Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 9201 til 9220 af 176851
-
KEMI: Lys og farver eksperiment?
ForumindlægVi skal selv finde i kemi undervisningen und af, hvordan vi skal live dette forsøg. VI skal lave nogen med spektrometri, rødkål og en citron. Mit spørgsmål er så: Har en en ænelse om, hvad det er for et eksperiment, eller edelandet? -
bestem a
Forumindlægvil i være søde og hjælpe mig i denne opgave. f(x)=4*a^x funktionen går gennem (2,100) bestem a. -
isolering af a
ForumindlægHejsa.. hvordan isolere jeg a i følgende ligning?e^a + e^-a = 10 -
hvordan reducer man (a-b)(a+b)
Forumindlæghvordan reducer man (a-b)(a+b) -
Fysik kemi rapport
ForumindlægHej folkens! Jeg kunne godt tænke mig at spørge om hvordan man skriver en fysik-kemi rapport? Det er første gang vi skal skrive en fysik-kemi rapport og jeg er helt forvirret om hvordan jeg skal opbygge den. Vær sød at hjælpe mig.. -
hjælp til A=|det(a,b)|=|a|*|b|*sin(V)
ForumindlægHej derude, jeg skal lave noget mundtligt matematik, og jeg skal først gøre rede for vektorbegret i 2 dimentioner og bevise nogle regngeregler. Dernæst skal jeg bevise: A=|det(a,b)|=|a|*|b|*sin(V) hvor a er vektor a og b er vektor b. Jeg er gået helt i stå. Jeg kan ikke helt regne ud om det er ... -
Eksamenskarakter
ForumindlægHej. Jeg ved at når man får årskarskter i et A-fag så vægtes det med 1 for mundtlig og 1 for skriftlig. Men hvad nu hvis man KUN skal til eksamen i mundtlig, vægtes karakteren så igen med 1 eller er det 2 denne gang, fordi man ikke har været oppe i skriftlig og kun mundtlig. Kh. -
Gyldne snit. a * a^2, hvad er a?
ForumindlægHejsa, jeg håber, at der er nogen derude, som vil hjælpe mig :) Vi har nu i matematik omkring det gyldne snit, men jeg ved simpelthen ikke, hvordan man laver denne opgave. Opgaveformuleringen lyde således: Et linjestykke med længden a + a^2 er delt i det gyldne snit, så de to stykker er hhv... -
Intet skriftligt fravær tilladt på mit gymnasium, lovligt?
ForumindlægEfter vi har fået en ny rektor til dette studieår er der blevet skærpet en del regler. Som overskriften lyder så er det især denne regl jeg undrer mig over. Er det lovligt for et gymnasium at kræve at en elev ikke må have skriftligt fravær? Reglen fungerer på den måde at der skal afleveres alt. ... -
Engelsk eksamen
ForumindlægHey er der ikke nogle, der har eksamen sættet i engelsk fra 2008? eller en link til det? -
KEMI EKSPERTER!!! nogen der kan hjælpe mig med en "simpel" kemi opgave?
Forumindlægkaan du hjælpe?? -
Søger en kompetent hjælper til kemi C
ForumindlægHej som det fremgår af titlen, søger jeg en styr og er stærk indenfor kemi c pensum, og en der kan hjælpe mig. Hvis dette er dig så kontakt mig gerne -
Indgreb i et ligevægtssystem + kompleks kemi
ForumindlægHej ! Jeg sidder lige og skal færdiggøre en rapport i kemi. Rapporten tror jeg at flere af jer har skrevet selv og den hedder "Indgreb i et ligevægtssystem". Man har i løbet af forsøget hertil, skulle tage to bægerglas, hælde lige meget opløsning i, og kigge på det oppefra - her ses ... -
Musikalsk analyse a Prince's nummer Kiss søges
ForumindlægHej alle sammen, Jeg sidder nu og er i fuld gang med min 24-timers 1.g musik eksamen, jeg har fået til opgave at analysere nummeret "Kiss" af Prince. Jeg ville høre om der var nogen der sad inde med en analyse af opgaven, da det ville være en kæmpe hjælp og få sat lidt gang i processen.... -
ionradier + kemi billeder
ForumindlægNogen der ved hvor jeg kan vinde en sammenligning af I- F- og cl- ionradier på nettet. desuden er der nogen der kan anbefale et progra der kan tegne uorganiske forbindelser . Chemsketch vil jo desværre ikke... (eller har jeg misforstået noget) -
AT mad og mennesker kemi
ForumindlægHej. Jeg skriver AT 6 med emnet 'mad og mennesker'. Jeg har fagene kemi og samfundsfag, og har valgt at se på kemi/tilsætningsstoffer i fødevarer, og den manglende sikkerhed angående tilsætningsstoffer. Mit problem er, at det virkelig er svært for mig at finde noget konkret at bruge kemif... -
Emnerne til FSA skriftlig fremstilling i 2007?
ForumindlægEr der nogen der kan huske emnerne i stileoplægget fra 2007? :D -
Dansk skriftlig fremstilling - Hvad vil i give den i karakter?
ForumindlægHvad vil i give dette essay i karakter? Hvad er digital mobning? og hvordan starter mobning? Opstår mobning bare ud i den blå luft, eller starter det med andres opfattelse og indtryk, af en. At man f.eks skiller sig ud af mængden. Man følger ikke de andres smag af musik, tøj, drenge, og alkohol... -
Fransk Skriftlig fremstilling maj 2012
ForumindlægHej! Er der nogen, som kender overskriften/titlen til fransk fsa i 2012 maj? eller hvad den går ud på? Tak :) -
Dansk skriftlig fremstilling FSA - december
ForumindlægHer er den vedlagte prøve for december 2012.
