Søgning på: tysk notater. Resultater: 9801 til 9820 af 18469
-
HASTER!! energi eksperimenter...
ForumindlægHej jeg skal op i fysik og kemi i morgen og finder pludselig ud af at min lærer ikke har givet os nogle eksperimenter der kan udføres i en eksamensituation (afgangsprøve) går i niende klasse håber nogle kan hjælpe!! Kh miig :) -
Eksamen fysik
ForumindlægHej. Skal op i fysik i næste uge. Hvilken måde er vigtig at studere på og om der er noget andet man skal ha' med fx disposition. Kom gerne med flere forslag eller eksempler! På forhånd tak! -
Kommentarer til skriftlig eksamen
ForumindlægHvor er det muligt at finde kommentarene til ens skriftlige eksamener? -
Jeg har brug for hjælp!
ForumindlægHvilke genre skal jeg bruge, hvis jeg har en tekst der handler om at informere andre om noget? Teksten hedder layout fra bogen at tale med øjet- en bog om grafisk retorik. -
Bevis af rødder for andengradsligning.
ForumindlægHej alle Jeg har et spørgsmål til omskrivningen af andengradsligningen ax^2 + bx + c = 0 i forbindelse med beviset for dens rødder. Ved første omskrivning skal man gange med 4a på begge sider af lighedstegnet, men hvordan i al verden kan det give følgende: ax^2 + bx + c = 0 | Der ganges hereft... -
Noter til eksamen
ForumindlægEr der nogen da har noter det nogle af disse værker: La casa de Bernarda Alba Como agua para chocolate Como Greenwich Fresa y Chocolate -
Staten af Platon
ForumindlægVed godt jeg er sent ude :) Har i Old haft om Staten I og V bog. Har haft en lærer der aldrig skrev noter og dertil også hyggesnakkede meget ind imellem de vigtige ting, ingen undskyldning, men har bare brug for lidt hjælp. Har den opfattelse at Første bog er grundlag for resten af bøgerne. Der... -
FSA 2007 FYSIK/KEMI EKSAMEN
ForumindlægHi! Jeg har brug for hjælp til afgangsprøven i næste uge i fysik/kemi. Klassen opgiver: - Det periodiske system - Gødning - Magnetisme - Radioaktivitet - Syrer/baser Ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre, hvordan jeg skal stille min disposition op osv. Vi har ikke prøvet en prøveeksamen, så er t... -
HISTORIE EKSAMEN HHX
ForumindlægHejsa. Er der nogen der er i samme situation som mig og skal op til historie B eksamen på 3 års hhx? For så vil jeg gerne have lidt hjælp:0) Jeg er meget i tvivl om hvad man kan komme op i - en ukendt tekst, ja, men hvor meget udover denne tekst skal man kunne? F.eks. i Den kolde krig? Er der nog... -
Hvad er en isotop?
ForumindlægJa, jeg ved godt, at jeg har haft fysik i tre år, men jeg har aldrig fattet, hvad en isotop er, og nu er jeg ved at læse op til min FSA, og der dukker hele tiden noget med isotoper. Er der please nogen, der kan forklare mig, hvad det er? Bare grundlæggende? Please ... :D -
Fysik noter
Forumindlæger der nogen der har nogle fysik noter liggende der hjemme, eller fysik forsøg som de vil dele med mig, eller måske kan i skrive dem ind, hvis i har dem på papir på forhånd tak -
Ilt bindingskurve
ForumindlægHej. Jeg skal op til eksamen i biologi B i morgen, og forstår virkelig ikke iltbindingskurven og dermed bohr effekten. (Side 136 i fysoligi, fra molekyle til individ) Har virkelig brug for hjælp! -
Hvordan forbereder man sig til eksamen?
ForumindlægHej Dansk eksamen stor for døren og jeg vil gerne forberede mig så godt som muligt, så jeg kan slutte af med en ordentligt karakter. Så hvordan og hvorledes? -
Retvinklet trekant
ForumindlægJeg er i gang med en retvinklet trekant, men jeg ved ikke helt, hvilken formel, jeg skal benytte mig af. - Jeg har vedhæftet et dokument med opgaven, jeg håber, at I vil prøve, at hjælpe mig i gang med forklaringer. -
Noget at gøre med differentiale regning.
ForumindlægHvis man har en linje, der tangerer en ukendt 3. gradsfunktion i et kendt punkt, kan man så beregne 3. gradsfunktionens ligning, i givet fald hvordan? -
arbejdernes vilkår
Forumindlægnogen der har noget om arbejdernes vilkår i tiden 1870-1914 ( det moderne gennembrud.. -
Samfunds fag
ForumindlægKan i være søde og læse det her igennem og se om jeg måske skulle omformalere nogle af mine svar. På forhånd tak Hvad er den primære/sekundære gruppe: En primærgruppe er dem som man sætter først i forhold til andre. Det er som regel familie og nære venner, men det kan også kun være ens venn... -
Evolutionsteorien
ForumindlægNogen som har forstand på Darwins teorier, og kan forholde sig til det? Jeg arbejder i øjeblikket med en projektopgave, hvor jeg pt skal skrive om hvordan USA forholder sig til evolutionsterorien, og hvordan den har ændret menneskets syn på livets opståen, i forhold til den kristne skabelsesber... -
Einfach so. Opgave 34.2, side 67.
ForumindlægNogen der har lavet opgave 34.2, side 67 i einfach so ? : ) -
hjælp til at rette
Forumindlæghej alle sammen... Det vil være en stor hjælp hvis i gider rette en kort tekst.. På forhånd tak... We in Denmark caught by fatness epidemic special us younger human being there is most udsat. We are younger exercise all for bite and eaten much for much there content sugar and fat. I think it’s...
