Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 9361 til 9380 af 163700
-
Mat A, Kemi A og Fysik B
ForumindlægHej alle sammen.. Er der nogen, som har et rigtig godt forslag til et emne til studieretningsprojekt? Skal være Mat eller Kemi sammen med enten His, Dansk eller Fysik.. Jeg ved godt jeg har skrevet før, men er fuldstændig blank.. Hvis der er andre indlæg om det samme, må i gerne sende mig linke... -
Dansk A og Biologi A - Stress og depression
ForumindlægHejsa! Nogen der har nogle gode ting man kan fokuserer på?, Hvad kunne man diskuterer? -
Bestem a på andengradsligningen..
ForumindlægHej, har lidt problemer med den her opg. Bestem a så andengradsligningen 0=ax^2 + 4x - 5 ( har netop en løsning) Hvis den kun har en løsning må det jo betyde er d= 0 ? og så skal man vel gøre brug af formelen d= b^2- 4ac? Help! :) -
bestem tallet a
Forumindlæg"Om en funktion med regneforskrift f(x)= ax + sin(x) oplyses at f`(0)=7. Bestem Tallet a." Er der nogen der har et forslag til en løsning på opgaven, for jeg er helt blank. tak. -
Engelsk referat, STX hjælp!
ForumindlægHej alle sammen ;) Jeg skal aflevere en engelsk referat inden imorgen kl. 10. Jeg har skrevet den, og er usikker eftersom det er min første engelsk aflevering jeg laver også skal jeg have karakterblad. Jeg har læst den flere gange og syntes ikke selv at jeg kan finde nogle fejl. Den er kort, ... -
ax+y=a
Forumindlægjeg har problemer, med denne opgave:løs for enthvert a E R ligningssystemet.ax+y=a-x+ay=1bestem a således at x = y -
Hjæp til SOP - Afsætning A og Innovation A
ForumindlægHvordan vil I udføre denne analysespørgsmål? Jeg har svært ved at se, hvordan jeg skal skrive 8-10 sider om dette? Analyser den samfundsmæssig udvikling i forhold til LEGO og diskuter herudfra, hvordan LEGOs forretningsmodel har været påvirket af denne udvikling. Tak på forhånd. -
Grammatisk respons på engelsk stil
ForumindlægHey :) Jeg har en engelsk stil, som jeg gerne vil have lidt respons på mht. Grammatik og ordstilling :) En markering og type af de fejl jeg må have er godtaget, da jeg gerne vil rette dem selv :) Tak på forhånd Mvh Nina -
Engelsk skriftlig eksamen i folkeskolen
ForumindlægHej min lærer siger at der er en grænse på 450 ord for en engelsk stil fordi sensoren der retter den kan trække karakterer fra hvis den er for lang. Passer det? nogen lærere derude der kan svare på det? på forhånd tak -
Engelsk eksamen i morgen
ForumindlægHey har engelsk eksamen i morgen :) Og jeg ville hertil høre om der er nogle der har nogle gode notater om de litterære perioder, romeo og julie, speaches(gerne med retoriske virkemidler) og poetry med nogle begreber til hva man skal se efter i digte. :) På forhånd tak -
Engelsk disposition FSA
ForumindlægHej folkens Jeg skal i den kommen uges tid aflevere min engelsk disposition, men jeg ved ikke, hvad jeg skal med de to medier, jeg har valgt. Skal jeg fortælle om mine medier? Eller komme med noget grundlæggende indenfor det emne, jeg har valgt? -
Sonnergaard vs. engelsk?
ForumindlægHej.. jeg stå og skal ha valgt værker til min srp-rapport og vil meget gerne skrive om jan sonnergards Radiator! er der nogen der har gode forslag til nogle engelske NOVELLER som kan kobles med noveller fra radiator? -
HF Engelsk B Skriftlig
ForumindlægHejsa, har lige været til skriftlig engelsk B eksamen på HF, hvor jeg fik skrevet en 3,5 sider. Har lige fundet ud af at der var max antal ord begrænsning på 900 ord, hvilket jeg jo nok har overskrevet lidt. Trækker det meget ned?? :S -
ENGELSK OPG RETTELSE
Forumindlæghej derude er der nogle sødesjæle der er god til engelsk som lige kan rette en 2 siders opgave? det er min sidste opgave jeg skal aflevere min lære inden karaktergivning. jeg går i 3.g tak på forhånd:I -
5 a-fag
Forumindlæghej! Jeg ville bare høre om reglen med at gange sit snit med 1,03 for 5 a-fag også gælder, hvis man har afsluttet gym med 4 a-fag og derefter har suppleret et b-fag til et a-fag (i mit tilfælde matematik) -
# v a r i a n s
ForumindlægI en opgave får man oplyst følgende ting:\nObservartion: Hyppighed\n3 3\n5 7\n6 14 \n7 16\n9 6\n11 4\n\nJeg har fundet middeltallet- som er 6,76\n\nmen jeg er lidt i tvivl om hvilken formel jeg skal bruge t... -
engelsk muntlige disposition....... hjælp hjælp hjælp hjælp
ForumindlægHej alle sammen Jeg går i 9.klasse og skal snart til eksamen.. Jeg skal lave min engelsk muntlige disposition færdige til den 26.april... Jeg har emnet om rights. og under emne børns rettigheder. Jeg er meget bange for at jeg ikke kan nå at lave den færdige... Er der nogen kan hjælpe mig med ... -
Oversæt fra engelsk til dansk!
ForumindlægHej , Jeg har et digt jeg har svært ved at forstå, jeg ville høre, om der var nogle herinde, der ville være så venlige at oversætte det til dansk. Jeg skal nemlig oversætte det videre til moderne engelsk igen ..På forhånd tak.Inconstant man, that loued all he saw, And lusted after all, that he d... -
SRP - Hooliganisme (Samfundsfag & Engelsk)
ForumindlægHej Allesammen. Jeg har, som mange andre, lige fået udlveret min problemformulering til SRP. Som det fremgår i overskriften er mit område Hooliganisme og jeg skriver i fagene, Samfundsfag og Engelsk. Min opgaveformulering lyder således: - Undersøg - på baggrund af sociologiske teorier om det senm... -
Engelsk og Kommunikation kvote 2
ForumindlægJeg blev færdig med min studentereksamen i 2009. Jeg har i år fundet ud af at jeg rigtig rigtig gerne vil læse engelsk og kommunikation. Problemet er at snittet ligger på omkring de 7,6 og mit snit er 6,3. Jeg kan selvfølgelig gange mit snit med 1,08, men det er jo heller ikke nok til at komme in...
