Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 9321 til 9340 af 95433
-
Fysik en Studiebog Side 32 Opgave 8 a. og 8 b.
Forumindlæga. Fra Skagen til den dansk-tyske grænse er der 340 km i luften. Hvor længe vil et jagerfly være om at flyve afstanden, hvis det flyver med 2.000km/h b. Hvor længe vil lyden være om at tilbagelægge den samme distance? -
Lektiehjælp/eksamenstræning i matematik og fysik tilbydes af erfaren, venlig og pædagogisk gymnasielærer
ForumindlægJeg har flere års erfaring med undervisning og eksamination. Vi afholder indledningsvis en time eller to, hvorefter vi opsætter et realistisk mål, som vi arbejder hen imod. Skriv til matema10k@gmail.com -
Medicin (HF-studerende)
ForumindlægHejsa :-) Jeg har et spørgsmål ift. studievalg. Hvordan er det lige det fungerer ift. studie på universitet, hvis man kommer fra en HF-udd. Jeg ved godt, at man ikke direkte kommer ind, men, at man først skal have nogle fag som suplering - men kan man så godt komme ind, hvis man udfylder adga... -
tilbydning af mat c og b lektier hjælp i hele uge 24
Forumindlæghej alle jer som vil fin pusse jeres mat lige før eksamen. Har overstået eksamen i matematik B, så tilbyder lektier hjælp i den uge der kommer nu til en ret fornuftig pris. Det vil forgå i Århus. mail mig på simon_morell@hotmail.com -
HJÆLP AT-Mennesket i forhold til naturen i fagene psykologi C og bioteknologi A
ForumindlægEr der nogen der har gode ide, med hensyn til hvad jeg kan skrive om i AT og overemnet er mennesket i forhold til naturen. Jeg tænket på den helende naturen, hvordan man kan bruge naturens helbredende kræfter? OSV. Hjælp til problemformuleringer -
Los cárteles de la droga en Mexico - skriftlig aflevering
ForumindlægEr der én der gerne vil rette min aflevering?!?!? Los cárteles de la droga en Mexico A. Traduce al español. Danés Willy sidder i fængslet i Ciudad Juárez. Han har slået en mand ihjel, og nu skal han tilbringe 15 år blandt hårde kriminelle. Hans lillesøster Lucy er ... -
Opgave doping(anabolske sterioder) idræt c og biologi a
ForumindlægHej. Jeg er igang med AT og skal aflevere meget snart, så ville hører om der var nogle der lå inde med noget omkring doping(anabolske sterioder) i AT-sammenhæng, sådan at jeg lige kunne få de sidste point i skabet? :) Hilsen Malene -
AT INNOVATION OPGAVE FORM Idræt C Bio B (FEDME)
Forumindlæghej alle sammen jeg skal fremlægge AT opgave opgave jeg sender min AT synopsis som jeg afleverede, beklager de mange grammatiske fejl til sidst skulle jeg bare aflevere den. Udover dette sender jeg det som jeg har tænkt mig at fremlægge med hensyn til fag og metoder. Håber i vil hjælpe mig til... -
Religion?
ForumindlægHej. Religion på gymnasie niveau, er det b eller c niveau? -
ang. adgangskrav til uddannelsessteder
ForumindlægHej. Jeg vil bare høre om man ved de fleste uddannelsessteder skal have mindst et el. andet i gennemsnit? Altså adgangskvotient. For hvad hvis man har lidt under 8 i gennemsnit? Er der ikke nogle steder hvor man ikke optager ansøgere på baggrund af eksamensgennemsnittet? Jeg skal til at gå i 3... -
EKSAMEN :O hjælp miig :'/
ForumindlægHej, jeg ville spørge om hvordan en fysik eksamen på B-niveau foregår? håber der vil være nogen der fortæller mig det -
Lige et spørgsmål !!!
ForumindlægEr der et krav om at man skal have afsluttet alle de naturvidenskabelig fag (kemi, fysik, biologi) på gymnasiet? For sagen er den, at jeg overvejer at flytte gymnasium og starte i 3.g efter sommerferien et andet sted. Jeg har afsluttet kemi på c og afslutter fysik i år på B, så mangler biolo... -
..
ForumindlægMå man bruge C-niveau fag til at kombinere med et A fag til SRP? -
Hjælp, mangler et godt emne til AT!
ForumindlægMit AT emne er Kommunikation Har brug for hjælp, til at vælge fag og sag A - Niveau: Historie, Dansk, Spansk, matematik B - Niveau: Religion, fysik, kemi, engelsk C- Niveau: Samfundsfag, Biologi, idræt, oldtid Håber i kan hjælpe -
hjælp ang. valg af fys vs bio på ku.
ForumindlægJa overskriften nævner næsten hele problemstillingen, jeg skal bruge hjælp til at beslutte mig om jeg vil læse fysik eller biologi nu til sommer på ku. Jeg finder begge fag interessante, på gym havde jeg dog ikke biologi på højere end c, hvorimod jeg havde fysik på a. Det er ikke fordi jeg er et... -
Der kastes en rød og en blå terning og øjentallene noteres. Gør rede for, at udfaldsrummet indeholder 36 udfald. Hændelsen A er A. summen af øjnene er 9. Skr...
ForumindlægDer kastes en rød og en bla° terning og øjentallene noteres. Gør rede for, at udfaldsrummet indeholder 36 udfald. Hændelsen A er A. summen af øjnene er 9. Skriv samtlige udfald i denne hændelse op. Hvad bliver sa° P(A)? Samme spørgsma°l for hændelserne de to terninger viser samme øjental de to... -
"Without the power to punish, which the state conferred upon the master, bondage could not have existed. By comparison, all other techniques of control ...
ForumindlægJEg forstår ikke denne her sætning nogen der kunne oversætte ? Og forklar mig betydning af sætning. Taak. -
Neutrinoer fra Solen - A15 i "opgaver i fysik A-niveau"
ForumindlægHej, jeg sidder med følgende opgave, hvor jeg er gået lidt i stå: Til et neutrinoeksperiment havde man i Gran Sasso-tunnelen i Italien anbragt en beholder, der indeholdt 30,3 ton af grundstoffet Galium. Neutrinoerne registreres ved reaktionen a) beregn antallet af galliumatomer i beholderen (har ... -
Har jeg samlet set bestået eller dumpet dansk? Jeg bestod årskaraktererne med 7 og 7, men til eksamen 00 i skrifltlig. Har jeg så ikke bestået faget alligevel?
ForumindlægHej Alle, For et par år siddn i I 3.g på STX fik jeg 7 i mundtlig dansk og 7 i skriftlig dansk til årskaraktererne. Desværre dumpede jeg den skriftligd Dansk A eksame med 00. Mit spørgsmål er derfor: jeg fik samlet set bestået dansk A , ikke sandf? For altså 7+7+0 = 14. 14/3= 4.66. Så altså høj... -
Eksam - solsystemet
ForumindlægHej :) jeg har trukket spørgsmålet "Du skal præsentere emnet Solsystemet" hvordan ville i gribe det an.. hvad med hvordan opstod solsystemet?? nogle der har et svar ville jeg blive rigtig glad.. har kigget lidt herinde, men sys ikke jeg kunne finde noget.. på for hånd tak
