matematik B eksamen (HJÆLP)
ForumindlægHej, Jeg skal til matematik B eksamen her om en halvanden uge, jeg har virkelig svært ved diff. regning.. Et af eksamens spørgsmålene lyder: 5. Grænseovergang Redegør for indholdet af udtrykket lim f(x) = a (a reelt tal) x->x0 og hermed sammenhængende begreber (f.eks. Kontinuitet og Differen... -
Matematik eksamen 2008
ForumindlægNogen der har facit liste til eksamen august 2008 på A-niveau?? Vil med glæde betale -
årsprøve i skriftlig dansk
Forumindlæghey, tænkte om nu hvor jeg skal op til årsprøve i dansk, er det så et gammelt fra en af de sidste år eller et nyt et ? -
Matematik HHX A 23.5
ForumindlægHej Jeg har som mange andre været oppe i skriftligt matematik A på HHX. Det gik fint nok med opgaverne i prøven med hjælpemidler indtil jeg stødte på opgave 5. 5 - a var let nok, men 5 - b havde jeg lidt problemer med, og endte med et simpelt gæt. ville lige høre om der er nogle af jer som har l... -
Skriftlig Dansk eksamen på gym
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder lige og tænker på, om nogen kender et sted, hvor jeg kan finde opgavespørgsmålene fra skriftlig eksamen i dansk STX fra tidligere år? Når jeg søger under opgaver, finder jeg nogle stykker, men hvor kan jeg se, hvilke spørgsmål der blev stillet følgende år? Jer som har ... -
Årsprøve i Matematik B skriftligt
ForumindlægÅrsprøve i Matematik B skriftligt . hvem laver opgaverne ? er det vores lærer ? nogen der en eksempel på sådan prøve . ? er mega nervøs. og ved ikke hvad jeg skal læse . Med venlig hilsen Sara -
Matematik eksamens ark
ForumindlægKan i ikke give mig et link til hvor facitne står for alle eksamens arkne matematik a niveau, har lidt svært ved at bruge hjemmesiden -
FSA 2011 - Dansk Skriftlig, Retskrivning og Læseprøve
ForumindlægHej alle sammen Jeg har været til eksamen i dag, og jeg var oppe i dansk retskrivning og læseprøve. Hvad synes i om den? Hvad synes i desuden og de forskellige stilemner fre i går? (altså i skriftlig fremstilling) Jeg er bare lidt nysgerrig, hehe :D -
Skriftlig eksamen
ForumindlægSå er rettevejledningen til skriftlig samfundsfag 2006 offentlig gjort. Ligesom mange andre brænder jeg efter at se om jeg har gjort det rigtigt. Men jeg kan ikke finde den på nettet. Nogen der ved hvor den ligger? -
Matematik A Eksamensopgaver STX
ForumindlægHejsa. Der skulle vel ikke være nogen der ligger inde med besvarelser af en af de tre eksamensopgavesæt fra 2008 i Matematik A-niveau STX? Der er tale om de tre nedenstående opgavesæt: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF08/Eksamen/Opgaver/080514_opgave_stx_081_matA.ashx http://www.uvm.dk... -
eksamen a niveau
Forumindlægnogen der har det rigtige svar på spørgsmål 6 (første del uden hjælpemidler) var det funktion h eller g der var den afledte til funktion f????? har lige været til eksamen :)
