Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 10081 til 10100 af 57177
-
Oversættelse af ord
ForumindlægHej! Jeg er i gang med en større engelsk aflevering, og en af delene i opgaven er at lave en oversættelse af en dansk tekst. Jeg skal bl.a. oversætte denne sætning: "I øjeblikket findes de kun i omkring to millioner husstande, men Forrester Research anslår, at hver anden husstand i USA vil ... -
Oversættelse - rettelse?
ForumindlægJeg skal oversætte fra dansk til engelsk .. ------------------------------------------------------ "En anderledes ferie 1) Tror du, det nogen sinde vil lykkes dig at vænne dig til den danske sommer? 2) Kan du holde ud at se på tyske og skandinaviske turister på Mallorca og Rhodos? 3) Er du... -
Problemer med Engelsk komma sætning
ForumindlægJeg er normalt meget god til engelsk, men jeg må indrømme jeg har store problemer med engelsk komma sætning. er der nogle der gider at kigge på mine oversættelse, hvor det specielt er komma fejl i skal rette.\n\n1.Faktisk har jeg fundet et nyt job\n1. Actually I have found a new job. (der kan bad... -
rettelse
ForumindlægHeysa Jeg ville være meget glad, hvis I ville kigge på det evt. rette det.. B: Indsæt den rigtige form af do I følgende sætninger: 1. You do not look very happy today. 2. I did not sleep at all last night. 3. Our new neighbours do not have any children 4. People do not smoke so much any more. ... -
Lempelig finanspolitik i finanskrisen
ForumindlægHej :D Jeg sidder med et spørgsmål, hvor jeg skal tage stilling til om en lempelig finans politik kunne være en løsning på finanskrisen i dansk økonomi. Man bruger vel flere penge når der er en lempelig finanspolitik, og det er vel vigtigt at folk ikke sparer penge, men derimod bruger nogle, så ... -
De 3 fakulteter
ForumindlægHej Jeg er, som mange andre, igang med at lave min AT synopsis. Jeg skal bruge dansk og fysik. er der nogen der kan fortælle mig, eller give mig et link på hvad der "kendetegner" disse to fakulteter. Det er selvfølgelig Humaniore og naturvidenskab. Men Humaniore: Analyse, osv Naturviden... -
Engelsk A
ForumindlægHej. Jeg har nogle sætninger, som jeg gerne vil have hjælp til. Peter just doesn't seems to be getting along very well with his classmates. Jeg skal så finde fejlen i den her sætning. Min lærer siger at fejlen er seems: Peter just doesn’t seem to be getting along very well with his ... -
Eksamen
ForumindlægHej Er der mon nogen der ligger inde med eksamens noter til hhv. old og religion??? - Eller nogen som kender et godt link??? -
Vektorregning
ForumindlægHvis nogle ligger inde med nogle notater med vektorregning er jeg meget interesseret.Så hvis i har nogle indskrevne noter eller noget er i velkomne til at sende dem til [email protected] -
Engelsk oversættelse af en sætning
ForumindlægKan man skrive : He can not believe? gerne forslag For can't kan man jo ikke skrive på skrift eller hvordan? Tak på forhånd -
En sætning
ForumindlægSkal oversætte: Dit problem ligger ikke i dit udseende.. Your problem does not lie in your appearance. Er det korrekt? -
Roger Dean Kiser - The Bully
ForumindlægSidder med en opgave om ovenstående tekst ^ :-) Kunne rigtig godt bruge noget hjælp!! Tænkte om der er nogle der ligger inde med noter, analyser, andet??? Alt hjælp modtages med kyshånd! -
HJÆÆÆÆÆÆÆLP
Forumindlæghej jeg ville lige spørg om noget. Jeg går i STX og har naturvidenskabelig linje i 1.g kom jeg ikke op i nogen eksamener. i 2.g kom jeg op i engelsk mundtligt og fysik mundtligt begge på b. dvs 2. og nu i 3.g har jeg de her fage: Dansk A. Historie A. Matematik A. Kemi A. Samf... -
Er det umuligt at få 12 i gennemsnit på gymnasiet?
ForumindlægJeg tænkte på om det var dybt umuligt at få et snit på 12 i gymnasiet, hvis man deltager aktivt i timer og leverer opgaver til UG hver gang? -
2 ungdomsuddannelser på samme tid
ForumindlægHej. Kan man gå på 2 ungdomsuddannelser på samme tid? Jeg har ikke fået gode karakter ved nogle fag i 2.g, som er afsluttet, hvor jeg går nu på stx. Kan man tage dem om på VUC, mens man læser på stx? Har læst lidt forskelligt på nettet, men ikke præcist nok. Spørgsmål 2. Hvis jeg l... -
Hjælp til rettelse af Engelsk oversættelse.
ForumindlægHej, Jeg har skulle lavet en oversættelse fra Dansk til Engelsk og behøver hjælp til rettelse. STX, 2 årgang.(2.g) American soldiers in Vietnam. Most American soldiers came to Vietnam as ordinary conscripts after a short recruiting time in the U.S. Most American soldiers came to Vietnam as ... -
International Baccalaureate (IB)
ForumindlægHey alle sammen,Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre om, hvordan det er at tage ib. Nogle derude som vil fortælle (udfra egne erfaringer eller bare det de i hvert fald ved)?Hvad skal være opmærksom på? Hvad er fordelene og ulemperne? Osv. osv./tak -
Hjælp til højere karaktere
ForumindlægHej Håber der er nogle der kender nogle udenlandske skype venner son kan hjælpe mig til at forbedre mit engelsk. Jeg har virkelig brug for at der er en der kan hjælpe mig med at rette mine opgaver og forklare hvad jeg gøre forkert i engelsk. Jeg får for det meste 02 i engelsk skrifltig og vi... -
Hvad er den grammatiske fejl ved
Forumindlæg1. In a hour she will be home. He was involved in a accident. Er der nogle der vil hjælpe mig med at forklarer fejlen, på dansk 2.Yesterday she has come to see mee. Bur I am not home. Yesterday she came to see me. But I was not home. Er det korrekt....hvordan kan man forklarer fejlen,... -
Eksamen FSA
ForumindlægHej allesammen! Så er det for alvor nu! Eksamenerne begynder i næste uge. Jeg skal op til: Dansk, (skriftlig fremstilling, læseprøve og diktat), matematik (problemregning og færdighedsregning), engelsk (mundtlig), fysik/kemi (mundtlig), herudover to udtræksfag, hvor det ene er geografi. ...
