Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 8721 til 8740 af 154033
-
Opgradering af Samf. B til A. Eksamen på B-niveau
ForumindlægHej, jeg har spørgsmål angående eksamen i næste måned. Jeg går i 2g på stx og min studieretning hedder; Engelsk A, Samfundsfag B og Matematik B. Jeg har valgt at opgradere samfundsfag til A-niveau men min klasse har det stadig kun på B-niveau. Spørgsmålet er så om jeg skal op til eksamen (årspr... -
Opgradering af Samf. B til A. Eksamen på B-niveau?
ForumindlægHej, jeg har spørgsmål angående eksamen i næste måned. Jeg går i 2g på stx og min studieretning hedder; Engelsk A, Samfundsfag B og Matematik B. Jeg har valgt at opgradere samfundsfag til A-niveau men min klasse har det stadig kun på B-niveau. Spørgsmålet er så om jeg skal op til eksamen (årspr... -
HJÆLP TIL AT5-EMNE VALG I DANSK A OG SAMFUNDSFAG B
ForumindlægHej, jeg står og skal til at vælge emne til AT5.... Emnet er "Menneskets forhold til naturen"... Er der nogle som kan give nogle gode emner evt. problemformulering? Fagene er Dansk A og Samfundsfag B... Tak på forhånd:) -
Bestem bukkenes reaktionskræfter på bjælken i A og B
ForumindlægHej, Er der nogle der nogle der kan komme med gode råd til følgende opgave: https://ufile.io/wyu4x Jeg har lavet a og b, men er der nogle der kan hjælpe mig med opgave c) Håber på respons. På forhånd tak -
Typeopgave 1 Spansk Niveau A HHX 2006
ForumindlægJeg ville spørge jer om der evt. er nogle kloge mennesker som har lavet opgave 1 og 2 typeopgave 1 spansk niveau A fra Højere Handelseksamen, Handelsskolernes enkeltfagsprøve fra 2006? :) I må meget gerne svare hurtigst muligt. På forhånd tak! -
Sælges: Managerial Economics in a Global Economy
ForumindlægHej, jeg sælger bogen: Managerial Economics in a Global Economy 6 ed. af Dominick Salvatore. Den er som ny... den er ikke pakket ud af pakken som den kom i. Jeg sælger den for 250 kr. Skriv til m_matzen@hotmail.com eller skriv herinde, hvis du er interesseret. -
HJÆÆÆLP!!!; VITA ANDERSEN "GET A LIFE"
ForumindlægHej... Er der nogen der kan hjælpe? Jeg skal skrive sso opgave om vita andersens roman "Get a life", men synes den er indviklet da den foregår i to spor.. Det ville virkelig være en kæmp hjælp hvis der er nogen der kan hjælpe!! På forhånd mange tak. Ps. Det Haster!! -
kortfilm- the life is a bitch
ForumindlægHej allesammen. Er der nogen som har set kortfilmen "the life is a bitch" og kan hjælpe lidt med at analysere den. Hvad handler den om og sådan nogle ting. Jeg vil være meget taknemmelig hvis nogen ville hjælpe... -
Studentereksamen maj-juni 2006 1 årigt A
ForumindlægHej. Jeg sidder og øver mig til eksamen, og tænkte om der ikk er nogen der har en besvarelse til studentereksamen 2006 a niveau 1 årigt forløb, så jeg kan tjekke om jeg har gjort det rigtigt.. :) -
analyse af "a new woman in town"
ForumindlægHej alle jer derude ville bare lige spørge om der var en, som måske har læst "A new Woman in Town" by Deena Padayachee, og som har analyseret og fortolket den? Er i tvivl om jeg nemlig mangler noget. tak på forhånd -
Søger bogen "A Dry White Season"
ForumindlægHaster! Hej Jeg står og mangler bogen "A dry White Season" af André Brink (engelsk udgave) her og nu, og tænkte om nogen af jer lå inde med den - så er jeg meget interesseret i at købe den her og nu. Jeg søger den på sjælland. Mvh Anja. -
Emner i kommunikation it A og teknologi B
ForumindlægHej alle, har i muligvis nogle ideer til emner i kommunikation It A og teknologi B til min SRP? Er gået lidt død, har tænkt på TV-shop men er lidt usikker på hvordan jeg kan indrage teknologien, har i nogle ideer? Tak på forhånd! -
HJÆLLPP !! Eksamensopgave engelsk A maj 2008
ForumindlægHej... Jeg søger en eksamensopgave i engelsk på A niveau fra maj 2008 ?, Opgaven handler om franchising, og overskriften er således, "Starting up your own business"... Håber virkelig i vil hjælpe :)) Tak på forhånd -
Søger en hjælper til mundtlig samfundsfag eksamen A
ForumindlægHej alle Jeg er i gang med, at afslutte 3.g og skal nu på torsdag til eksamen i samfundsfag A, som er en 24timers eksamen. Jeg søger derfor en som er villig til, at mødes og hjælpe mig? i 3-6timer. Jeg bor i københavn og selvfølgelig vil der foregå betaling, hvis der er en som har lyst til, at ... -
Mat eksamen
ForumindlægHey allesammen, Jeg skriver for jeg er i tvivl omkring beståelse af matematik på b niveau stx. Der er mange videregående uddannelser efter gymnasium som kræver at man har bestået matematik på b niveau. Pt står jeg med karaktererne 4 skriftlig og mundtlig og fik til seneste terminsprøve 00 Jeg v... -
procent - hvor mange procent er A løn højre end løn?
ForumindlægHVordan regner man følgende opgave? Hvor mange procent er grundlønnen (23394 kr) størrer end SU på højeste grundsats (5384 kr.)? -
Vis, at (a,b)^T er et punkt på cirlen
ForumindlægLad M være en samling af punkter Punkteren på en cirkel med radius r og centrum i er beskrevet som løsningerne til ligningen hvilket er ækvivalent med Sæt nu og vis, at er et punkt på cirklen hvis og kun hvis . Jeg har vist den ene vej ved at antage, at er et punkt på cirklen o... -
Basiskemi Opgave 104 A - Sidder fast.
ForumindlægVed godt der er lavet andre trådet men de laver helt om på deres reaktionskema og det forstår jeg slet ikke, men viser lige hvor langt jeg er noget. CH_3CH_2OH(aq) +Cr_2O_7^-2 (aq) -> CH_3CH_2COOH(aq) + Cr^3+ CH_3CH_2OH oxidatal = -4 Cr_2O_7^-2 oxidatal = -8 CH_3CH_2COOH = -5 Cr^3+ oxida... -
Beregn værdier for a, b og c i en parabel
ForumindlægHej, Jeg har lidt svært ved at forstå hvad de forskellige værdier i en forskrift gør ved en parabel. Jeg har vedhæftet et eksempel fra en opgave. Jeg kan ikke se logikken i at funktionen g er lig funktionen f minus en, når funktionen g er længere ude af x aksen. Jeg vil have g til at være lig f... -
Rapporter = mundtlig...?
ForumindlægHejsa. Jeg sidder og kommer i tvivl... Min kemilærer siger, at rapporter tæller som mundtlig - altså i karaktergivning. Men kan det passe...? For det er da et stykke SKRIFTLIGT arbejde! /martinrv
