Matematik

fp9 2022 svar pls matematik

02. maj 2022 af Nicedemus - Niveau: 9. klasse

Er der nogen der har svarene til matematik 2022 med eller uden hjælpemidler


Brugbart svar (0)

Svar #1
02. maj 2022 af Quarr

Nej. Ingen vil give dig facitlisten. Det er snyd.

- - -

Ja

 


Brugbart svar (0)

Svar #2
02. maj 2022 af hjælptilskolee

#0

Er der nogen der har svarene til matematik 2022 med eller uden hjælpemidler

tror ærligtalt ikke man kan skaffe den. Der jo ingen der har været oppe i den endnu 


Brugbart svar (0)

Svar #3
02. maj 2022 af StoreNord

#0
Tror du også på Julemanden?


Brugbart svar (0)

Svar #4
03. maj 2022 af JimmyMcGill

Jeg forstår dig godt......

Hvis dine matematiske evner sejler, så det ikke fedt at gå op til en eksamen og måske dumpe med et brag, men ret ryggen og prøv at giv den en skalle! Måske kan du alligevel præstere godt og få en - måske ikke den højeste score - men en god score, som gør du er bestået. At modtage facit - som ingen har endnu - vil ikke hjælpe noget, og det vil slet ikke hjælpe på længere sigt. Påtænker du gymnasiet, vil matematikken være væsentlig mere krævende end hvad du har set i folkeskolen. 

Held og lykke.


Brugbart svar (0)

Svar #5
19. februar 2023 af Jensen1321u

Hej er der nogle der kan sende hele opgaven min storebror i 9 klasse har store problemer og kan ikke løse opgaverne det ville være en stor hjælp hvis nogle gad at sende den???

Brugbart svar (0)

Svar #6
19. februar 2023 af hjælptilskolee

#5 Hej er der nogle der kan sende hele opgaven min storebror i 9 klasse har store problemer og kan ikke løse opgaverne det ville være en stor hjælp hvis nogle gad at sende den???

har han kopiarket? 


Brugbart svar (0)

Svar #7
03. maj 2023 af Helin2007

hjælp


Skriv et svar til: fp9 2022 svar pls matematik

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.