Programmering

Hvordan foregår eksamen? HJÆLP !

13. juni 2014 af AlexKlug (Slettet)

Hej

Skal til eksamen i KOM IT A. Til det har vi lavet en prøvemappe med en del af de ting vi har lavet i løbet af årene. Vores lærer sagde dog til spørgetimen som vi har haft, at vi ikke skal sige mere om prøvemappen, fordi at både lærer og sencor har læst prøvemappen inden man kommer ind. Så hvad er det man skal fremlægge til den eksamen?

Vi SKAL lave en præsentation .. men vi er en hel klasse der ikke ved hvad det er vi så skal fremlægge ..

Vores lærer har dog før spørgetimen lagt et powerpoint ud, hvor der står at vi skal fremlægge vores prøvemappe til eksamen .. så vi er allesammen godt og grundigt forvirret!

Håber virkelig der er nogen som kan hjælpe !


Brugbart svar (0)

Svar #1
14. juni 2014 af MaibritG

Svaret findes i fagets læreplaner/HTX-bekendtgørelsen, som jeres underviser burde have gennemgået med jer. Den kan findes her: https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=152550#Bil19

 

Jeg ville gerne have citeret det osv. og lagt et brugbart link ud, men jeg tror at Studieportalen har problemer med deres skrivefelt. Det fungerer i hvert fald ikke optimalt hos mig. Eksempelvis kan jeg ikke lave afsnit, så derfor kommer det i et langt afsnit.
- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Skriv et svar til: Hvordan foregår eksamen? HJÆLP !

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.