Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 8781 til 8800 af 58387
-
Historie eksamen
ForumindlægHej. Jeg har trukket bilag med overskriften: Danmark efter 73' velfærd, krise og indvandring. Men bilagene omhandler kun tekster om indvandring - og ikke andet? Hvad så med de andre emner: krise og velfærd, som også har noget med overskriften at gøre? -
Hjælp til historie eksamen
ForumindlægJeg går i 9. klasse og har trukket historie som et af udtræksfagene. Jeg har valgt underemnet kvinders vej til stemmeret, og er i gang med at vælge kilder (jeg skal have mindst tre) Jeg vil godt sige noget om hvordan kvinders valgret efterfølgende haft betydning for ligestilling mellem kønnene i ... -
Point eksamen
Forumindlæghvor mange point gives der for opgaver med hjælpemidler på B-niveau i matematik. ? -
EKSAMEN I MORGEN
ForumindlægHej, Jeg bøvler med dispotitionen af fremlæggelsen. Jeg kan umuligt nå at uddybe alt hvad der står i synopsen, så spørgsmålet er om jeg kun skal fremhæve centrale dele i undersøgelsen? Mit bud på en dispotition: Hvad vil jeg gerne? 1) Problemformulering 2) Konklusion 3) Præsentati... -
KEMI HJÆLP! HASTER !! EKSAMEN
ForumindlægHey i søde mennesker på SP. HAr brug for jeres hjælp.. Dette er et bilag jeg har fået indenunder et emne omkring Ph, men jeg forstår virkelig ikke hvad man skal, og er det muligt at jeg kan få svar på den første og selv prøve mig frem til resten? https://pbs.twimg.com/media/BL8jfvkCMAELBhH.jpg -
Mundtlig Eksamen
ForumindlægHejsa, JEg ville gerne vide, hvad der skal til for at få en karakter der svare til 10 - 12 tal udover ville jeg gerne vide, hvad der trækker en enndu mere op. Tak på forhånd -
FYSIK EKSAMEN
ForumindlægJeg skal op i Fysik/kemi på onsdag, og er bange for at trække Atomfysik. Hvad skal jeg snakke om hvis jeg trækker atomfysik? tak på forhånd. -
Eksamen: oversættelse
ForumindlægHej Jeg sidder til spansk 24-timers forberedelse nu og har trukket en tekst hvor jeg har problemer med at få oevrsat følgende sætning: "Que habían estado en nuestra casa la noche que llevaron a Pablo, se habían quedado a dormir, y los tres ocupaban el mismo dormitorio." so... -
hjælp skal til eksamen imorgen
ForumindlægHar problemer med at svare på følgene spørgsmål, håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe. 1. Beskriv og forklar den demokratiske udvikling i danmark i perioden 1735-2001 pg sammenlign med data fra et andet land 2. redegør for hvilke parametre, man kan kigge på, for at bedømme et lands samf... -
Jura eksamen
ForumindlægHej! Hvordan er det jura eksamenerne foregår? Er det sådan at man skal aflevere afleveringer på 50 sider? På forhånd tak! -
´Sød en der vil kigge på min engelsk oversættelse?
ForumindlægHej alle sammen. er der nogen der ville være så rare at kigge på en engelsk oversættelse fra dansk til engelsk. har selv oversat det men har store problemer med det skriftlige englesk ? -
Oversættelse dansk-engelsk
ForumindlægHvordan kan følgende sætninger bedst muligst oversættes til engelsk? Har selv forsøgt, men det lyder helt forkert, det jeg er nået frem til. 1.) Hver morgen kl. 8 tager Auggie et billede på hjørnet af gaden ved sin cigarbutik. Every morning at 8 O'clock Auggie takes a picture on the corner... -
FYSIK EKSAMEN
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til eksamen om en uge og har simpelthen brug for lidt hjælp og vejledning! Er der nogle der kan hjælpe med denne opgave: Kinematik En sten kastes lodret op i luften fra toppen af et højhus således, at den ved nedturen lige præcist passerer højhuset og falder vid... -
Mediefags eksamen?
ForumindlægHej allesammen I næste uge skal jeg op til den afsluttende eksame i mediefag.. har ikke været oppe i det før, så er i tvivl om hvordan det foregår, og hvad man skulle kunne, samt hvad der lægges vægt på. Jeg ved at jeg skal op i min eksamensproduktion(som er en kortfilm), men hvad skal jeg sige o... -
Differentialligninger - Eksamen
ForumindlægHej. Jeg kan trække nedstående spørgsmål/opgave til eksamen, og er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gribe det an. Hvad ville i komme ind på? På forhånd tak. Emne: Differentialligninger Du skal redegør for metoder til løsning af følgende typer af differentialligninger: dy / dx = g(y) * h(x... -
Hjælp til at lave engelsk abstract
ForumindlægHej alle! Jeg skriver SSO, og er nu noget til at skulle skrive et resume på engelsk. Men da jeg er super dårlig, til at skrive på engelsk, kunne jeg meget god bruge noget hjælp. Sidder der et dejligt menneske, der er god til engelsk, som kunne tænke s... -
Metode i engelsk faget?
ForumindlægHej alle. Sidder og abejder på min SRO metode afsnit. Hvilke(n) metode(r) arbejder man egentlig med i engelsk? På forhånd tak for hjælpen. -
SSO i Psykologi og Engelsk
ForumindlægHvis jeg skal vælge psykologi og engelsk, tror I jeg kan analyse en bog om ens oplevelse med psykik lidelse? -
Rettelse af engelsk stil.
ForumindlægHejsa, Er der nogen der vil rette min engelsk stil?, Hvis ja, så sender jeg den til jeres indbakke, som i skal sende igen, når i har rettet den. :) M.V.H Pokemonorm -
Rettelse af engelsk stil
ForumindlægHej Er der nogen der er interesseret i at rette min engelsk stil på små 2 sider? Det er 2.g - stof.
