Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 8241 til 8260 af 181598
-
Matematik mundtlig opsætning
ForumindlægHejsa jeg skal til matematik mundtlig eksamen B, her om 2 ugers tid. og jeg skal skrive nogle dispostioner til mine eksamensspørgsmål, er der noget der har ideer eller evt. gamle dispotitoner over hvordan man sætter sådan en disposition op? mvh mig :-) -
Eksamen
ForumindlægHejsa alle..Jeg skal snart op til tysk eksamen, og jeg vil hører om der er nogle som har noter til følgende tekster?!1) "Thomas"2)"Die Liebe zwischen Ost und West"3) "Die Geige"4) "Die Anruf von Sebastian"Og nogle digte med Eichendorrf1) "Der stille Gr... -
Virksomhedsøkonomi eksamen december 2013
ForumindlægJeg søger opgaven fra eksamen i VØ december 2013. Er der nogle der kan hjælpe? Opgave ID: hhx133-VØK/A-1212201 På forhånd mange tak! -
Opgavesættet fra terminsprøven 2008 A-niveau
Forumindlæghej er der nogen som kan hjælpe med opgave 6 a -
Romantikken- DANSK EKSAMEN
ForumindlægHej alle! Jeg har været så heldig at trække 'romantikken' til min mundtlige dansk eksamen, hvilket jeg egentligt er ret glad for, men jeg ANER ikke hvad jeg vil bruge som prøveoplæg? Jeg har tænkt på et maleri fra romantikken, men synes bare det virker alt for oplagt og vil gerne bruge n... -
Eksamen i morgen i faget tysk
ForumindlægHej allesammen jeg skal op i tysk-eksamen imorgen tidligt og skal op i emnet DDR, hvor jeg skal være i stand til at analysere teksten "Es ist 15 uhr" af Christa Moog. Problemet her er, om hvad jeg skal ligge højst vægt på, genfortælling af historien eller andre analysemetoder? og hvis ... -
Bevis for x1+x2=-b/a og x1*x2=c/a.
ForumindlægKære studieportalen. Jeg skal til mundtligt matematik imorgen og jeg mangler blot at øve bevis for x1+x2=-b/a og x1*x2=c/a. Er der en venlig sjæl derude, som har tid til at hjælpe mig med dette? - Isabella. -
Lektiehjælp i matematik søges
ForumindlægHej. Jeg er en pige, som går i gymnasiet i 3.g og bor i odense. jeg søger hjælp i matematik på A niveau 2 til 3 timer om ugen. jeg har brug for hjælp til mine afleveringer og studieretningsopgaven, som jeg skriver i matematik og historie. Man får selvfølgelig løn. Jeg håber at der er nogen der h... -
Antal matematik timer
ForumindlægHej igen. I følge mig står der på ug ikke tilsyneladende noget antal timer på en opgradering af Mat B til Mat A i 3 g på STX. Nogen der ved hvad antalet er? Pft. :) -
hjælp til engelsk mundtlig eksamen
ForumindlægSkal til eksamen på mandag og har om Rising sea level (Tuvalu) som er en ø men kan ikke rigtig udfylde alle 7 minutter min punkter er : Why I choose this topic? Why does the sea level rise? What will happend to Tuvalu if the sea level keeps rising? How can we prevent the sea level from rising to... -
fp9 2022 svar pls matematik
ForumindlægEr der nogen der har svarene til matematik 2022 med eller uden hjælpemidler -
AT-eksamen 2012
ForumindlægHej alle! Nu er årets AT-eksamens emne blevet offentliggjort og det er: "Katastrofen - årsager og konsekvenser" Er der nogle der har gode ideér til emner eller fag? -
FSA 2013 matematik
ForumindlægHey alle, Der er nok mange af os, der har været op til eksamen i dag, som godt kunne tænke sig at vide, hvad de har lavet rigtigt og forkert. Derfor synes jeg, at vi burde skrive et par stykker op vi har lavet, både problemregning og færdighed, og se hvad andre har fået og sammenligne det. ... -
1. delprøve i Engelsk A 2008
ForumindlægHej Jeg vil høre om der er nogle, der har 1. delprøve fra stx eksamen i engelsk A fra maj 2008? -
Spansk eksamen uden spørgsmål
ForumindlægHej. Jeg har netop trukket et emne i mundtlig spansk A niveau og har læst teksten men der er intet tilhørende spørgsmål. Så mit spørgsmål er, hvad skal jeg nu? Skal jeg lave en slags novelle analyse med personkarakteristik osv eller hvad skal jeg, jeg er fuldstændig blank og min lærer sagde intet... -
matematik - stx B
Forumindlæghej jeg har fået Hf opgaven fra 2008 - skal afleveres i morgen håber der er nogle der kan hjælpe! opgave 6 c) jeg har fået en række tal som jeg har lavet en ligning til (spr. a) som lydder: 5,54299*1,02611^x en kvies bringemål er i løbet af en periode steget med 10% - hvor mange procent er kvie... -
Folkeskolen - skriflig eksamen - fysik/bio
ForumindlægHej :)Er der nogen der har været oppe i Skriftlig eksamen i naturfag (fysik/biologi) som kan fortælle hvad den handler om, så jeg nogenlunde ved hvad jeg skal læse på.Og måske nogle af spørgsmålene.Jeg skal til den på tirsdag, d. 16/5.På forhånd tak :D -
Buens bredde og længde - Matematik
ForumindlægHej matematikere. I en model, hvor alle enheder er målt i meter, følger buen den positive del af grafen for funktionen f(x):=211.4885-10.4801*(e^(0.0329*x)+e^(−0.0329*x)) a) Bestem buens bredde ved jordoverfladen. Det oplyses, at buelængden af grafen for en differentiabel funktion f ... -
Forskellige gloser til mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg øver mig på gloser til eksamen pt, og er i tvivl om hvordan miljø karakteristik, sproglige og stilistiske virkemidler oversættes. Andre gode gloser vil også være en hjælp! -
Beviser til mdl. eksamen!
ForumindlægSkal op på mandag i mundtlig mat B (sidste eksamen i 2.G - yehaa!)... Jeg er ok til matematik og har en gennerel god forståelse samt matematisk tankegang, dvs. hvis jeg får stillet en opgave, kan jeg hurtigt danne et overblik over hvilke metoder, regler og formler jeg skal anvende. Desværre er je...
