Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 8801 til 8820 af 58387
  • Engelsk oversættelse - hjælp til rettelser!!

    Forumindlæg
    Jeg skal oversætte denne danske tekst til Engelsk. Det har jeg så gjort, men jeg vil gerne have hjælp til at rette den for fejl! Hvis du kan hjælpe ville det være skønt!
  • tidligere engelsk genitiv

    Forumindlæg
    hej nogle der ved hvilke engelske genitver der har været før den nuværende med 's, ' og of
  • Hjælp til analyse af en artikel i Engelsk.

    Forumindlæg
    HEJ SP. Hvad vil i mene skal indgå i en artikel analyse på engelsk? Kan selv komme på følgende: Afsender og dato? Andet vigtigt?
  • Hvad hedder mandatfordelingsmetode på engelsk?

    Forumindlæg
    - og hvordan siger man "største brøks metode" og " d'Hondts metode" på engelsk. Er der nogen der kan hjælpe mig med det?
  • Engelsk skr. rettelse

    Forumindlæg
    Hvis der er nogen amerikanere eller englændere, der er interesseret i at rette en lille engelsk tekst, ville det være dejligt! Kontakt mig evt. i indbakke eller her, hvis det er noget for jer.
  • Regler for de engelske forholdsord?

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg kan se, at de engelske forholdsord slet ikke er som de danske. Jeg spurgte min engelsklærer om der var nogle regler for, hvor og hvornår og i hvilken sammenhæng man bruger de forskellige forholdsord. Hun fortalte mig, at det havde hun endnu ikke set. Men er der evt. nogle herinde so...
  • Hjælp til oversættelse af en svær engelsk sætning

    Forumindlæg
    hey, nogle engelsk kyndige der kan hjælpe mig lit videre med denne sætning fra amrican beauty: Lester decides to make a few changes in his mere existence – changes that are less mid-life crisis than a life reclaimed. den skal oversættes til dansk?
  • Hjælp til oversættelse af en svær engelsk sætning

    Forumindlæg
    hey, nogle engelsk kyndige der kan hjælpe mig lidt videre med denne sætning fra american beauty: Lester decides to make a few changes in his mere existence – changes that are less mid-life crisis than a life reclaimed. den skal oversættes til dansk?
  • Rettelse til min engelsk aflevering?

    Forumindlæg
    Hej, alle sammen. Jeg ville lige hører om nogen gad at kigge min engelsk aflevering igennem? Den er på 1.000 ord, men den er ret spændende :D! Vi får snart årskarakter, så jeg vil virkelig gerne imponere min lærer. Knus og kram herfra :) (Jeg sender over indbakke)
  • Er der nogle der vil rette en engelsk disposition?

    Forumindlæg
    Hej. jeg skal aflevere min engelsk disposition i morgen. er det nogle der vil rette den hurtigt. min overemne er: growing up min underemne er: growing up with famous parents. håber der er en/nogle der hurtigt vil rette den, det tager ikke så lang tid. opgaven er vedhæftet som fil. tak på forhånd...
  • Samfundsfag A Engelsk A

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal skrive SRP i samfundsfag A og engelsk A. Mit emne er kriminilaitet i USA hvor jeg har valgt at tage fat i seriemorder. Vil høre om der nogen der selv har skrevet om det i SRP? eller bare nogen der ved noget om hvilke Kvaltetative data og kvanteative om seriemoder der er. Jeg tager ...
  • Udvidet tid på engelsk

    Forumindlæg
    Hej Når vi taler om udvidet tid på engelsk, kan dette sidestilles med det danske nutids-r? Et eksempel med dansk nutids-r “Jeg kører bil ligenu” “I’m driving car” Nogender kan be- eller afkræfte mit udsagn og gerne forklare?
  • Mat-eksamen - hvordan?

    Forumindlæg
    Er blevet lidt i tvivl om, hvordan man egentlig bør læse op til mat! Jeg tænker umiddelbart, at man bare læser pensum igennem, forstår det helt og så kører beviserne en masse gange, så man er nogenlunde sikker i dem? Gør man sådan?:)Gode idéer?
  • Hjælp. mundtlig eksame

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op i dansk her starten af juni.. Og jeg tænkte på og nogen kunne give mig nogle få ideer eller råd om, hvordan jeg kan gøre det godt. :D. Tak på forhånd
  • Til AT eksamen

    Forumindlæg
    Skal man følge sin synopsis og fremlægge om det der står i den?
  • Eksamens-læsning

    Forumindlæg
    Jeg er så heldig at skulle tage mine afsluttende 3.g-eksaminer i tysk + de to fag jeg fra start havde bandlyst, nemlig historie og biologi. Om fire dage starter mine skriftlige, men jeg har fuldkommen tabt pusten. De mundtlige er tre A-niv. og de to af dem er simpelthen direkte uoverskuelige ford...
  • mundtlige eksamen

    Forumindlæg
    skal man ikke bare besvare problemformulering, diskutere metode og perpektivere til studierapporten?? man skal vel ikke sige noget om sin synopse? medmindre de spørg selvfølgelig.
  • TYSK EKSAMEN!!

    Forumindlæg
    Hej jeg har været oppe i dag og trække en tekst, som er af Doris Dörrie. Det er et uddrag fra en bog vil jeg tro, som hedder Ich laufe niemandem mehr nach. Så vil jeg hører om der er nogen der har noter til teksten eller lignende?? på forhånd tak! kan kontaktes på email - [email protected]
  • Eksamen tekster

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til Dansk A eksamnerne næste skoleår, og vil derfor gerne øve mig på analyse og fortolkning af noveller, uddrag fra romaner, og meget mere. Jeg vil derfor gerne spørger om, hvilke tekster er ofte brugt i analyse og fortolkning i Dansk A, så jeg kan gå igang med at læse og analyser...
  • læse op til eksamen?

    Forumindlæg
    Jeg føler lidt uvidende om hvad jeg skal læse op til.. hvad skal man have styr på.. alle myter ?..