Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 8901 til 8920 af 176851
-
Hvordan bliver man bedre til kemi og matematik ?
ForumindlægHej derude. Hvordan bliver man super god til kemi og matematik ? -
Spansk Eksamen - La amistad lille rettelse.
ForumindlægA. Traduce al español Hej bedstemor! Hvordan har du og bedstefar det? Her går det godt. Jeg har fundet en god veninde, som hedder Sara. Hun er mexicaner, og hun er lige kommet til Los Angeles med sine forældre. Jeg mødte hende til en fest på skolen. Sara kendte ikke nogen fordi hun er ny h... -
ang geomtri.. hjælp til eksamen meget vigtigt , skal op kl 9
Forumindlæger der ikke nogen der kan laver 3 eksempler til med sin= modstånede / hyp og cos (vinkel) hosliggende / hyptoenuse tan(vinkel) modstående/ hossliggende come on -
Fysik/Kemi-Geografi-Biologi
ForumindlægHej! Har fotosyntesen noget med fysik/kemi, biologi og geografi at gøre??? Altså vedrøre fotosyntesen både fysik/kemi, biologi og geografi??? Håber på svar ;-) -
deprotonede og protende i kemi
ForumindlægHvad vil det sige at noget er deprotonede og protenede i kemi -
Fysik - suker og organisk kemi
ForumindlægHejsa. jeg står og er igang med at lave en fysik rapport. sukker og kan virkellig intet huske eller finde nogegt omkring sukkerets smeltepunkt. Eller noget omkring hvad "sakkarider" er. Organisk kemi. Hvad er biogas ? på forhånd tak :) -
Fysik & kemi fsa, hjælp!!!
ForumindlægJeg skal snart op i fysik og kemi mundtlig fsa, og jeg er helt på bar bund. Jeg kan selvfølgelig læse pensum, men er der nogen der har nogle gode links med viden og forsøg??? Taaak -
KEMI LÆRER!!! VIL DU IKKE VÆRE SØD OG HJÆLPE MIG!!!
ForumindlægKEMI LÆRER!!! VIL DU IKKE VÆRE SØD OG HJÆLPE MIG!!! -
Antal af eksamener.
ForumindlægJeg går i 4.g og er derfor den aller sidste af slagens på den gamle reform. Jeg har pt. været til 7/8 eksamener. 1 i 1.g, 3 i 2.g og 4 (+1 sso) i 3.g Jeg var til matematik eksamen b skriftlig i 2.g. Tæller den med i samlede antal eksamener, når jeg også har haft det på a-niveau i 3.g? Jeg ved d... -
Opgave løsning til Kemi mrllemniveau
ForumindlægJeg har påtaget mif den opgave at læse kemi mellemviveau på egen hånd før jeg starter på Uni. Der er en masse opgaver i den bog jeg har, men ingen facit. Så er det jo svært at se om man laver noget rigtigt:) Jeg ahr lånt bågen, Kemi Mellemniveau fra Systime. Den har det periodiske system på forsi... -
Kemi rapport, undergrupper og hovedgrupper
ForumindlægHejsa, jeg sidder og laver kemi rapport men er stødt på et spørgsmål som hedder: Hvad er forskellen på, at et stof er placeret i en hovedgruppe eller sidegruppe? ...Jeg har prøvet at søge meget på google, men har ikke rigtig fundet noget. Håber i kan hjælpe, tak på forhånd (-: -
Eksamen imorgen - Mangler opgaverne 5'er sættet Ny prisma 9.
ForumindlægSom sagt. Eksamen imorgen, og gæt hvad jeg finder ud af jeg magler? Opgavesættet med opgaverne der hedder noget med 5. Der skulle være noget med elektromagnetisme og induktion og sådan hvis jeg husker rigtigt. Nogle der har dem? -
dumpet eller ej?
ForumindlægHvis jeg har fået 7 i skriftlig matematik A niveau og jeg får 00 til skriftlig eksamen? har jeg så dumpet mat A eller ? -
Mundt. mat, C : Bestem a og b i en eksponentiel vækstmodel
ForumindlægHjælp,. (: Jeg er ved at læse op til mundtlige matematik eksamen på C niveau, og der er noget jeg mangler som jeg håber jeg kan få hjælp til herinde.. Dette er spørgsmålet jeg sidder og makker med: Gør rede for den eksponentielle vækstmodel y = b * ax Du skal bl.a. komme ind på betydningen af t... -
HF!
ForumindlægHej alle Jeg vil gerne vide og HF som er på to år er det samme som STX ? Altså når man skal op til eksammerne er det så kun nogle der bliver trukket af ministeriet som man skal op i eller skal man op i alle eksamerne ? Eller hvordan er det lige præcis ? Tusind tak på forhånd ! -
Fysik eksamen!! Mekanisk energi og andre energiformer
ForumindlægNogen som kan hjælpe med at løse følgende opgave? En volleyballspiller sender en bold skråt ud i luften. I højden h1 = 1,85 m er boldens fart v1 = 10,0 m/s. I banens øverste punkt befinder bolden sig i højden h2 = 4,40 m. a) beregn boldens mekaniske energi. b) beregn boldens fart i banen øver... -
skal lave en opgave til eksamen, hvad gør jeg hjælp mig samfundsfag B
ForumindlægDanskerne køber hvert år for milliarder af kroner fra virksomheder som McDonald?s, Q8 og Nestlé. Men på trods af den store omsætning lykkes det disse firmaer at betale ingenting eller blot pebernødder i skat. Den åbenlyse skatteunddragelse forarger politikere, som lover at gøre noget ved det. Hve... -
Biologi eksamen
ForumindlægJeg skal op i biologi eksaman over i morgen i den 7, trække nogle spørgsmål og jeg har 24 timer til at skrive en synopsis. Er der nogen venglige som har noget tid over imorgen og vil hjælpe mig og give gode råde hvis jeg har nogen problem. Det kan være en meget størrre hjælp hvis nogen gider støt... -
Billedekunst eksamen
ForumindlægHej med-studerende.. Jeg har oprettet denne tråd, da jeg står og skal til billedkunst eksamen, men er meget i tvivl om hvad jeg skal læse op på og hvordan.. Er der nogle som sidder inde med gode råd til: Hvordan jeg når op og topper i karakterer? Hvad jeg helt konkret skal have styr på i faget... -
spædingsrækken haster eksam
Forumindlæghej har nu læst, om spædingsrækken. håber i gider kig om det er nok at fortælle, om spændingsrækken i eksamen i c niveau. og om jeg mangler noget, eller om det er forkert det jeg har skrevet. K Na Mg Al Zn Fe Pb H2 Cu Hg Ag Au Pt til venstre er de faste stof venstre er bedre, t...
