Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 9841 til 9860 af 19198
-
Dispostion over eksamen i Lineære Funktioner
ForumindlægHej.jeg skal snart til den unævnelige mundtlige eksamen, og jeg forsøger at udarbejde en disposition over de enkelte emner.Jeg skriver her dispositionen, og I må meget gerne kommentere og komme med råd eller lignende:1) Definition2) Bestemmelse af og b3) eksempler4) stykkevis lineære funktioner5)... -
Historie, hjælp!!!
ForumindlægHej. Jeg skal skrive DHO, og jeg har valgt at skrive om Amarna-revolutionen. Problemet er, at jeg ikke kan få bøger om mit emne før om 1 uge, og jeg er nødt til at aflevere min disposition før. Er der nogle der kan hjælpe mig med, hvad jeg kan skrive i min disposition? tak på forhånd -
Eksamen kemisk analyse
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at lave dispositioner til alle de overemner jeg kan trække. MEN problemet er bare at jeg er gået helt i stå med kemisk analyse. jeg ved ikke særlig meget om emnet Er der mon nogen som kan give mig et eksempel på en disposition til kemisk analyse som jeg kan bruge som inspir... -
alexander den store
Forumindlæghej er der nogen som kan hjælpe mig med min historie opgave?her har i min disposition, så kan i give indskud til hvad i ved noget om.... mange tusind tak!:-)Disposition:IndledningAlexander den storeAlexanders erobringer (evt. hans motiver)Alexanders militære evnerAlexanders betydning for omverde... -
Analysemetoder: Titrering - dispostition
ForumindlægHej, Skal lave en kemi disposition til emnet "Analysemetoder: Titrering" Spørgsmålet lyder: Du skal med udgangspunkt i øvelsen Jernindhold i ståluld beskrive analysemetoden titrering. Du skal komme ind på titreringsreaktionen og hvordan ækvivalenspunktet bestemmes og anvendet i masseb... -
Kronologisk rækkefølge til synopse - HASTER!
ForumindlægHej, studieportalen. Dette lyder måske åndssvagt, men jeg har et spørgsmål ang. min mundtlige disposition til prøveeksamen i dansk. Jeg har lavet en oversigt for min disposition til den mundtlige prøve, og præsentation af analyse og fortolkningspunkter. Problemet er bare, hvornår skal jeg ko... -
Mundtlig matematik
Forumindlæghej alle, skal til eksamen i mundtlig matematik i næste uge. Jeg skal lave dispositioner til hvert emne man kan komme op i Matematik C. Ville høre om der tilfædigvis er nogen som ligger inde med nogle dispositioner? :-) Ps. Har set dem der ligger her inde, men synes ikke de er så brugbare i... -
Matematik A eksamen - Hvad må man have med?
Forumindlæg[stx] Hej, jeg skal til mundtlig eksamen i matematik A i december 2012. - Jeg har hørt, at man må have noter, synopsis m.m. ind til forberedelsen (28min) - Men hvad må man have ind til selve eksaminitationen? En kort disposition? Men der må slet ikke stå noter på den? Hvad må der stå... -
Forsøg til emnet Syrer/baser
ForumindlægHejsa. Til eksamen laver jeg dispositioner til alle emner jeg kan komme op i. I mine dispositioner skriver jeg teori + hvilke forsøg jeg vil lave. - Nogle der har et meget simpel/nem opskrift på "Fremstilling af en syre" ? - Nogle der har et godt forsøg der KUN har noget med baser og ... -
tværfaglig nf opgave
ForumindlægHej Jeg har virkelig meget brug for hjælp med at skrive en disposition til NF-eksamen (naturvidenskabelige fag) i kemi, biologi og geografi, men jeg ved slet ikke hvordan jeg skal starte eller hvordan jeg skal stille det op så min disposition passer til alle 3 fag. Please hjælp p.s. skal aflev... -
Procent og rentesregning!
ForumindlægJeg skal lave en disposition over følgende: "Gør rede for procent- og rentesregning" Mit spørgsmål, er, hvor meget jeg skal skrive om det? Og er kapitalregning det samme som procentregning? Og kan jeg bruge den her video til min ovenstående disposition eller hand... -
Retorik til mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle. I morgen har jeg en masse forskellige emner som jeg kan trække til den mundtlige danskeksamen. Har styr på det meste af det, bare ikke lige så meget retorik. Mit problem er, at jeg ikke ved hvilken disposition man skal gå ud fra hvis man trækker noget om retorik. Vi har ikke haft så m... -
hjælp til mat/Kemi c/B?
ForumindlægHej. Jeg er lige blevet færdig med HF uddannelsen og jeg vil gerne hjælpe dig der skal starte på HF eller STX efter sommer og har svært ved matematik. Især HF! Jeg har mange noter og dispositioner til eksamen. Hvis du vil have hjælp så skriv lige på [email protected] Jeg kan også hjælpe lidt i ... -
behandling af funktioner?
ForumindlægHej. Jeg skal til årsprøve i år, hvor vi skal forberede nogle dispositioner over forskellige emner. Overskriften til en af dispositionerne lyder: "Du skal behandle eksponentialfunktionen og logaritmefunktionen og herunder bevise formlen for halverings- eller fordoblingskonstaten". Jeg... -
Haster! - Mat A og Samf A
ForumindlægJeg skal snart skrive SRP og skal derfor lave en disposition over hvad min SRP skal indeholde. Jeg har valgt at skrive i matematik A og samfundsfag B og jeg har valgt emnet Finanskrisen. Er der nogle der har en ide til en god disposition for opgaven? Og er der evt. nogle, som skal med i opgaven? ... -
Ord mangler i ordbog
ForumindlægHej alle hjælpere, Jeg kan ikke finde ordene "tilknytte, tilknytter, tilknyttet" i ordbogen. Nedenunder skal jeg have oversat en dansk sætning til tysk: Mercedes-Benz ofte blot Mercedes er et tysk bilmærke under Daimler AG. (Kilde: http://da.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz) Jeg vil... -
EN DER VIL HJÆLPE MED AT RETTE
ForumindlægHey folkens :) er der en, som gerne vil se min korte tysk besvarelser igennem og rettte :) skulle siges, det er en kort tekst :) HÅBER PÅ HJÆLP :) -
Fysik/Kemi eksamen 9. klasse
ForumindlægHej Jeg skal op i fysik/kemi eksamen i næste uge... Jeg vil bare hører, om nogle af jer ved hvilke underemner der kunne være på disse overemner? Og hvad er godt at øve sig på, hvilke forsøg man evt. kunne lave... Og hvis har nogle gode notater/dispositioner jeg må låne, vil det bare være ... -
rette en mini tekst (hjælp mig)
ForumindlægHej Alle sammen. Jeg har virkelig brug for jeres hjælp. Det vil være en stor hjælp hvis i gider rette den tyske tekst. Ps. Jeg er ret dårlig til Tysk, men har prøvet mig frem venter kl. 00.00 På forhånd tak Tysk Bein Chatten hat Simone du Christian aus Köln kennen gelernt und Eine Woche später... -
oversættelse ?
Forumindlægjeg har en brugsanvisning til noget til negle, men forstår ikke tysk ! nogen der gider at hjælpe ??? tragen sie einen tropfen nagelkleber auf die stelle auf dem nagel auf .. feuchten sie das ende des rosenholzstäbchens an, nehmen sie ein steinchen auf und setzen sie dieses mit genügend drück ...
