Søgning på: tysk notater. Resultater: 9181 til 9200 af 18469
-
Spass
ForumindlægHvordan er det man siger " det er rigtigt sjovt" på tysk ?! :) -
Flertal
ForumindlægHej Hvordan siger man gulvene, vinduerne og bøgerne på tysk??? -
Unge og alkohol
Forumindlægnogen der har en tysk tekst med unge og alkohol.?? TAK .. -
Rettelse af oversættelse
ForumindlægHej, er der nogen der vil rette min tysk oversættelse? -
sætninger
ForumindlægEr det en, som vil rette mine 30 tyske sætninger? :) -
oversættelse
ForumindlægHvad hedder "Gud være lovet" på tysk? -
Nogle der kan oversætte godt?
Forumindlæghan sender pigen brevet på tysk = -
hvordan siger man...?
ForumindlægHvordan siger man dette på tysk: Hun trækker på smilebåndet? -
sammensat tid
ForumindlægHej er der nogen der ved hvad sammensat tid er i tysk. -
Blevet kendt
ForumindlægHvordan siger man: blevet kendt for at... på tysk? -
Oversæt ..
ForumindlægHeej Hvordan siger man på tysk: Han vil have, at.... -
Hjælp!!!
ForumindlægEn der vil kigge min tyske stil igennem? -
Oversættelse, hjææælp
ForumindlægHer er en tekst, jeg skal oversætte til tysk. Vil du hjælpe? -
Handelssprog?
ForumindlægEr der nogle af i tyske grammatik hoveder, der er inde i de faste veninger som hører sig til tysk handelsbreve/korrespondance?...det er jeg nemlig ikke så skarp til, så jeg vil godt have en til at se på mine forslag -
hvad er din ynglingssang
Forumindlæghej,jeg er lidt nysgerrig og vil gerne vide hvad folk derude egentlig høre af musik...så hvad er jeres ynglingssang... jeg er sådan blevet lidt træt af de sange jeg hører.. såååå måske kunne i anbefale nogle gode sange... jeg har en sang som jeg aldrig bliver træt af og det er Majids sang "m... -
KZ-lejre - problemformulering
ForumindlægHej, jeg går i 3.g på gym og skal skrive SRP hvor mit overemne er: Kz-lejre i det tredje rige. Mine to fag er tysk og historie. og opgaven skal fylde 15-20 sider, så der skal være godt med stof til emnet (også på tysk!). Men jeg ville høre om der er nogen der har en god idé til hvad man mere pr... -
Middelalder i Europa
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe mig med at forstå det her: Allerede i 870 blev Lothringen delt mellem det franske og det tyske rige. Hvad menes der med det? Kejserværdigheden tilfaldt i 962 den tyske konge, og fra da af talte man om ”det tysk-romerske kejserdømme”. (Se kort ca. 1100)??... -
Einfach so side 84 opgave 53.4
ForumindlægHej :) jeg sidder med en tysk opgave, som jeg har brug for hjælp til. En gammel bekendt (m) af mig. hun er en bekendt af ham. vi talte med jeres bekendte. - hun er en slægtning til min mor. min mors slægtninge stammer fra (aus) Leipzig. - To funktionære. funktionærernes indkomst. en funktio... -
"Ist" i en sætningen!
Forumindlæg"Mode ist, wenn zum Beispiel Kleider ist populär". I en tysk stil, har min lærer rettet og sat Ist bagerst i sætningen, så der nu står "Mode ist, wenn zum Beispiel Kleider populär ist". Jeg har desværre ikke fået lejligheden, til at spørge ham om hvorfor, han har sat ist ba... -
schlieffenplanen
Forumindlæghttp://da.wikipedia.org/wiki/Schlieffen-planDer står i 3. linje + 4. =De tyske styrker skulle koncentreres i en lynkrig mod Frankrig gennem Belgien. Målet var at erobre Paris og tvinge Frankrig til kapitulation. Ifølge planen skulle østfronten næsten ikke beskyttes"Ifølge planen skulle østfr...
