Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 9401 til 9420 af 65692
-
folkeskole matematik
Forumindlæghjæælp:) -
matematik pyramide
Forumindlægopgaven lyder sådan: Cestius pyramiden i rom er bygget omkring år 18 f. Kr. Hvor mange år er det siden, at Cestius pyramide blev bygget ? jeg håber at nogle kan hjælpe mig. -
FSA matematik
ForumindlægHej :) Jeg kan virkelig ikke finde ud af opgave 4.4 og 4.5, så jeg håber på at der er nogen, der kan hjælpe mig. Jeg ved ikke, hvordan jeg skal løse eller formulere mig i 4.4. I 4.5 har jeg prøvet mig frem, og jeg er kommet frem til 250.000 medlemmer, men det stemmer ikke overens med min venind... -
Matematik hjælp, tak :D
ForumindlægHej allesammen... Hvordan finder man frevensen af en hyppigheds tabel? Tak på forhånd -
HJLÆP med matematik
ForumindlægHej, jeg har fået følgende opgave og kunne godt bruge lidt hjælp! Tak på forhånd -
Matematik hjælp! Det haster!!! Ridning
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp med min problemregning, det haster!!! -
matematik procent
Forumindlægjeg har brug for hjælp til at løse denne opgave. 25% af et beløb er 200 kr. hele beløbet er? -
problemregning matematik
ForumindlægJeg har brug for hjælp i 1 opgave i problemregning:) En mursten er 5,4 cm høj. Et lag mursten med en fuge under kaldes stifte. Tre stifter måler 20 cm i højden. Hvor høj er en vandret fuge? -
HJÆLP Fsa10 matematik
ForumindlægHej jeg har en opgave der hedder Samsø kommunes undervisningsudgifter er 211% højere end Viborgs, passer dette? Samsø udgifter er 131275 Viborg: 62254 Tak på forhånd -
Mundtlig matematik!!
ForumindlægHJÆÆÆLP! har brug for hjælp til disse spørgsmål: Trigonometri - Fortæl om ensvinklede trekanter. Bevis formlen for sinus i en retvinklet trekant. Variabelsammenhænge - Bevis formlen for at finde en eksponentiel sammenhæng gennem to punkter Variabelsammenhænge - Bevis formlen for at finde en pote... -
Matematik hjælp hurtigt1!!
ForumindlægHejsa har vikeligt brug for hjælp til denne opgave? Nogen der ved hvordan den løses??ved ikke helt om jeg skal faktorisere eller finde diskriminanten? Det ville være en kæmpe hjælp!!! -
matematik b
ForumindlægHvordan bestemer man tallene a,b og c ved regression?? -
matematik - procent
Forumindlæghvor mange procent er bonbon-land blevet størrere? fil vedhæftet -
Matematik opgave hjælp
ForumindlægJeg har fået opgaven På figur 1 ses et pop-up-telt med en parabelformet målramme. På figur 2 ses en model af målrammen, der er lagt ind i et koordinatsystem. Enheden på begge akser er cm. I modellen beskrives målrammen ved funktion F(x)= -0,03x^2+3,6x, hvor 0 X 120 Tegn grafen for f Jeg... -
Problemløsning Matematik
Forumindlæg13 - 3 * 4 + 3 er det ikke 5? -
MAtematik A
ForumindlægEt sundhedsmagasin ønsker at undersøge, om store doser vitamintilskud forbedrer sundhedstilstanden. Bladet anmoder de af læserne, som gennem lægnere tid har taget store doser vitamintilskud om at skrive ind og fortælle om positive og negative erfaringer med dette. 2754 læsere skrev ind. 93% fortæ... -
Hvordan foregår eksamen? HJÆLP !
ForumindlægHej Skal til eksamen i KOM IT A. Til det har vi lavet en prøvemappe med en del af de ting vi har lavet i løbet af årene. Vores lærer sagde dog til spørgetimen som vi har haft, at vi ikke skal sige mere om prøvemappen, fordi at både lærer og sencor har læst prøvemappen inden man kommer ind. Så hv... -
Matematik spørgsmål
ForumindlægJeg har nogle matematik spørgsmål, som jeg ikke kan finde ud af :-) Jeg skal regne dem uden lommeregner.. Appelsiner, 4 kr. pr. styk - skriv en regneforskrift for prisen som funktion af antallet af appelsiner, f(x) = ??? En bil kører 23 km på 15 min, gennemsnitsfarten er 92 km/t. Skriv en r... -
Eksamen Fredag
ForumindlægHej alle.Det ser ud til, at være et forum som er ret behjælpeligt. Jeg står og skal til eksamen på fredag i mundtlig engelsk og kunne i den anledning godt tænke mig, at høre hvordan man starter samtalen og hvordan og hvorledes det hele foregår. Endeligt ønskes også tips og tricks.til slut :-) vil... -
Spørgsmål om hf eksamen
ForumindlægHej!!!! Er der nogen som går eller har gået på hf. Jeg har spørgsmål om eksamen i hf. Jeg ved, at der er to faggrupper (den naturvidenskabelige og kultur- og samfundsfaglige grupperne). I hver gruppe er der 3 fag, men i eksamen skal man så op i 3 eksamener eller 1, hvor de 3 fag indgår. Altså fx ...
