Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 8721 til 8740 af 25374
-
nogle der kan oversætte?
Forumindlæghej alle, er der nogle der kan oversætte det her på dansk! det vil være et stort hjalp -
Analyse af "Den forsvundne fuldmægtig"
ForumindlægHej alle sammen, håber der er nogen der kan hjælpe mig... Kan kun få hjælp af nogen der har læst bogen... Vil gerne have nogen til at læse det igennemog sige hvad de mener om det.... please hjælp.....Bogens opbygning og stilBogen består af en masse korte kapitler, som hver især give de nødvendige... -
10 tyske sætninger
ForumindlægHej ;) Jeg har forsøgt mig med noget oversættelse fra dansk til tysk - er der en venlig sjæl der vil kigge mine sætninger igennem for fejl? God påske :) Oversættes fra: 1. Fru Kügelmann stillede netop maden fram til sin mand, sin søn og sine døtre 2. Da ringede, samtidig dørklokken og telefonen,... -
rettesle af ti korte tyske sætninger
ForumindlægHej ;) Jeg har forsøgt mig med noget oversættelse fra dansk til tysk - er der en venlig sjæl der vil kigge mine sætninger igennem for fejl? God påske :) Oversættes fra: 1. Fru Kügelmann stillede netop maden frem til sin mand, sin søn og sine døtre 2. Da ringede, samtidig dørklokken og telefonen,... -
PLEASE HJÆLP!!! - Spansk oversættelse
ForumindlægHejsa :) jeg sidder med en kort tekst som jeg skal oversætte til spansk. Er der nogle spansk-talende derude der måske kan oversætte det for mig? Der er virkelig mit sidste håb, da jeg skal aflevere det i morgen, og det skal lige siges at jeg normalt ikke plejer at få hjælp, men har simpelthen ha... -
Fransk - oversættelse
ForumindlægHejEr der nogen der gider rette min oversættelse fra dansk til fransk?Nu er det tyskerne, der slår sig ned i huset, og Tomi hører for første gang "Heil Hitler".En af tyskerne fortæller stolt (stolt. adjektiv = fier), at han har givet to sønner til "le Führer", og han er parat ... -
Dansk: terminsprøve 8. klasse
ForumindlægHej :-) Er der nogen, som vil kigge på min dansk stil (skriftlig fremstilling) og give den en karakter? Mathias stirrer atter på den låste dør og prøver desperat at forholde sig roligt. Hans største frygt lige nu er, hvordan politibetjenten, som skal afhøre ham, kommer til at tolke hans umul... -
Livsstil, købeadfærd og købemotiver?
ForumindlægHej, jeg ville lige høre jer om i kunne give et bud på hvad coca cola zeros målgruppe livsstil, købsadfærd og købemotiver er ? -
hooliganismen
ForumindlægNogle der kan hjælpe med en sammenligning af hooligans og nynazister? -
Helle Helle: Hedebølge
ForumindlægHejsaJeg kunne godt bruge hjælpe til analyse of fortolkning af novellen 'Hedebølge' -især mangler jeg fortolkning af mønten og hvorfor hun brænder sig på den samt hvad hun tæller måneder og dage til??På forhånd tak -
Gym Afleveringsopgaver
ForumindlægHeyza derude, har i længere tid gået med en ide. Kunne det ikke være fedt at lave en side enten separat eller under studi.dk med besvarelser til matematik-opgaver i gymnasiet. Både for B - A og A+ Det kunne ihvertfald være en fed hjælp for mange. Skriv venligst tilbage på min e-mail hvis i er gla... -
Rosens navn
ForumindlægEr der nogen, som har læst "Rosens navn" og kan fortælle lidt om fortælleren Adso? -
Kentucky Fried Chicken's målgruppe
ForumindlægHej derude. KFC Målgruppe kan diskuteres, men hvem henvender kfc mest til? er der nogen der kan komme med et argument?? :) knuss -
Eksamen tekster om mobning
ForumindlægHej, nogen der kender til en novelle, digt, eller lignende, som jeg kan bruge til at fremlægge om i 10 min. til en prøve eksamen? helst ikke en alt for lang tekst da jeg allerede skal fremlægge fredag d. 27/3 :) -
I Et Spejl I En Gåde
Forumindlæg-Af Jostein Gaarder...Ja, jeg skal jo også snart til at lave 1.g opgave, så jeg er så småt begyndt at låne bøger.. Har læst Sofies Verden og Kabalemysteriet af samme forfatter, men tror vist nok, jeg har hørt at den ikke er helt vildt lang, og da jeg ikke har lyst til at læse Sofies Verden(på 530... -
Sidste års opgave
ForumindlægHej med jer på studieportalen!Jeg ville høre om i ved, hvad eksamensopgaven i engelsk sidste år hed. Altså hvad den novelle hedder, som man skal analysere. Er der evt. nogle, som har skrevet den eller har kendskab til den?Mange tak for hjælpMvh Michael -
Ansøgning?
ForumindlægEr der ikke nogen, der kan fortælle mig, hvad "overskriften" skal/bør være på en uopfordret ansøgning - ang.hvad??? Ville heller ikke være helt dårligt, hvis der var nogen, der havde et eksempel liggende på en ansøgning.. Føler mig godt nok på temmelig bar bund... på forhånd tak! Sara -
Ansøgning
ForumindlægHej jeg er en pige på 15 år som har brug for hjælp til min jobansøgning! links eller tips til den perfekte jobansøgning til biblioteket vil være til stor hjælp. :-) -
Ungdomsseminar i Korsør
ForumindlægHej medstuderende!Jeg har i dag meldt mig til ungdomsseminaret: "Terrorisme: Forebyggelse og bekæmpelse - dilemmaer og konsekvenser", der afholdes i Svangstrupgaard i Korsør.1. Er der nogle herfra, der skal med?2. Er der nogle, der kan bidrage med erfaringer fra sådanne seminarer afhold... -
Hvilke socialgruppe tager stoffer
ForumindlægJeg skal finde ud af hvilke socialgrupper der tager stoffer.. hvad menes med det? altså, er det fordi de er kede af, har problemer? er det sådan det skal forstås? eller ved nogle af jer det ?
