Søgning på: tysk notater. Resultater: 8321 til 8340 af 18469
-
Haster' Eksame imorgen
Forumindlæghej,, har eksame imorgen, nogle gode ideer som kan hjælpe mig med at få gode karakter??? -
faldende BNP fra 2000 til 2001?
ForumindlægJeg har en samfundsopgave hvor jeg kan skal sammenlig udviklingen i BNP over en årrække. Nu undere jeg mig over hvad faldet i BNP fra 2000 til 2001. Jeg har fået oplyst at faldet er fra 3,5% til 0,7%. (realvækst) Hvad skyldes denne "tilbage" gang? -
Nitrat + salte i drikkevand
ForumindlægHej - Hvorfor er det ikke alle salte, der kan opløses i vand? - Hvorfor er nitrat(NO3-) et problem i drikkevand? -
differentialregning
ForumindlægF(x) = -1/2x^2-2x+5/2 og så skal jeg finde tangentil til de 2 skæringspunkter og jeg rammer langt ved siden håber i kan hjælpe. 1 Røringspunkt x = -5 y=f(-5)=0,5*-5-2*5+5/2 = 10 2 find f'(x) f'(x) = 1*x-2 3 find a + b a = f'(-5) = 1*5-2 = 3 b= y1-ax1 = 10-3*-5 = 25 -
hjælp til forord?
Forumindlægmin andenårsopgave handler om de brølende tyvere i usa. nogen der har en idé til hvordan mine forord kunne lyde? min problemformulering starter: jeg har valgt at redegøre for ... - så det skal helst ikke være noget med det :o) -
Numerisk Diffentialligning
ForumindlægHey alle sammen. Jeg har stort problem. Jeg skal fredag aflevere min SRP klokken 11 Og jeg mangler kun en del. Det går ud på at forklare hvordan en differentialligning kan løses numerisk. Jeg troede jeg havde styr på det, men det visr sig at det har jeg ikke. Er det nogle herinde der kan prø... -
Noter til 9.klasse kemi?
ForumindlægHej! (: Jeg kunne godt tænke mig, at vide om I ved nogle sider eller steder på nettet hvor man kan finde noter til kemi for en 9.klasse afgangselev, for til sommer skal jeg jo op i det til eksamen. Da jeg har en mega dårlig undervisning, så ville det være rart kunne finde noter om det, for at sel... -
Mundtlig matematik.
ForumindlægHvordan vil I lave mundtlig matematik prøve ? Kom med gode foreslag, har selv tænkt på farvekort med stik ord og formler? Så det ser pænere ud, men ellers nogen idé'er er pisse nervøs ? -
Sælger du denne opgave?
ForumindlægSamfundsfag: Eksamenssæt "Kultur og nation." Svar på henholdsvis fællesdel + delopgave c skal være i rapporten. -
FSA - Disposition
ForumindlægHej! Jeg undrede mig over, om man kan ændre sin disposition efter at man har afleveret og underskrevet den til læreren? Og dispositionen er det eneste man må have med inde ikke?! -
Fysik Prøve - Bølger STX
ForumindlægHej SP, Jeg skal snart op til en fysik prøve, hvor emnet er bølger. For at øve mig har jeg tænkt mig at lave en masse opgaver. Derfor tænker jeg om der er nogen som ligger inde med nogle opgaver som omhandler bølger, det kan evt. være opgaver man har haft tidligere. (Følgende hjælpemidler er til... -
Ingen forbedrelsestid? mdt engelsk.
ForumindlægHej, Til den anden del af eksamen, hvor man trækker et spørgsmål. Har jeg fået at vide at man ikke får nogen forbedrelsestid? -
Hjælp elektromagnetisme
Forumindlægnogle der kan fortælle mig hvad elektromagnetisme er/ går ud på? -
Udmeldelse fra videregående uddannelse
ForumindlægSynes ikke jeg er blevet retfærdigt behandlet. Jeg bliver smidt ud af skolen fordi de siger jeg ikke er studieaktiv. Der er gået mindre end 2 mnd af skoleåret. Jeg har afleveret alle mine opgaver og mødt op 90% af tiden. I min eboks besked får jeg at vide at jeg ikke har svaret på en mail som... -
integral og vektor regning!!
ForumindlægHej alle sammen jeg har en prøve i vektor og integral regning i morgen, og derfor kunne jeg godt tænke mig nogle gode tips, jeg har matematik på A niveau, hvor meget tror i sådan ca jeg skal kunne. og er der evt nogle der har gode noter eller opgaver jeg kan øve på. eller har/ved et sted hvor jeg... -
Differentialligninger
ForumindlægHej Er der mogem som kan hjælpe mig med denne sprøgsmål som jeg har til min mundtligt mat Gør rede for lineære differentialligninger af første orden. Udled Panserformlen. Kan slet ikke huske noget af det... Tak på forhånd -
Eksamen Geografi (Hjælp)
ForumindlægHej :) Jeg ville bare lige spørge om hvilke emner i mener man bør forberede sig til inden eksamen i geografi imorgen? håber nogle kan hjælpe. Tak på forhånd. -
Emner i fysik
ForumindlægHej, Kender I en god hjemmeside hvor man kan læse sig frem eller se sig frem til forklaringer? -
RÅD SØGES: Hvordan griber jeg læsning an?
ForumindlægHej, dette spørgsmål henvender sig primært til folk der har været til mundtlig 24 timers eksamen i STX Historie A. Jeg skal til at læse op til denne eksamen, og har ca 4-5 dage alt i alt. Hvordan skal jeg gribe det an? Læse alt kernestoffet, altså siderne i historiebøgerne? Eller skal jeg bare l... -
Censor
ForumindlægJeg har lige et spørgsmål omkring en censor. Havde en veninde der var oppe til eksamen idag, hvor censor direkte havde vendt hendes noter rundt, og sagt at hun skulle klare sig uden. Kan de virkelig tillade sig at gøre sådan noget? Jeg synes simpelthen ikke det er iorden, og hvis hun gør det ved ...
