Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 9361 til 9380 af 95433
-
For få problemstillinger?
ForumindlægJeg har 4 problemstillinger i dansk og 2 i fysik er det skidt? -
I en trekant ABC er a=6,7, A = 56° og B = 43°. a) Bestem c samt arealet af trekanten
ForumindlægI en trekant ABC er a=6,7, A = 56° og B = 43°. a) Bestem c samt arealet af trekanten Man skal bruge sinusrelationen, da vi skal finde siden c og vi allerede har tre oplysninger om trekanten: c=a/sin(A)*sin(C) Da kender både a og A bruger vi disse i ovenstående eksempel. Er det såd... -
Studireretning = SRO??
ForumindlægHey. Jeg er 3.g'er og har studiretningen: Mat A,fys B, kem B Er der nogen af jer, som ved om jeg kan vælge at skrive SRO i Kemi B (hovedefag), samt biologi c og evt historie som delfag?? -
Danskerne og Samfundet?
ForumindlægEr der nogen der har noter til denne bog "Danskerne og Samfundet" - Columbus`? -
sandsynlighed og poissonfordeling
ForumindlægHej, jeg vil spørge om er der nogen som kan hjælpe mig med min SRO. Øvelsen er "kast 20 terninger 50 gange" - hvor jeg skal notere hver gang jeg får en sekser. dette har jeg også gjort. men problemet er bare hvordan jeg skal inddrage poissonfordelingen. kan nogle hjælpe mig med det? -
Studievejleder bedes svare - eksamensbevis
ForumindlægKære studievejledere Har lige været oppe i matematik C-niveau mundtlig eksamen. Jeg ville bare vide om, hvis jeg ikke tager matematik på B-niveau i 3.G, altså afslutter det i 1.G, er det så kun eksamenskarakteren der kommer på mit eksamensbevis eller er det også årskarakteren? -
Studieretning? hjæælp!
ForumindlægHej,, Jeg har valgt naturvidenskab som min studie retning.. Biologi A Kemi A matematik B. Men jeg har lige fundet ud af at man ikke kan bruge biologi til noget som helst efter gym, vis man skal ind på uni, er det sandt? -
vindmøller
ForumindlægJeg skal have hjælp til at finde ud af hvor meget energi en vindmølle producer. Derefter skal jeg samligne med verdens samlede energiforbrug. Niveauet er grundforløb i nv-fysik, Gymnasie niveau. -
Useriøs i folkeskolen
ForumindlægJeg står nu her som 20-årig uden uddannelse. Jeg har til daglig et, uafaglært ekstremt kedeligt monotont arbejde. Dette har fået mig til at fortryde min mildest talt skandaløse arbejdsindsats i folkeskolen, og jeg vil derfor gerne i gang igen. Min umiddelbare idè var at starte på HF, men jeg tvi... -
De 3 fakulteter
ForumindlægHej Jeg er, som mange andre, igang med at lave min AT synopsis. Jeg skal bruge dansk og fysik. er der nogen der kan fortælle mig, eller give mig et link på hvad der "kendetegner" disse to fakulteter. Det er selvfølgelig Humaniore og naturvidenskab. Men Humaniore: Analyse, osv Naturviden... -
Årsprøve i kemi
ForumindlægJeg skal til årsprøve i kemi c-niveau pensum. En der har nogle gode notater liggende til bogen kemi2000 c-niveau? På forhånd tak -
STX
ForumindlægHej alle sammen :) jeg er ikke specielt god til matematik da jeg kun får 4 :/ jeg ville høre om jeg kunne klare B niveau på STX med kun 4 ? eller er det bedst med c niveau ? på forhånd tak :) -
High School i Australien
ForumindlægJeg har en nevø der er i gang med High School i Australien. Der er meningen, at han kun skal tag et år og så tilbage til Danmark. Han overvejer dog at afslutte High School og så komme hjem. Mit spørgsmål er så, hvordan vil det se ud... -
Danske studier vs. USA
ForumindlægHej Hvordan er det med studier og praktikker i udlandet. De niveauer vi har i Danmark er de sammenlignlige med USA. Eks. matematik på A, B eller C niveau. Hvis ikke hvad hedder de så -
psykologi
Forumindlæger pykologo nem i B nivea hvis jeg nu ikke tager det i c hvad skal man generelt var god til i psykologi -
Fys A
ForumindlægHeey SP. Jeg skal her nu snart til vælge A fag. De fag jeg har muligheden for at vælge imellem er: Engelsk A, Tysk A, Kemi A og Fysik A.. Men problemet ligger i at jeg ikke rigtig ved hvad det vil indebærer at have disse forskellige fag i dette niveau? Så vil høre jeres erfaring om disse fag,... -
Info om diverse emner
ForumindlægHej. Jeg har mulighed for at trække diverse emner til eksamen (som mit lodtrukne emne) Kan i skrive al jeres viden omhandlende disse emner; Potens/rod/vækst Potaguras Trigonometri (cosinus/sinus) (enhedscirklen) Rette linjer Grafer/kordinatsystemer Parabler/andengradsligninger Jeg har al... -
Hjælp til RStudio.
ForumindlægJeg skal udregne et 95% konfidensinterval for hannernes længde (se billede), men jeg er blevet i tvivl om hvordan jeg skal gøre. (Opgave a) Jeg har prøvet at indtaste oplysningerne som jeg tror de skal indtastest og har fået følgende resultater, men jeg er som sagt i tvivl da jeg ikke er stærk i... -
Hvad betyder [ ]?
ForumindlægHej Jeg er i gang med at læse mine noter til fysik/kemi noter. Der er et spørgsmål, jeg ikke kan huske hvad svaret er. Spørgsmålet er: Hvad betyder [H+] og [OH-]? Tak på forhånd -
Vejledning til Gsk suppleringskurser.
ForumindlægHej alle sammen. Jeg blev student her sidste år musisk, sproglig. Skal nu efter lidt arbejde,højskole og værnepligt igang igen. Mit mål er at starte Nat Bas på Ruc som biolog. Mit problem er så, at jeg mangler Mat A, Fys B og kemi B. Mat har jeg på B og fysik på C. Har fundet ud af at j...
