Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 8761 til 8780 af 176851
-
Hjælp til opgave - Haster. Forberedelse til eksamen om elektriske felter. Please hjælp en eller anden!
ForumindlægHej SP Jeg sidder her og er i gang med at øve mig til eksamen, fordi jeg ikke har været der så meget pga. sygdom. Derfor har jeg virkelig brug for hjælp! Det ville være en kæmpe hjælp, hvis der var en som ville hjælpe mig! Dette er hvad jeg har gjort i de forskellige opgaver Opgave A: E = U/d ... -
Fejl i min skriftlig dansk fodnote - har det en stor betydning?
ForumindlægDet var meningen at man skulle skrive fodnoter som "fodnote"1 , men jeg kom til at skrive min fodnote som "fodnote1", har det en stor betydning for min skriftlige karakter?.. -
Eksempel på SSO i kemi
ForumindlægHey..Jeg er i gang med min SSO, og har lidt problemer med hvordan man "sætter" sådan en sammen når den skrives i kemi. Er der nogen af jer, der har skrevet i kemi, som har tilføjet en SSO, man kunne kigge på? det betyder ikke så meget hvad den handler om, for det er opsætningen jeg er i... -
Hvordan går man til en mundtlig matematik eksamen og score 12?
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder og laver eksamensspørgsmålene til matematik A og jeg kan godt svare og bevise det der skal bevises. Jeg har taget matematik, som mange andre, på et turbohold. Så jeg har den mundtlige eksamen i matematik her i slutningen af måneden. Det mit spørgsmål lyder på er. Hvorda... -
(a+b)- b (b-a)-a (a-b)+a osv.
ForumindlægHej Er der nogen der ved, hvordan man regner, fx (a+b)-b ud, nogen der kan hjælpe? -
Organisk kemi
ForumindlægJeg søger hjælp til dette spørgsmål (se vedhæftede fil). Jeg skal opskrive 4 afstemte reaktioner, hvor en række organiske stoffer udsættes for bl.a. Tollens test. Jeg har dog ingen idé om, hvordan jeg skal gøre. På forhånd KÆMPE tak! -
Kemi-OL. Skal du med?
ForumindlægIgen i år er der Kemi-OL for gymnasiestuderende. Danmark plejer at gøre det rigtig godt, bl.a. vandt vi sidste år 4 bronzemedaljer: Nikoline Borgermann, Svendborg HTX Hjalte D. Jensen, Sorø Akademi Kasper Mackeprang, Nærum gymnasium Rasmus Faber, Christianhavns Gymnasium og et p... -
MATEMATISK SKRIFTLIGE AFLEVERING KNUTHENBORG SAFARIPARK OPG 3
ForumindlægKompeniet er vedlagt?acceptionelt hvis nogen ville kige på det primært opgave 2 og 3 -
Eksamens emne HJÆLP!: Tyrkiets udvikling fra Osmannerriget til AKP i dag
ForumindlægHej alle sammen Jeg har trukket emnet "Tyrkiet" i KS (samfunsfag C, religion C og historie B). I dette emne skal jeg komme ind på Tyrkiets udvikling fra Osmannerriget til AKP i dag.. Derfor mangler jeg en masse viden omkring Osmannerriget, Kemal Atatürk, kemalismen, AKP og bare ... -
HJÆÆÆLPPPPPPPP DANSKKKKK!vigtigt! eksamen imorn'!
ForumindlægHej venner.. jeg har valgt at perspektivere jomfrueun af kim fupz til den sorte passager.. Den der kortfilm Men Hvad kan jeg sige er lighederne ?.. jeg synes det er lidt svært.. Please hjælpppppp! JEG SKAL TEKNISK SET OP I DAG! HJÆÆLPPPPPPPPPPPP ! -
Virksomhedsøkonomi B eksamen 2011 august - svupstik
ForumindlægSkulle der ikke være en venlig sjæl der sidder med eksamenssættet fra 2011 i VØ B med svupstik.com som virksomhed Jeg er gået helt i stå, takker på forhånd! -
Historie A og Biologi A
ForumindlægHej Sp Har virkelig bug for hjælp her, mine vejledere (Historie lærer) mente ikke historie var særlig godt, så nu skal jeg finde et nyt emne. Hvilket jeg Ikke har den fjerneste ide om. Kan nogle hjælpe mig har rigtig meget brug for hjælp (Gamle emne var PCB (poly klorede biphenyler) Emnet er... -
vurdere min skriftlig eksamensopgave 2011 - Klage??
ForumindlægHej alle sammen Jeg er en meget trist pige, som ønsker hjælp!!! Jeg er meget utilfreds med min skriftlig eksamenskarakter i dansk, jeg skrev essay, og jeg har fået 3 karakter lavere end hvad jeg plejer, jeg er virkelig chokeret!!! Jeg ville høre om der er nogle dejlige mennesker derude, som har... -
Opgave 3 matematik B eksamen 2010
ForumindlægPå figuren ses grafen for en lineær funktion f ( x) = ax + b . Grafen for f går gennem punkterne P(2,5) og Q(4,11) . ?Bestem a og b. Og så opgave 1.39 B? Vil sætte stor pris på det! -
vinens kemi - akut hjælp!
ForumindlægHej folkens, er det muligt at i kan hjælpe mig videre i min undersøgelse om vinens kemi.. jeg skal undersøge 3 punkter og jeg har ikke fundet særlig meget indtil videre.. jeg ville lige høre om i måske kunne hjælpe mig så jeg kunne få lidt ekstra viden :) håber jeg hører fra jer! -
Noter til FSA dansk skriftlig fremstilling?
ForumindlægHej. Jeg vil bare lige spørge, om der er nogen der ved, om man må medbringe noter eller en hjemmelavet "ordbog" til hjælp i folkeskolens afgangsprøve, dansk skriftlig fremstilling? -
Tysk stx skriftlig sygeeksamen 2010
ForumindlægHej Er der nogen som har været til sygeeksamen i Tysk skriftlig stx 2010 eller ved hvor jeg kan finde oplægget? På forhånd tak. -
Gode råd til terminsprøve i skriftlige engelsk
ForumindlægHej SP Jeg har terminsprøve i eng skriftlige i morgen og kunne rigige godt tænke mig høre om I har gode råd til mig Mange tak på forhånd! -
Fransk eksamen imorgen, mangler rettelser!!
ForumindlægDa jeg ikke kender nogen der kan fransk mangler jeg en der kan hjælpe Mig med at rette dumme fejl. Det er ikke helt fyldesgørende, da det er til mundlig eksamen. Håber der er en der lige har tid til at hjælpe!!! - Le titre est « Pas les enfants ! ce n’est pas possible, ils sont français « ... -
Hjælp til kemi spørgsmål
ForumindlægHvordan kan man beregne nedenstående opgave? Jeg ved heller ikke, hvilken formel/metode som jeg skal benytte mig af. Håber nogle kan hjælpe med dette. Opgave: Beregn koncentrationen af hydroxidioner i følgende tre opløsninger: 1. 1,0% KOH 2. 1,0% NaOH 3. 1,0% Ca(OH)2 Gå ud fra, at al...
