Søgning på: historie noter hf. Resultater: 9381 til 9400 af 33009
-
Onenote
ForumindlægHej Nogle er jer der bruger onenote til at tage noter på ?? HVis ja, hvad gør i for at læse/se noterne på jeres mobil/iphone?? -
Analyse af Natmandens søn
ForumindlægHJÆLP! HAR GLEMT AT NOTERE HVIS DER ER NOGEN DER NOTERET PERSONER MILJØ OSV. MÅ I MEGET GERNE SKRIVE! -
Årsrapportens enkelte elementer
Forumindlæger der nogen herinde som har noter til kapitel 12 i iø bogen niveau b på systime :) `? eller som har noter til årsrapport for selskaber -
Onenote program til Macbook
ForumindlægFindes der et godt program til noter til Mac? Nogle forslag? Ved One Note findes ikke til MAC, det en skam. Mvh -
Hjælp til pensionsloven!!
ForumindlægHej. Jeg ville høre om noget af jer har gode noter omkring pensionsloven? Mangler nemlig en masse noter til pensionsloven.. -
HJÆLP!! DEMETERHYMNEN
ForumindlægHEJ Jeg skal op til old eksamen i morgen men mangler dog at skrive noter til demeterhymnen. Jeg er ret lost lige nu, er der nogen der har noter til det? DET HASTER! TAK PÅ FORHÅND -
Hjælp til at rette engelske sætninger.
ForumindlægHej :) Jeg er meget i tvivl om mine sætninger er rigtige, så håber i en ville være sød og hjælpe mig med at rette sætningerne. :) Firmaet har i dag modtaget en større ordre. The company has today received a major order. Aldrig har de modtaget så stor en ordre. Never have they receive... -
Tyske digte...?
ForumindlægHej derude!Er der nogle af jer som har nogle gode noter til tyske digte, såsom ”Willkommen und Abschied” skrevet af digteren ”Goethe”??? og evt. noter til andre af hans digte…?Hvis ja så please læg dem ud på siden:-)På forhånd takMvhKasper -
Hjælp til Dannelsesrejse
ForumindlægJeg har valgt at skrive om dannelsesrejser i fagene Dansk A og Historie A. Jeg vil tage udgangspunkt i H.C. Andersens bog " en digters bazar". Jeg er dog lidt på bar bund til hvordan jeg skal få den historiske del med ind i det, nogle der har nogle forslag til litteratur jeg kunne bruge... -
Erfaring med AT-eksamen? Den bedste forberedelse?
ForumindlægHej, Jeg er meget forvirret mht. AT-eksamen i forhold til hvad der lægges vægt på osv., når jeg hører fra kammerater, der har været oppe, og det gør mig videre forvirret, når jeg skal til at læse op. Nogle siger, at det er 50/50 med det faglige og metoder, andre siger, at det er metoderne, der læ... -
Oplysningstiden!!!!
ForumindlægHej jeg er i gang med dansk-historie og mit emne er: Oprøret mod autoriteterne i oplysningstiden. (Vinklet filosofisk) Problemformuleringen er indtil videre: Hvordan var datidens samfund i forhold til det bestående samfund? Hvad bestod de nye tanker om autoriteterne af? Hvad er oprøret imod og ... -
En oversættelse
ForumindlægEr der en vil hjælpe med at finde fejl i oversættelsen? ^^ Bob bliver inviteret på middag hos Nikita og Marco. Bob kan godt lide maden. Han siger den er fantatisk. Efter middagen vil Marco vide noget om Nikitas barndom. Nikita ved godt, at Bob ikke ved noget om hendes barndom og bliver sur på Mar... -
Middelalderen
ForumindlægHey :- )Jeg sidder og har historie eksamen i morgen, men der er noget jeg har svært ved.Jeg har brug for en form for tidslinje. Hvem sad på magten i vestromerske rige, efter delingen af romerriget fandt sted?Dertil, så ved jeg germannerne hærgede vestromerske rige og fik magten. Hvem blev så kejs... -
hjælp til augustoprøret
ForumindlægHej jeg skal i gang med DHO opgave, og har valgt at skrive i faget historie. Mit emne er augustoprøret. Har ikke så lang tid, så er lidt under pres, med hensyn til at finde en god kilde. Jeg skal skrive en problemformulering, ud fra en kilde hvor jeg kan finde svarene i kilden jeg vælger. Nog... -
SRP HJÆLP - kildekritik af "Twelve Years a Slave"
ForumindlægHej derude :) Jeg er i gang med at skrive SRP om filmen og beretningen "Twelve Years a Slave". Jeg sidder dog lidt fast i min historie analyse, da jeg skal sammenligne filmen med udvalgte dele af bogen fra 1853, hvor jeg herunder skal lave kildekritik. Har præsenteret bogen kildekritis... -
Hvad kan man ellers komme ind på? :)
ForumindlægHej allesammen! Vi skal vælge et "Bundesland" i klassen, og fremlægge om det. Jeg har så valgt Brandenburg, og opgaven er netop at prøve at reklamere for sit Bundesland. Derfor er det jo oplagt at man kommer ind på ting som: Serværdigheder, kultur, klima.. Men hvad ellers? Hvad ... -
Valg af emne - srp
ForumindlægHejsa Jeg har egentlig valgt mine SRP fag i Historie og Samfundsfag. Dog vil jeg meget gerne skrive omkring noget IP-teori, her især konsturktivisme og sikkerhedsliggørelse, hvor jeg tydeligt forbinder de to førnævnte fag. Mit problem er jeg helst ikke vil arbejde med Ukraine-krigen, eller noget... -
HJÆLP MIG, please!!!!
ForumindlægJeg er lige startet på gymnaiset i en hf klasse.. jeg ved ikke om det er godt for mig at gå på hf eller hhx, fordi jeg er ikke god til de naturvidenskabelig fag og hellere ikke matematik. På hf skal jeg op i mat og nf = bio, geo og kemo det første år, hvis jeg ikke består, går jeg ikke videre t... -
ulighed
ForumindlægVi har fået en opgave, om uligheder og ligninger,er der nogle som har en ulighed ligende, eller et forslag til en, vi må ikk bruge dem fra vores bøger på HF, skal selv lave alt.. hjælp -
gå en eksamen om??
Forumindlæghejsahvordan foregår dette. (jeg går på Hf, hvis det betyder noget). jeg har fået af vide at man kun kan gå om, hvis man dumper!!. når man så går om, er det så det samme opgivede pensum??
