Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 8801 til 8820 af 61667
-
Hjælp til en matematik opgave.
ForumindlægHej allesammen! Er der nogen som kan hjælpe med denne opgave?? forstår ikke helt hvordan man skal beregne det. -
matematik - hvor meget skal de betale?
Forumindlæghey min spørgsmål er, hvor meget de skal betale de er i alt 22 elever - 10 drenge og 12 piger. (to lærere er også med) håber i kan hjælpe med udregning også:) fil er vedhæftet nedeunder:) -
matematik problem
Forumindlægkasper fik 15% flere penge af sin far end han havde forvejen efter kasper havde fået penge af sin far hav de han 575kr hvor mange penge havde kasper ( før han fik penge af hans far) -
Psykologi eksamen
ForumindlægHej.Jeg ville høre om der var nogle, der havde nogle værdifulde råd vedr. psyk.-eksaminer?Hvordan man skal gribe det an til eksaminationen og lignende?På forhånd mange, mange tak -
eksamen offentliggørelse
ForumindlægHej jeg var oppe til engelsk b skriftlig d. 29 juni.. nogen der ved om der er en bestemt dato for offtenliggørelsen af karakteren? -
eksame og opgave
Forumindlæghej tænkte på hvor mange opgave man skal have rigtig for at få de forskellige karakter i skriftelig og om i kan hjælpe med disse opgaver f(x)=ln(x)-5x2 bestem f´(x) f(x)=3ex+4 bestem stamfunktion til f når grafen går i gennem (0,2) -
SKRIFTLIG EKSAMEN
ForumindlægHejsa :) Er der nogen der kan sige mig, hvor står betydning det har, at man kommer til at skrive et forkert opgavenummer øverst i fx en dansk stil? Mere nøjagtig, hvis man fx har besvaret emneopgave 3 med tilhørende overskrift, men har kommet til at skrive fx opgave 4 øverst ved en tastefejl? -
Induktion - Eksamen
ForumindlægHej :) Jeg skal til fysikeksamen i morgen og kunne godt tænke mig at vide, hvad der ville være godt at fortælle om og komme ind på, hvis man trækker emnet induktion? -
Drama eksamen - hjælp
ForumindlægHej. Jeg skal til dramaeksamen i næste uge, og der er lige nogle begreber jeg ikke helt forstår, som jeg håber I kan hjælpe mig med. På forhånd mange tak!(: Hvad er frontstage og backstage? Hvad er skindialoger? Hvad er en tomteks i det absurde teatert? Hvad er en revy i det stilise... -
hjælp til spansk eksame
Forumindlæghej..... Er der nogen af jer der har læst sangen "Como los Peces af Carlos Varela." og "Nací en cuba" Jeg har bruge for jeres hjælp jeg har læst dem, og har også oversat dem, men ved faktisk ikke hvad skal jeg sige om dem.. Jeg håbe virkligt at I kan hjælpe mig.. -
eksamen om en uge hjælp mig !!
ForumindlægHvordan er det nu man laver det gyldne snit? og hvor mange cm. skal man gå ind på billedet? -
Klage over eksamen
ForumindlægJeg har lige fået min karakter for skriftlig dansk tilbage, 10ende klasse niveau, taget på VUC. Jeg har søgt på nettet for at se hvor jeg kan klage, men har kun fundet blanketter for universitetet. Er det bare ikke muligt at klage når det ikke er gymnasie eller derover? -
Billedkunst eksamen !! Hjælp !?
ForumindlægHej :) Jeg skal her snart op i billedkunst og ville høre om der var nogen der vidste hvordan det forgik? evt. om der var nogen der havde nogle tips til hvordan man kan komme igang både hvad ang. at læse op og til selve prøven? -
grammatik, eksamen
ForumindlægHej! Jeg har fået en tekst som jeg skal oversætte fra dansk til engelsk. og derefter skal jeg vælge to sætninger som jeg skal fortælle om hvordan jeg har opbygget sætningerne, oversat ord, vendinger og anvendt min viden om grammatik. Jeg har oversat teksten, men ved ikke rigtig hvilke grammatik... -
Eksamen 9.klasse
ForumindlægHej SP Om ikke særlig lang tid skal jeg til mine første afgangsprøver, og derfor har jeg allerede nu tænkt, at jeg stille og rolig vil begynde med at forberede, men dog ved jeg ikke helt, hvor jeg skal starte. Hvis I har nogle tips eller nogle idéer til, hvordan jeg kan bedst forberede mig til de... -
hjælp - eksamen imorgen.
Forumindlæghvad er en samaritaner egentlig? hvad er eskatologi? hvad er Gudsriget? hvem var herodes antipas? hvornår blev NT samlet? hvilket andet skrift i NT har Lukas sandsynligvis skrevet? tak. -
Hjælp til eksamen- spildevand
ForumindlægHej nogen der har mulighed for at hjælpe med at besvare de her spørgsmål? Hvordan er økosystemet ved udledningspunktet og et tilsvarende andet sted (referencested)? Hvad indeholder vandet ved udledningspunkt og referencesteder? Er der i Holstebro delt system til regnvand og spildevand? -
Eksamen i morgen
ForumindlægJeg skal analysere "Den dansende dreng" Men kan ikke komme igang, er der nogen som har en som jeg må bruge eller finde ideer fra? -
Dansk eksamen
ForumindlægHey Hvad skal man kunne når det er sprog og sprogligtistisk -
Hjælp til fransk eksamen
ForumindlægMai 68 – Contestation (Révolte) Mouvement de contestation politique, sociale et culturelle, qui se développa en France en mai-juin 1968. (mill-nøf-cent-svesont-ouit) Beaucoup de jeunes était l'une des manifestations. ils ne vivront pas comme leurs parents. Les étudiante trouve le...
