Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 10061 til 10080 af 154034
-
HJÆLP MIG!!
ForumindlægGoddag. Jeg har et stort problem, som følgende: Jeg skal til terminsprøve meget snart og skal op i naturfag. Problemet er, at jeg går i 8. Klasse og ved ikke hvordan naturfag foregår. Jeg er godt klar over, at naturfag indgår i Geografi, Biologi og Fysik/Kemi. Ved terminsprøven, får vi udleveret... -
SRP, hjælp vedr. emne!
Forumindlæghej allesammen jeg skal snart til at skrive SRP, men har virkelig brug for hjælp til inspiration til emne. min studieretning er bioteknologi A (biologi og kemi), Mat A, Fysik B jeg vil rigtig gerne skrive i fagende bioteknologi og historie, men kan ikke finde emner hertil. håber der er ... -
udtalelse af ordet " patosappel "
Forumindlægpatosappel er en af de 3 Appelformer. nogle der kender udtalen?.. ja, jeg ved det er svært at forklare udtale på skrift. men nogle der kan på en eller anden måde? -
Er der krav om man skal have et godt tal, hvis man skal på gym???
ForumindlægHeY Experter!!!Er der krav om man skal have et godt tal, hvis man skal på gym??? -
Er dette snyd?
ForumindlægEr det snyd at bruge Grammerly til Engelsk A HHX skriftlig eksamen? Jeg var oppe i 2017, men turde ikke selv at bruge den, da jeg var i tvivl om det var snyd. Jeg har en veninde, der skulle op nu her, som havde samme spørgsmål omkring Grammerly. Jeg vil udmiddelbart selv mene, at den ligger i gr... -
antal eksamen?
ForumindlægJeg går p.t. i 2g. jeg har mat. og fysik på højniveau, og kemi på mellemniveau. I 1g var jeg oppe i biologi eksamen. Hvor mange kan jeg så højst komme op i i år? Det ligger mellem engelsk/tysk/geografi/kemi .. kan jeg så højst komme op i 1 eller 2? -
Skr. Eksamen i morgen
ForumindlægHej Jeg skal til skriftlig DANSK A eksamen i morgen på VUC (En HF) Jeg ved ikke helt, hvordan det foregår. Jeg har taget dansk a på stx, men ville forbedre min karakter og tog faget på VUC. Er der stor forskel på det, for her er sat 6 timer af og noget med grupper? -
Forberedelse
ForumindlægHej. :) Hvordan forbereder man sig bedst til matematik eksamen A-niveau? -
Vis at ligningen y=a(x-r)(x-s) kan omskrives til formen y=ax^2 - bx + c og argumenter for at det modsatte ikke altid er muligt.
ForumindlægKan i hjælpe med hvorfor den ikke kan omvendes? :) -
karakterer i 2.g
ForumindlægHej med jer.Jeg undrer mig over, får man ikke karakterer ligesom i 1.g, altså hvor man fik det for både det mundtlige og det skriftlige? -
Terminsprøver
ForumindlægHej... Jeg skal snart op til terminsprøver. Jeg er ret forvirret omkring prøven i engelsk. Er det mundlig eller skriftlig? Eller begge? På forhånd tak <333 -
METODER - UNDERSØGELSER
ForumindlægHej :) Er der nogen der ved om man et sted kan finde en liste over metoder inden for biologi? Det, jeg leder efter er en masse fremgangsmåder til at undersøge forskellige biologiske ting. Mere konkret noget hjælp til at kunne besvare de kendte spørgsmål i biologi A-niveau eksamensopgaver: "... -
En tanke.
ForumindlægI 2.g vil jeg kun få 2 eksamener, fordi jeg vælger 5 højniveausfag. Jeg har tænkt mig at afslutte tysk på b-niveau. Ville jeg på nogen måde kunne få lov til at få en ekstra eksamen? Her tænker jeg på at skrive skriftlig tysk med tredje g'erne. Jeg vil stadig blot afslutte tysk mundtlig på b-n... -
Vis hvordan arealet af en punktmængde M = {(x,y)│a≤x≤b ∧0≤y≤f(x)} kan bestemmes ved hjælp af stamfunktioner, når f er en kontinuert og ikke negativ funktion.
ForumindlægVis hvordan arealet af en punktmængde M = {(x,y)¦a≤x≤b ∧0≤y≤f(x)} kan bestemmes ved hjælp af stamfunktioner, når f er en kontinuert og ikke negativ funktion. Please hjæææææææææælp!!!!! har virkelig problemer med det :( -
Dilemma!
ForumindlægMin pt nuværende studieretning er Mat A Fys B Kemi B Problemet er så at jeg ikke har mulighed for at få Bio på A senere hen, hvilket jeg gerne vil. Jeg har så fundet ud af at hvis jeg vil have Bio A, så må jeg skifte studieretning til Mat A Fys A Bio A Men dette valg indebærer dog, at jeg p... -
Matematik dumpet eller bestået?
ForumindlægHej. Jeg har været så uheldig at dumpe min skriftlige matematik eksamen i år. Mine årskarakter er 7 skriftligt og 7 mundtligt. Jeg skal også til min mundtlige matematik eksamen på fredag. Efter STX vil jeg gerne læse Historie på universitet, og der skal man jo ha' bestået Matematik B. ... -
Bio eksamen.. Hvordan foregår det?
ForumindlægJeg skal til biologi eksamen og jeg frygter det, da jeg aldrig har prøvet det før ... altså heller ik årsprøver.. så jeg har ikke en fornemmelse af hvordan det kommer til at forløbe andet end det min lærer sagde med at man trækker et spgl.har DU nogle gode råd til mig?Er det spgl man trækker gene... -
eksamen?
ForumindlægHej jeg går i 9.klasse og vil lige gerne spørge om man kommer op i geografi og biologi eksamen? -
Jeg får dårligere årskarakter er det fordi jeg er en indvandre elev?
ForumindlægJeg har gået på HTX i 2.g hvor jeg gik på naturvidenskabelig linje hvor jeg havde Matematik på A , Fysik A osv. men jeg droppede ud pga. depression og nu går jeg på 2-årige STX ( jeg går lige nu i 1.g ) og i dag (Den 1. 30) Fik jeg 00 til årskarakter til Matematik (A) og Fysik (B) både skriftli... -
størrrer opgave
Forumindlægjeg er hf´er og overvejer at skrive min 2 års opgave i biologi.Tror i at sukkersyge ville været et godt emne??
