Søgning på: fysik projekt. Resultater: 10201 til 10220 af 20688
-
Hjæælp samfundsfag
ForumindlægHej allesammen jeg skal fremlægge i samfundsfag udefra en artikel "Løkke banker Thorning i popularitet" men self er der lidt mere jeg kan komme ind på, er der nogen der kan komme med nogle gode argumentetion til hvorfor folket har ændret syn på thorning, det står nemlig ikke specifikt... -
Socialisering!
ForumindlægHej folkens. Jeg sidder fast i min AT ( mit emne er flugt) og derfor ville høre om I kunne hjælpe mig. Til min AT skal jeg bruge socialiseringsteori og relativ deprivation for at kunne besvare min problemstilling. Men jeg er lidt usikker på om jeg overhovedet bruge de rigtige teorier. og hvis der... -
fs10 stil
ForumindlægHej.... nogen ideer til hvad det mund kan være for nogle emner? -
kan jeg få nogle gode råd?
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg har en hård og barsk fremlæggelse foran mig på tirsdag, mit emne er IT, så ville høre om i havde nogle gode råd om hvad der ville være relevant at fortælle/fremlægge om?? på forhånd tak og fortsat god dag :) -
lave karakter på ing studiet -hvad nu? erfaringer søges
ForumindlægHejJeg vil bare gerne høre, om der er nogle der har erfaringer med karakter på ingeniørstudierne?Jeg læser selv på 2. semester - og lige været heldig og få 7 og har i forvejen et 6 tal fra det her semestre.Jeg mangler stadig en enkel eksamen i år.Problemet er at jeg godt kan stoffet og bruger meg... -
Projektion af linje på plan
Forumindlægnogen der kan hjælpe kan simpelthen ikke finde ud af hvordan man regner det ud. planens ligning er 3x+4y+z+3=0 og linjen l har parameterfremstillingen x=2+t*1 y=0+t*2 z=3+t*1 og jeg skal finde parameterfremstillingen for projektionen af linjen l på planen a. men hvordan finder man fre... -
Gode links til biologi
ForumindlægDansk forum om klimaændringer og global opvarmning - masser af nyttig viden til biologiopgaven om klima. Er du faldet over et biologiord du ikke forstår? Søg her blandt 1209 ord. Lækre figurer til biologirapporten Flere figurer til biologirapporten Biosite Biokemisk Leksikon Biokemisk leksi... -
Projektuge - magler dele emne & produkt !!!
ForumindlægHej derude. Jeg har overemnet "Verden omkring os", og jeg magler et dele emne & et produkt. Jeg har selv overvejet emner som "Teknologi & sociale medier", "Unge & rusmidler", "Dagens Danmark", "Menneskerettigheder" & "Skøn... -
Operation Dagsværk
ForumindlægSom der er nogen af jer der ved, så er der Operation Dagsværk i morgen. Ville bare lige høre forskellige meneinger om det og om i skal ud og bidrage i morgen =) Jeg skal ud og arbejde hos en privat, håber bare ikke at jeg bliver straffet for meget =) -
Anders Breivik
ForumindlægHej folkens.... Jeg er i gang med at lave AT, og tænkte på om nogle af jer kunne hjælpe mig med at besvare dette spørgsmål: Hvordan behandles Anders Breivik som psykologisk case? .... Jeg forstår ikke helt spørgsmålet :/ -
Motiverede ansøgning til kandidatuddannelse
ForumindlægHej. Jeg er lige blevet færdig med min motiveret ansøgning til kandidat uddannelse i energiteknologi- og ville høre, om der er en, som har lyst til at læse den igennem og evt. rette de fejl der er? Det ville være en kæmpe hjælp. -
Eksamensprojekt
ForumindlægHey drenge og piger! Jeg er igang med min eksamensprojekt i billedkunst. Mit overemne er identitet. Måske kunne nogen af jer, som har haft billedkunst tænke sig at dele deres ideer med mig. Jeg er slet ikke kommet igang - prøver lige nu på at finde ideer, men ja jo flere ideer, desto bedre er de... -
Kan man ikke få 12 på universitetet?
ForumindlægHej Jeg høre ret tit fra venner osv. der siger at man simpelthen ikke kan få 12 på universitetet. Man skal nok regne med 8-9 timer om dagen bare for at få 12... Passer det nogenlunde? Jeg starter selv på SDU hvor jeg vil læse erhversøkonomi, og jeg er i chok over hvor "dårlige" karakte... -
Biologi hjælp!
ForumindlægForklar, nedbryderfødekædens indvirkning på søens økosystem, inddrag springlagets rolle? . Nogle der kan hjælpe?? tak på forhånd -
Montessorimateriale!
ForumindlægHvad er det? -
solcreme
Forumindlæghejsa. Jeg tænkte på om der er nogen af jer der selv har lavet solcreme før? -
Disposition.!
ForumindlægJeeg Skal Vælge Et selvvalgt Emne Til Engelsk Eksamen..! Jeeg har valgt Love som det overordnede emne....Doog skal jeeg lave en disposition..... Veed Ikke Lige Rigtigt Hvaad Jeeg Skal skrive om....Nogend er kaan komme med Forslag..Taark.! -
Hvornår siger man hvad
Forumindlæg´Hej.. hvornår siger man nogle og hvornår siger man nogen -
perspektivering
ForumindlægJeg sidder og skriver en teknologirapport om UV-stråling, der er skyld i hudkræft bl.a. Hvad synes jeg skal skrive i min perspektivering. som produkt har jeg lavet en solcreme mm. Er der nogen der kan gíve en hjælpene hånd med, at lave en LCA (og miljøvurdering) på mine solprodukter? Er lidt ... -
fission/ fussion
Forumindlæghej nogen der kan fortælle mig hvad forskellen er på fussion- og fissionsprocessen ??
