Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 9701 til 9720 af 14598
-
oversætte dansk til engelsk
ForumindlægHej håber I vil oversætte det her for mig fra dansk-engelsk? Gennem historien har der altid været mennesker, som ikke har været i stand til at skaffe sig helt grundlæggende ting som mad, tøj og bolig. De betegnes som fattige. Nogle er fattige i en periode, mens andre er det hele livet. I dag lev... -
Et juridisk spørgsmål omkring lovenes gyldighed
ForumindlægSidder atter igen og læser på livet løs, men er lige stødt på en lille forhindring som forvirre mig lidt.. Det fremgår ikke af Grundloven, om lovens bekendtgørelse har nogen retlig betydning. Det er ikke klarlagt, om en lov eller en bindende administrativ forskrift, en bekendtgørelse, kan have re... -
Hjælp til rettelse af tysk oversættelse af digt.
ForumindlægHej. Har et digt for til imorgen. Har oversat det til dette. Hvis der en der vil gå det igennem for fejl ville det være perfekt!? Nyd livet om sommeren Friheden ved at gå i det fri. Bare nyde naturen. Nyd det at kunne dufte blomsterne, der samtidig med at dufte også udstråler glæde. Gå en tur i s... -
Dansk Eventyr - AFLEVERING IMORN
ForumindlægJeg skal skrive et eventyr og er gået i stå, det skal fylde en halv anden side eller en side, og indtil videre har jeg skrevet følg: Der var engang en mand, som hed John. Han sad i kørestol, og var en del af militæret. Hans liv var det samme kedelige liv hver dag. Men en dag blev det hele forandr... -
KEYNES OG FRIEDMAN I DAG
ForumindlægJeg sidder og skal til AT-eksamen om et par dage. Under det gode liv har jeg skrevet om Keynes og Friedmans teorier omkring en god økonomi. Som ekstra havde jeg tænk på at perspektivere til i dag (Danmark eller USA). Jeg har kun samfundsfag på C-niveau, så jeg er ikke mester i samfundsfag og... -
Leonardo Da Vince, Diskuterende og analyserende spørgsmål?
ForumindlægGoddag, Jeg er igang med min Dansk/historie opgave i 2.g, hvor jeg har valgt Historie som min opgaves retning. Jeg står desværre med en smule tvivl og uvidenhed, da jeg er begyndt ret sent på min problemformulering/problemstilling, derfor håbede jeg på, at nogen personer kunne stå mig til bidrag... -
For gammel til at sadle om?
ForumindlægJeg er en 30-årig folkeskolelærer, der gerne vil starte forfra på et universitetsstudie - gerne jura. Jeg har adskillige venner, der siger, det er en god idé, men en enkelt har påpeget, at jeg er for gammel som færdiguddannet (36 år) til, at nogen vil have mig. Det er selvfølgelig vigtigt at ... -
9: Dansk still hjælp
ForumindlægHej. Jeg er er/Skal i gang med dansk still, derfor tænkte jeg på om nogen kunne hjælpe, da dansk ikke er min stærkeste side. Jeg skal skrive en fordybelses artikel om noget jeg særligt har interesse for samt angive hvor artiklen skal bringes. Jeg har valgt, at skrive en fordybelses opgave om live... -
Konklusion
ForumindlægHej. Jeg har lavet projekt uge i denne uge, mangler kun lige at lave en konklusion. Mit emne er "Overgangen fra barndom til ungdom" Jeg ved godt at man skal svare på sin problem stilling. Min problem stilling er: Hvad er en teenager? Hvordan er udviklingen fra barn til teenager? H... -
hjælp haster
Forumindlægdet skal stå i nutid Regnen (lagde) byggen ned, så Frank (kunne) ikke bruge sin selvbinder, men (måtte) hente sin le frem, da maltbyggen (skulle) høstes. Det er hårdt arbejde og (viste) en alt andet end idyllisk side af det simple liv på Kastanjegården. Der (lå) mange timers slid og sl... -
Oversættelse af 2 sætninger
ForumindlægAllerede som ung pige måtte hun opgive at leve et normalt liv og i stedet blive dronning og endog kejserinde. Hendes mand, Prins Albert, som hun giftede sig med i 1840, gav hende megen støtte i hendes vanskelige arbejde. I am coming to terms with these sentences, because I cannot gain access to a... -
hvilken rolle har staten
ForumindlægHej :) når man siger en ideologi er politiske ideer til hvordan samfundet bør være er det så kun problemerne i samfundet som f.eks. ulighed, rettigheder osv. eller er det også de ting der bliver fortaget som f.eks. at bygge broer, skoler osv. ? hvis ja indenfor ideologien liberalisme hvem beta... -
Camus
ForumindlægJeg er lige begyndt at læse om camus og hans filosofi om at tilværelsen er absurd. Men for at forstå meningen med hans filosofi, forsøger at jeg finde frem til hvilke situationer/adfærd i livet, som kan være absurd? Jeg håber meget på at der er nogle som virkelig har styr på Camus og Sartre ... -
Hjælp til præcis oversættelse af få engelske sætninger
ForumindlægHvordan siger man disse sætninger på engelsk?? Har prøvet med ordbog osv. men det har ikke gjort mig klogere. Skal aflevere min stil i aften kl. 00.00 så håber at nogen vil hjælpe mig med disse sætninger: Han blev fanget af skuespillet. Han var oprigtig interesseret i svaret. Hans facade er nede... -
hjælp til at oversætte
ForumindlægOm 10 år ønsker jeg at have et liv som er i over klassen fordi, min familie er middelklassen og selv om det ikke er dårligt så vil jeg gerne en rank højre fordi, jeg føler en trang til at jeg skal have et økonomisk overskud. Jeg føler at når man har penge i overskud er der ikke så meget pres ford... -
Hvad betyder det?
ForumindlægHvad betyder teksten nedenunder? Meget gerne hver sætning fra trin til trin. Det skal bruges til en fremlæggelse. Gerne at det kan forståes til en 14-årig dreng. Ungdomskulturernes opståen "Det opstår først, når ”ungdommen” kommer til at betegne en bestemt epoke af livet med sær... -
Essay om betydning, hjælp!
ForumindlægHej :-) Jeg synes at essay er en meget svær genre. Jeg har skrevet dette essay og ønsker lidt respons på det. Hvad kan gøres bedre og er der nogle genretræk jeg ikke har fået med? Her er opgavebeskrivelsen vi fik: ”Hvorfor lader alle så som om, alt det der ikke er vigtigt, er meget vigt... -
analyse af anvendelsen af matematik
Forumindlægjeg sidder lige for øjeblikket i en meget mørk periode af mit liv, nemlig SRP-tiden. jeg har valgt emnet matematik i renæssancen, og har indtil videre haft rimelig godt styr på det indtil jeg faldt over problemstilling #2 som lyder som følgende: dernæst en analyse af anvendelsen af matematiske o... -
Hjælp til animationer.
ForumindlægHej alle! Jeg er en af de mange millioner (overdrivelse fremmer forståelse, ikke?) der er i gang med SRP'en. Jeg skal argumentere for, om følgende model er realistisk. Der er så bare det problem, at jeg ikke helt forstår modellen. Jeg forstår ikke, hvorfor de fire animationer ser forskellige ... -
hjælp til projektopgave
Forumindlæghej. - jeg har brug for hjælp til mit projektopgave nu da mig og min makker har ændret emne. Før var vores emne sundhedsforskel imellem USA & Danmark. vores overordnet emne er : Et godt liv. Og nu har vi valgt emne kræft. tænkte på om nogle af jer kunne hjælpe med at finde nogle hjemmes...
