Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 8701 til 8720 af 19198
-
lille sætning
Forumindlæghvordan siger man følgende på tysk; de er i gang med at trykke flyveblade? er der nogen som ved det? -
Har nogle læst teksten "Ich fühl´ mich so fifty-fifty"
ForumindlægHej Jeg har lige trukket denne tyske tekst og ville lige høre om nogle har læst den. Vh Rasmus -
oversættelse
ForumindlægHvordan siger man følgende på tysk: "Hun giver en bil af flere årsager" -
Oversættelse af enkel sætning
ForumindlægDe vill kun vælge det, hvis deres partner ikke have noget arbejde? Hvordan er denne sætning på tysk? -
Retnings hjælp
ForumindlægHej, jeg kunne godt tænke mig at høre om der var en som kunne rette mit tysk? :) På forhånd tusind tak! Dansk: Historien handler om en dreng, som er 13-14 år gammel. Han spiller fodboldt i sin fritid. Han kender ikke sin far. Han har 6 søskende. Den ældste bror er Frank. Frank er et problemdreng ... -
De allierede
ForumindlægHej alle. Nogle gange bliver jeg altså i tvivl når jeg læser noget i historie og der står de allierede. Skal lige have det på plads.. Hvis nu man siger at de allierede prøvede på at forhindre tyskerne i bla bla..... er det så dem der er imod tyskerne? Når jeg slår allierede op betyder det sama... -
Fotografien von August Sander
ForumindlægHej :) Jeg skal skrive en tysk analyse til det tyske fotografi "Witver". Vi har haft en række spørgsmål, som vi skulle svare på, hvorefter jeg lavet det til en flydende tekst. Det ville være dejligt, hvis der var en venlig sjæl der gad læse det igennem, da jeg er lidt usikker på noge... -
oversættelse
ForumindlægSe vedhæftet fil. (Ved godt, det er det samme indlæg har bare vedhæftet opgaven i 2004) En lille tysk oversættelse. Det er en oversættelse af de første 20min, i filmen "Der Tunnel". OBS: Den danske tekst stemmer ikke helt overens med den tyske. Jeg holder mig ikke præcis til den danske ... -
Karakterer...
ForumindlægHey...Jeg skal op til Tysk FSA, her på mandag, er der nogle der kan komme med gode råd om hvordan jeg kan "overbevise" censor om at jeg kan finde ud af tysk?Eller rettere sagt hvordan kan jeg komme op på de 2 cifrede tal?Malfoyps. Svar kun hvis det er relevant for denne tråd. (Ja jeg he... -
ekstemporaltekster og opgivelser!
Forumindlæghej! Nu er jeg som mange herinde, en der skal op til tysk eksamen, og jeg tænkte på, om der var nogle, der havde nogle gode stikord til ekstemporalteksten, og evt. nogle tekster så jeg kunne se hvor lang den er. Det ville være en stor hjælp!Jeg tænkte også på, om der var nogle der havde nogle... -
Nogle tyskegenier, som ville kigge min tekst igennem??
ForumindlægGoddag alle sammen ;p Yes, har lavet en lille kort tysk "stil", som jeg meget gerne ville have rettet igennem. Derfor, hvis du er en haj til tysk (eller bare har lyst til lidt læsning), så må du meget gerne læse min tekst igennem og rette de fejl, som du nu kan finde Jeg kan sende tekst... -
Analyserer???
ForumindlægKan I give mig en forklaring, på hvordan man analyserer på tysk. Kan ikke forstå det helt og fik 7 i terminsprøve, men problemet er at jeg ikke kunne analysere ret godt. Danke! :-) -
Oversættelse
ForumindlægHvis man skal oversætte til tysk :Bettina forærede søsteren en ring. Broderen forærede hun en plade.Hvordan gør man det og skal der 2 prikker over broderen når man oversætter til tysk?Jeg har slået ring op det er m og Plade heder platte og er f -
Flertal?
ForumindlægHej! Jeg er i gang med at skrive en lille opgave på tysk, som skal læses op i morgen. Men jeg har glemt hvordan man danner flertal på tysk? Jeg mener at man sætter "die" foran, men er ikke sikker. Håber du kan hjælpe mig. På forhånd tak! -
Kort oversættelse :)
ForumindlægHej! Er der nogen, der har styr på tysk grammatik på B-niveau, der ville have lyst til at rette eller evt. oversætte en kort tekst fra dansk til tysk? Det ville betyde utrolig meget for mig På forhånd tak!! God søndag -
Forskellen på kein og nie?
ForumindlægHvad er forskellen på nie og keine? Hvis jeg skriver: Es war keine Unterricht eller: Es war nie Unterricht Jeg er ikke så god til tysk så håber jeg kunne få et godt svar :) -
FAG???
ForumindlægHej Jeg har studieretningen Engelsk A, Tysk A og Samfundsfag B, kan jeg så til SRP vælge Historie A og Samfundsfag B? TheRose -
Jeg vil gerne sige..
ForumindlægTAK! Til alle dem der har lavet mine matematik og tysk afleveringer, og alle dem der har lagt gennemgange til Dansk, religion og old ud! Haha, tak! Jeg er student, og besøger nok aldrig denne side igen :D YEAH!! Takker.. -
Samarbejde (Rühmann)
ForumindlægJeg vil gerne fremover samarbejde om tysk, så kan vi jo får nogle forskellige bud på banen, det er måske en fordel for eleverne, men det kommer helt an på tonen i indlægget. -
fremlæggelse
ForumindlægHej. Skal lave en fremlæggelse på ca. 6-7 minutter og har et emne der hedder: Deutsche kultur. Hvad kan jeg snakke om? har ingen ideer, er også virkelig skrald til tysk.
