Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 9841 til 9860 af 132250
-
B: Konkurrencetragtmodellen for modebranchen!
ForumindlægHejsa! Jeg har fået en case opgave, hvor jeg skal skrive om modebranchen. Skal jeg sætte en virksomhed eller et produkt i "Samme produkt"? Er lidt i tvivl. For hvis jeg sætter et produkt, kan "Samme produkt kategori" og Samme behov vel næsten være det samme? -
Matematik B- 1. g
ForumindlægHej,. Jeg skal til årsprøve i matematik skriftligt og mundtligt.. jeg ved ikke hvad jeg skal læse ? og hvordan det forgår ? Er der ikke nogen der har en årspeøve for 1.g der kan send den til mig? -
Matematik B Mundtligt
ForumindlægNogen som kan hjælpe lidt matematik - mangler en hjælp til forståelse af enhedscirklen.. :S Gerne i notat form.. -
2+2(a+b)
Forumindlæg=2a+2b+2 Er det rigtigt? Tak på forhånd. -
hjælp til biologi b adenosin og koffein
Forumindlæghvorfor kan koffeinindtag resultere i øget puls eller højere blodtryk og giv forlag til hvorfor indtag af koffein kan have en præstationsfremmende effekt help:) -
Basiskemi B opgave 24
ForumindlægHejsa jeg har en opgave, hvor jeg skal bestemme om der dannes bundfald nå man blander 10 mL 1,0*10-5 M AgNO3 og 10 mL 2,0*10-5 M CaCl2 Ved en temperatur på 25º... Ved ikke helt hvordan jeg skal gribe denne opgave and... Er der nogen der hjælpe? -
Brøk med nævner a-b
ForumindlægKan nogle forklarer hvordan man kommer frem til resultatet 5 herfra? -
Fransk eksamen
ForumindlægHejJeg skal til fransk eksamen på mandag.Det er i begynderfransk, 2.g-niveau.Hvad kan man gøre/sige for at få en god karakter?Er der nogen der har nogle gode råd, eller noget jeg kan gøre her op til eksamen..?Mange hilsnerMaria -
Forskel på kemi B og A
ForumindlægHejsa, jeg starter meget snart i 3.g, hvor jeg skal have kemi på A-niveau. Jeg er egentlig bare interesseret i at høre, hvad de store forskelle på kemi B og A er? Jeg ved godt, at jeg kunne kigge undervisningsbeskrivelsen/ læreplanen igennem for kemi A, men jeg tænkte, at det ville være mere inte... -
folkeskolensafgangs eksamen
Forumindlæghej.. vi skal op i dansk trukket emnerne ungdom og renæsancen so emner til eksamen. er der nogen, der har nogle forslog eller gode råd om idéer til tekster mm. tak på forhånd.. -
Old eksamen
ForumindlægHej ;) Jeg skal snart op til old eksamen, og jeg er lidt i tvivl om hvad der præcis skal foregå og hvordan man skal starter op og sådan. Er der nogen der har været oppe, som kan fortælle mig det? Det ville være rart. Mhv. Mille. -
Bestem a og b
ForumindlægSe vedhæftet. Jeg skal have hjælpe til både a og b. Skal jeg tegne en regression, i såfald hvilken? -
Kemi eksamen C-NIVEAU!
ForumindlægHej.. Jeg skal til eksamen Kemi c-niveau her i næste uge. Nogle der ved hvordan jeg skal gribe det an? Hvordan eksamen foregår? Hvad der specielt bliver lagt vægt på? På forhånd tak. :P -
Hjælp! AT-eksamen!
ForumindlægHej alle! Til AT-eksamen skal man jo have noget ''nyt i sin sag'' med til fremlæggelsen, og jeg kom pludselig i tvivl om jeg nu har det med?... Der er mange ting som jeg har med til fremlæggelsen, som ikke stod i synopsen, men jeg tænker på, om det er nok at tage med som '... -
Engelsk Gyser Stil
ForumindlægEr der nogen der har en god engelsk gyser stil ? Skal aflevere en imorgen. -
Privat undervisning i engelsk
ForumindlægHejsa Er der nogen som en kender hjemmeside.. For privat undervisning i engelsk.. -
Fortegnet for a, b og c
ForumindlægEr der en der kan bruge lidt tid på at forklare mig hvordan jeg aflæser fortegnet for a, b og c? koordinater: (1,0) og (5,0) Toppunkt: (3,2) Jeg er ikke sikker på om jeg har forstået det helt men er fortegnet for a negativ? fordi parabelen er "sur"/grenene vender nedad Specielt b ... -
Reaktionsligning! Hjælp, eksamen!
ForumindlægHej allesammen! Jeg er ved at skrive nogle reaktionsligninger ned til min eksamen i fysik/kemi, og jeg stødte på en reaktionsligning, som jeg ikke kunne finde ud af... Reaktionsligning: Eddikesyre + magnesium Mg + 2CH3COOH --> Hvad skal den give? Mit svar:(CH3COO)2Mg + H2 er det rigtigt? -
Billedkunst Eksamen!
ForumindlægHej alle (: Jeg skal op i billedkunst på tirsdag.. Jeg har den seneste uges tid brugt rigtig tid på at læse og skrive en masse notater, dog føler jeg at jeg mangler en del :( Hvad skal jeg særligt læse op på? Hvordan foregår sådan en eksamen egentligt? Jeg er rigtig nervøs, og har virkelig brug f... -
Fysik eksamen. HASTER!!
ForumindlægHej! Jeg skal op til fysik eksamen i morgen. Men mangler nogle forsøg til atom og kernefysik, og alkohol. Jeg har virkelig prøvet at lede i mapper og på nettet, men kan bare ikke finde nogle. Eller jo til alkohol, det eneste jeg har fundet, er hvor man laver en gæringsproces, men det kan jeg jo ...
