Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 9461 til 9480 af 14598
-
Parabler, ligninger - 2. 3. og 4. grads
Forumindlæghej er der en der vil være rigtig sød at hjælpe mig med disse opgaver... 1) (2x^3+3x^2+1):(x^2+2x-1)2) (x^4-1):(x-1)3) (2x^3+x^2-7x+2):(x-3)4) (x^5+x^3+x):(x+1)og Bestem mængden af de reelle tal a, for hvilken uligheden... ax^2+2x-1 (er størrer end) 0.. ikke har løsninger...Det ville virkelig red... -
rettelse af grammatik....
Forumindlæghejsa...håber at i lige gider at rette mine sætninger om kongruens...:1) weall know how to spell the word beautiful.2)Many girls are not interested in soccer.3) My old mother still lives in vejle.4) He doesn't know which answer is correct.5) you don't know what you are talking about.6) I ... -
Analyse af et billed
ForumindlægHej! Jeg skal analysere dette billed. Også har jeg fået spørgsmålet: Hvad er belyst! - hvorfor lige netop dette? Lys kan udtrykke håb- liv - glæde - åbenhed - optimisme...Skygge kan udtrykke håbløshed - sygdom - død - sorg... Altså jeg synes at lyset falder på pool bordet (Er det dét det hedde... -
salg af finansøkonom bøger
ForumindlægJeg har et komplet sæt bøger til salg fra finansøkonomuddannelsen Grundlæggende Finans 1.Udgave Mikroøkonomi, Henrik Grell, 2. Udgave Makroøkonomi, Henrik Grell, 3. Udgave Driftsøkonomi, Søren Holm-Rasmussen, 2. Udgave Samt finansrådets bogpakke: - Investering - Finansjura Bank-Realk... -
AT ??
ForumindlægHej alle. Jeg har trukket en problemformulering for første gang i mit liv, som jeg skal skrive synopsis over. Jeg ville derfor høre om der er nogen venlige sjæle herinde som måske kunne give mig lidt inspiration, information, og evt. lige kigge på min problemformulering (som jeg skal lave synopsi... -
Titanic - SRP
ForumindlægHej alle, jeg håber på at kunne få noget hjælp til at finde gode materialer omkring Titanic. Lige nu søger jeg vidt og bredt, alt fra hvordan det er bygget, til historier fra dem som overlevede, ulykken, folk som har studeret ulykken efterfølgende for at finde svar på om det kunne have været undg... -
Synopsis af 'Vi ændrer os ikke så meget'
ForumindlægHej, jeg skal lave en synopsis over teksten 'vi ændrer os ikke så meget' http://www.hfflex.dk/psykologib/materialer/modul3/opgave1.pdf (hvis I ikke kan se det handler den om at vores personlighed ikke ændrer sig i løbet af vores liv.) Jeg kan ikke regne ud hvad jeg kan bruge som problemf... -
Lille oversættelse!
ForumindlægJeg er simpelthen på herrens mark, med dette stykke af en oversættelse ! Er der nogen som vil være sød og oversætte det? Ville være kanon!\n\nHørespillet ”Bilanz” er skrevet af den tyske forfatter Heinrich Böll; den udgave vi benytter er en MMMMM Reclam tekst.\n I stykket optræder der fem pers... -
oversættelse af 8 linier
ForumindlægHej..! Ville høre om der er nogen der evt vil hjælpe mig med dennne oversættelse.. Eller bare noget af den, det ville være dejligt..\n\nOktober 1989 var et dårligt tidspunkt at gå i koma, men netop det sker for Alex' mor - en overbevist socialist af den gamle skole. Da hun vågner af komaen 8 ... -
Terminsprøve, god nok?
ForumindlægHej har lieg været til terminsprøve i tysk, men blev meget i tvivl om min oversættelse. nogen som måske kan sige om det er helt hen i vejret eller nogenlunde:) Fortælleren i den følgende tekst er den 30-årige Ina M. Hendes liv har slet ikke udviklet sig sådan, som hun havde forventet, da hun var ... -
Tv programmer går til det ekstreme
ForumindlægJade Goody ( http://www.youtube.com/watch?v=FGLjP9Tfvp8 ) Hvad synes i om hendes liv? Jeg ville gerne finde ud af hvad I synes om at hun får at vide at hun har kræft mens hun er i Big Brother, og at hun har ladet sin behandling/kæmp mod kræften blive filmet. synes I at det er OK at tv programmer ... -
Novelle eller hvilken genre?
ForumindlægHej, hvis en tekst handler om nogle hændelser og erfaringer. Hvor man samtidig kommer ind på hvad man har lært ud fra erfaringerne, hvad er så genren? Skrivestilen er novelle agtig. Et citat fra teksten: "Man har brug for en til at holde fast i en, så man ikke opgiver sig selv. Man føl... -
hjælp nu...
Forumindlæg#0 ja jeg står nu her, og er en af de mange uheldige, som har mistet mit arbejde, pga denne krise, jeg mangler nu hjælp til hvordan jeg skrive en ansøgning, har skrevet nogen i mit liv, men de må ikke være for gode siden jeg aldrig for respons på dem, så ligger nogen inde med nogen gode eksempl... -
Farmeaut eller Biokemi?
ForumindlægHey! Nu nærmer dagen sig snart, hvor hele landets 3.g'ere skal træffe et vigtigt et valg i livet. Jeg har selv læst om en del uddannelser, og er derved kommet frem til arbejde indenfor biokemi/lægemidler. Jeg har hørt mig frem til at jeg kan tage en bachelor i Biokemi, hvorefter jeg k... -
HVordan gøre man lige det??
ForumindlægJeg sidder med en roman der skal analyseres og af selve handlingen fremgår det utrolig tydeligt hvad forfatterens holdning til det omtalte emne i bogen er og det kan jeg begrunde med hans måde at skildre forholdet mellem to personer på og hvordan den omtalte konflikt ødelægger deres liv... Med an... -
Europæisk integration
ForumindlægSidder og har fået til opgave at lave en fremlæggelse om Europæisk integration i historie. Jeg har faktisk rimelig lost, jeg har forsøgt at søge på nette og på biblioteket, men har lidt svært ved at finde ud af hvordan jeg skal gribe emnet an. Hvis der er nogle der har en god ide ville det bare v... -
Kaffemaskiner
ForumindlægVi har en fysikrapport for, der handler om nyttevirkning og tilført/afgivet energi.Deriblandt er der en opgave med en kaffemaskine.Opgaven lyder sådan:- Forklar principperne i en kaffemaskine - fx hvorledes vandet opvarmes, og hvordan vandet kan løbe rundt i rørerne.- Angiv hvor der er et energit... -
Korrekt oversættelse? Meget kort...
ForumindlægKan man sige dette? evt. fejl?Danske version: Dette er døren der leder os til livet efter dødenOversættelse:Diese ist die Tür die uns zu das Leben nach dem Tod leiten.Jeg er i tvivl om en dør kan "lede" på tysk, altså jeg ved at fx en sti kan.. men kan en dør? :)Mvh Maria -
Pyramide opstilling
ForumindlægJeg er ved at lave en pyramide opstilling med billeder af forskellige diktatore, der skal vise hvem der har flest menneskeliv på kontoen.Den skal bruges til at sætte Stalin i forhold til andre, og vise hvor mange menneskers liv han var skyld sammenlignt med andre diktatore.Mit eget bud: ... -
Billedkunst
ForumindlægHej. JEg skal lave et projekt i billedkunst og kunne godt bruge noget gode ideer til inspiration. projektet lyder:* Alt på et bræt, hvad er alt for dig? og hvordan vil du behandle emnet helt frit, husk vi har ydringsfrihed.* Korset. Lav et kors, hvordan og hvilke materialer er helt frit.Er...
