Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 9561 til 9580 af 95433
-
Hamlet
ForumindlægNogle der har nogle gode noter til hamlet på engelsk a-niveau? -
Hjælp! Hvordan foregår en mundtlig matematik eksame??????
ForumindlægHvordan Skal Jeg vise mine Beviser samt det Jeg ville sige? hvad skal jeg gøre inde i fremlæggelses lokalet??? -
regler for at tage et fag om
Forumindlægjeg er i tvivl om jeg kan tage min engelsk på b niveau om. jeg har en hel hf eksamen. her har jeg engelsk på c niveau fra 2006. Dog har jeg en engelsk på b niveau fra 1996. kan jeg er ikke tilfreds med karakteren og jeg ska bruge b niveau for at komme ind på medicin studiet. jeg ta' den eksam... -
Kan man blive læge, hvis man tager dette?
ForumindlægHejsa! Bare hurtigt spørgsmål.. Hvis jeg tager studieretningen Matematik og Geografi på gymnasiet, er der stadig chance for, at jeg kan blive læge? Eller skal det være Matematik,Fysik,Kemi? Hvis jeg vil være læge, er der chance for at blive det med disse karakter i folkeskolen? Ma... -
Supplering
ForumindlægHej, er det nogle der ved, om man kan supplere følgende: MAT A på sommerkursus Fysik B på et efterårskursus Kemi 0-B på et forårskursus ? Tak på forhånd :) -
Hvordan er eksamen teksterne i religion C set i forhold til Friedrich Nietzsche tekst; Jenseits von Gut und Bóse
ForumindlægHvordan er eksamen teksterne i religion C set i forhold til Nietzsches Hinsides godt og ondt?. Jeg synes teksten er lidt svær at læse, og forstå samtidig. Jeg har rimelig svært ved at lave en rimelig analyse på 24 minutter. Gode råd og overblik relatede materiale tages gerne imod med ky... -
Matematik i gmasiet
ForumindlægHej alle samen :-) Jeg skal på gymnasiet næste år, og vil gerne spørge nogle af jer der går i gymnasiet, om hvordan niveauet er, i forhold til folkeskolen?? Bliver det meget sværere, eller? Jeg taler om matematik på C niveau :-) -
karakter?
ForumindlægHvad er det for noget med de karaktere som er givet her inde... fx. 9\\a for en eksamensstil (gymnasie)... men kun 9\\c for en 1.g opgave... det er da også på a niveau... -
Hjælp til uddannelsesvalg
ForumindlægHej alle sammen!!!! Jeg har brug for jeres mening til min uddannelsesvalg. Jeg går i 10. klasse nu, og til næste år vil jeg meget gerne på gymnasiet. Da jeg er bagud med 2 år, så har jeg overvejet at tage hf, fordi det er kort, men min vejleder og mange andre siger, at det bliver svært og meget h... -
Big-Bang modellen og de fire søjler
ForumindlægHej. Er der nogen, der kan forklare Big-Bang fysikken, urstoffets sammensætning og baggrundsstrålingen? -
kan man få 2 eller 3 karakter i det samme fag?
Forumindlægom jeg f. eks. læser matematik på C, B og A niveau, vil så alle tre karakter stå med i mit eksamensbevis, eller er det kun karakteret i det højeste niveau der tæller? (læser enkelt fag på hf med håbet om en fuld hf) taknemmelig for svar -
Årsprøve i matematik, hvordan fungerer det?
ForumindlægHej :) Er der nogle, der ved, hvordan årsprøven i matematik på A-niveau foregår? -
Medicin på AU 2008
ForumindlægHej alle... nu er jeg snart færdig med eksamen og hvad skal man så bagefter? Jeg har endelig langt om længe fundet ud af at jeg gerne vil læse medicin, men da gennemsnittet er ret højt er det ikke sikkert jeg kan komme ind. på AU var snittet 9,6 sidste år. Jeg slutter selv af med at snit på ca.... -
STX eller IB?
ForumindlægHejsa Det er sådan at jeg står i et dilemma mellem STX og IB. Jeg ser allerhelst at jeg kommer på IB linjen, da jeg i fremtiden gerne vil studere i udlandet. Jeg interesserer mig også meget for det engelske. Hvilket fagligt niveau bør man ligge på, før man starter på IB? Der er jo som sagt et hø... -
Skal man have bio på STX
ForumindlægHej skal man have biologi på STX, eller er det et valgfag? -
Eksamen
Forumindlæghalløj. Er der nogen, der kan fortælle mig, hvordan fysikeksamen foregår? VH. ELWIS -
faktorisering af andengradspolynomie
ForumindlægHvad menes der med at gøre rede for faktorisering af andengradspolynomiet f(x) = ax2+bx+c ? Skal jeg forklare hvad a, b og c er? -
Sort studenterhue
ForumindlægHejsa... Ville lige høre, hvornår man får sort studenterhue? Ved godt, at alle kan bestille den osv. men der er jo tradition for noget med 3 fag på højt niveau? Vil i denne sammenhæng høre, om man (efter traditionen) plejer at være ligeglad med, hvilke A-niveau fag det er? Har selv 3 valgfrie fa... -
Karakter i 10kl. - Gymnasiet
ForumindlægEr det i et acceptabelt niveau for at komme på STX? - Efter jeres mening :) Dansk skriftligt: 4 Dansk mundtligt: 7 Matematik skriftligt: 7 Matematik mundtligt: 7 Fysik: 7 Engelsk mundtligt: 7 Engelsk skriftligt: 4 - Gennemsnit: 6,14 -
Hvilke af disse linjer passer mest til en ingeniøruddanelse???
ForumindlægHvilke af disse linjer passer mest til en ingeniøruddanelse??? Følgende linjer: Kommunikationstekniske studieretninger: Kommunikation/it A - Engelsk A Naturvidenskabelige studieretninger: Fysik A - Matematik A Naturvidenskabelige studieretninger: Kemi A - Matematik A Naturvidenskabelige stud...
